Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Marin schreef:Mozz, zeikwijf (zij, niet jij). Schop dr maar gauw de deur uit straks!
Ze zit echt meeega onderuitgezakt heel onsmakelijk te eten aan tafel. Ik vind dr echt een onappetijtelijk type!
Gast- Gast
Verschrikkelijk lijkt me dat! Mensen die onverwacht binnen vallen hou ik al niet van, mensen die in mijn kasten zitten heb ik helemaal de pest aan, en als ze dan ook nog eens mijn dag gaan bepalen (uitgebreid eten, tv aanzetten) kan ik ze helemaal wel schieten....mozzarella schreef:Bah ik heb zo'n hekel aan mn schoonmoeder. Ze zit weer in alle kasten, komen onaangekondigd langs en verwachten wat te eten (heb ik niet voorbereid, man eet smiddags warm en ik meestal ook) dus brood kunnen ze krijgen. Dan wordt werkelijk álles uit de kasten gehaald van jam tot pindakaas tot vruchtenhagel en uitgebreid getafeld inclusief alle troep. Ik zat aan die tafel te werken toen ze voor de deur stonden. Nu zit mevrouw er keihard te smakken met d'r dikke reet en de televisie heeft ze op een opera gezet (keihard).
Gast- Gast
Blijf maar even lekker forummen. Hahaha ik zie een bepaald type voor me, jij weet wel welke koe ik bedoel. Weet niet of jouw schoonmoeder er zo uit ziet, maar zo zie ik het voor me.
Gast- Gast
Ik kom even snel inbreken en zeggen 'tot dinsdag', ik ga zo op vakantie en kom maandagavond weer terug! Veel forumplezier
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Waar ga je heen? Geniet ervan he?!Carola589 schreef:Ik kom even snel inbreken en zeggen 'tot dinsdag', ik ga zo op vakantie en kom maandagavond weer terug! Veel forumplezier
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kon je haar geen stoel of hocker naar d'r hoofd gooien?!
Daar ben ik mee opgehouden...er zat namelijk nog bloed aan de deur van de laatste keer hhahaha.
Gast- Gast
Goedenavond dames! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Beauty Addict schreef:Verschrikkelijk lijkt me dat! Mensen die onverwacht binnen vallen hou ik al niet van, mensen die in mijn kasten zitten heb ik helemaal de pest aan, en als ze dan ook nog eens mijn dag gaan bepalen (uitgebreid eten, tv aanzetten) kan ik ze helemaal wel schieten....mozzarella schreef:Bah ik heb zo'n hekel aan mn schoonmoeder. Ze zit weer in alle kasten, komen onaangekondigd langs en verwachten wat te eten (heb ik niet voorbereid, man eet smiddags warm en ik meestal ook) dus brood kunnen ze krijgen. Dan wordt werkelijk álles uit de kasten gehaald van jam tot pindakaas tot vruchtenhagel en uitgebreid getafeld inclusief alle troep. Ik zat aan die tafel te werken toen ze voor de deur stonden. Nu zit mevrouw er keihard te smakken met d'r dikke reet en de televisie heeft ze op een opera gezet (keihard).
ja precies...ze bepalen dus ELKE keer weer onze dag maar bedoelen het wel goed en we hebben dr ook wel wat aan (want schoonpa komt dan beetje klussen). Al klust hij zo traag en wetenschappelijk onderbouwd (hele monologen) dat het blijft bij een plankje doorzagen per dag. Mijn man wordt dan altijd steeds chagrijniger en ik heb mn laptop gepakt en ben boven in de werkkamer gaan zitten. Als zij 'even' komen op zaterdag komen ze met een hele auto vol troep en blijven de hele dag en zeggen om de 2u dat ze honger hebben of zin hebben in een frietje oorlog :S en dan kunnen wij ze voeden.
Gast- Gast
Jaaaa ik heb 'm hier staan! Ik moest perse iets bij de Bloomie's kopen zodat ik de little brown bag kreegReva schreef:Leeeeeeeeeuk!! Ik wil ook zo graag een little brown bag
Gast- Gast
Marin & BA: Duitsland, tegen de grens van Oostenrijk aan.
Tnx komt goed hoor!
Tnx komt goed hoor!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Tja, je man erom de deur uit zetten gaat ook weer nét te ver he?!mozzarella schreef:Beauty Addict schreef:Verschrikkelijk lijkt me dat! Mensen die onverwacht binnen vallen hou ik al niet van, mensen die in mijn kasten zitten heb ik helemaal de pest aan, en als ze dan ook nog eens mijn dag gaan bepalen (uitgebreid eten, tv aanzetten) kan ik ze helemaal wel schieten....mozzarella schreef:Bah ik heb zo'n hekel aan mn schoonmoeder. Ze zit weer in alle kasten, komen onaangekondigd langs en verwachten wat te eten (heb ik niet voorbereid, man eet smiddags warm en ik meestal ook) dus brood kunnen ze krijgen. Dan wordt werkelijk álles uit de kasten gehaald van jam tot pindakaas tot vruchtenhagel en uitgebreid getafeld inclusief alle troep. Ik zat aan die tafel te werken toen ze voor de deur stonden. Nu zit mevrouw er keihard te smakken met d'r dikke reet en de televisie heeft ze op een opera gezet (keihard).
ja precies...ze bepalen dus ELKE keer weer onze dag maar bedoelen het wel goed en we hebben dr ook wel wat aan (want schoonpa komt dan beetje klussen). Al klust hij zo traag en wetenschappelijk onderbouwd (hele monologen) dat het blijft bij een plankje doorzagen per dag. Mijn man wordt dan altijd steeds chagrijniger en ik heb mn laptop gepakt en ben boven in de werkkamer gaan zitten. Als zij 'even' komen op zaterdag komen ze met een hele auto vol troep en blijven de hele dag en zeggen om de 2u dat ze honger hebben of zin hebben in een frietje oorlog :S en dan kunnen wij ze voeden.
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: