Dagcafé 2011
+18
Lynn_
Zwerver
Caro
aniet
Lotus_
sonly
Jordana
studiebol
Lejow
Suus
SuperGrover
Chocolate Cookie
Try
Blond
VeryCherry
Roze Roos
May
Burn
22 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oh wat gaaf dat je daar bent getrouwd!!! Wij zijn er een paar keer gaan eten, superlocatie inderdaad!Alex167 schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Alex, in Hauwert getrouwd? Hadden jullie daar een speciale reden voor of komt een van beiden daar vandaan?
Wij vonden de trouwlocatie (Robacher's Watermolen) geweldig dus wilden we daar trouwen. Ken je die locatie?
Gast- Gast
Wat fijn, Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Wat lastig dat je vader je huisarts is. Mag dat überhaupt officieel wel? Juist om dit soort situaties te voorkomen lijkt het me handiger om een andere huisarts te hebben. Maar goed, dat doet eigenlijk niet zo heel erg ter zake nu. Als jij het prettig zou vinden om iedere dag wat later te beginnen, zou ik dat gewoon eens voorstellen op het werk. Net wat Alex zegt, zij hebben gesignaleerd dat er een probleem is, dus dan zullen ze ook wel willen helpen om jou daar zo snel mogelijk bovenop te helpen.
Alex, in Hauwert getrouwd? Hadden jullie daar een speciale reden voor of komt een van beiden daar vandaan?
Ja hoor dat mag wel. Is op zich ook geen probleem.. ik bespreek heel veel met mijn vader en als er iets medisch is, is er niks zo handig als even mijn vader opbellen. In dit geval is het iets moeilijker omdat ook een deel van wat er bij mij speelt te maken heeft met zijn ziekte. Mijn vader is mijn beste vriend en de gedachte dat hij zo ziek is maakt mij intens verdrietig. Ik leef nu continue met een soort van zwaard van damocles boven mijn hoofd. En dat zwaard gaat ooit vallen, de enige vraag is wanneer.
Ik denk ook dat ik maar zoiets moet gaan voorstellen op het werk. Ik wil er niet helemaal uit komen te liggen, ook niet vanwege het stigma dat je dan over je heen krijgt. Plus bovendien: wat moet ik nu de hele dag thuis doen?
Het is nu ook heel iets dat ik hiermee naar buiten komen. Ik heb vrijdag ook bij een vriendin aardig lang zitten huilen. Mijn man weet er ook van en die doet vanalles voor me. al snapt hij volgens mij bepaalde dingen niet helemaal maar goed. Ik zelf ook niet :-)
Mozzie: dank!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben zo moe dat ik amper mijn ogen open kan houden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Ik ben zo moe dat ik amper mijn ogen open kan houden
ga je nog lekker terug in bed? ff nog een uurtje slapen.. lekker:)
Ik moet douchen, krijg om 10.30 visite en moet nog wat voor bij de koffie halen... is mn moeder in de badkamer bezig... zucht
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ben zo moe dat ik amper mijn ogen open kan houden
Ga dan lekker naar bed, meid. En goed uitzieken
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik kan niet naar bed helaas, mijn mams komt zo koffie drinken. Had me er al helemaal op ingesteld om weer naar bed te gaan als mijn zoontje op school zou zitten, maar dat kan dus niet. Misschien ga ik vanmiddag nog wel een uurtje op de bank liggen.
Als een van je ouders zo ziek is, is dat ook gewoon heel moeilijk. Het is moeilijk om te zien dat je grote voorbeeld en degene van wie je misschien wel het meest houdt zo ziek is en om te beseffen dat diegene er binnenkort misschien wel niet meer is. Iedereen weet dat zijn ouders ooit zullen sterven, maar als je weet dat het gaat gebeuren, komt dat toch heel hard aan. Ik weet niet hoe ernstig zijn situatie is, maar als duidelijk is dat er weinig tijd meer is, probeer dan vooral zoveel mogelijk van die tijd te genieten, hoe moeilijk dat soms ook is. En laat niets onuitgesproken. Mijn vriend zijn moeder is inmiddels ruim een jaar geleden overleden en waar hij het het allermoeilijkst mee heeft, zijn de dingen die onuitgesproken zijn gebleven. Hij had haar nog zoveel willen zeggen...Caro schreef:Ja hoor dat mag wel. Is op zich ook geen probleem.. ik bespreek heel veel met mijn vader en als er iets medisch is, is er niks zo handig als even mijn vader opbellen. In dit geval is het iets moeilijker omdat ook een deel van wat er bij mij speelt te maken heeft met zijn ziekte. Mijn vader is mijn beste vriend en de gedachte dat hij zo ziek is maakt mij intens verdrietig. Ik leef nu continue met een soort van zwaard van damocles boven mijn hoofd. En dat zwaard gaat ooit vallen, de enige vraag is wanneer.
Ik denk ook dat ik maar zoiets moet gaan voorstellen op het werk. Ik wil er niet helemaal uit komen te liggen, ook niet vanwege het stigma dat je dan over je heen krijgt. Plus bovendien: wat moet ik nu de hele dag thuis doen?
Het is nu ook heel iets dat ik hiermee naar buiten komen. Ik heb vrijdag ook bij een vriendin aardig lang zitten huilen. Mijn man weet er ook van en die doet vanalles voor me. al snapt hij volgens mij bepaalde dingen niet helemaal maar goed. Ik zelf ook niet :-)
Mozzie: dank!
Het is in ieder geval fijn dat je over je situatie kunt praten en ermee bij je vriendin terecht kunt. Dat is het begin van de weg terug En als je je er niet goed bij voelt om thuis te gaan zitten, moet je dat ook zeker niet doen. Waarschijnlijk word je daar dan alleen maar ellendiger van...
Gast- Gast
Nou mijn opa en oma komen vrijdag voor mijn verjaardag, en m'n oma vond het zooo lief dat ik er rekening mee hou dat ze liever niet in een huis vol visite zitten.
Wil ik nog meer brochures aanvragen, doet de site het niet!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Nou mijn opa en oma komen vrijdag voor mijn verjaardag, en m'n oma vond het zooo lief dat ik er rekening mee hou dat ze liever niet in een huis vol visite zitten.
Dat is toch ook lief!
Gast- Gast
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Nou mijn opa en oma komen vrijdag voor mijn verjaardag, en m'n oma vond het zooo lief dat ik er rekening mee hou dat ze liever niet in een huis vol visite zitten.
Dat is toch ook lief!
Nja, ik vind het gewoon normaal. En ik zie mijn opa en oma niet zo vaak, dus vind ik het wel fijn om tijd met ze alleen te hebben En ik ga ze halen, want mijn opa durft niet meer zo goed te rijden, maar dat durft hij weer niet te zeggen
Goeiemorgen meisjes!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
[quote="Vergeet-me-nietje[/quote]Als een van je ouders zo ziek is, is dat ook gewoon heel moeilijk. Het is moeilijk om te zien dat je grote voorbeeld en degene van wie je misschien wel het meest houdt zo ziek is en om te beseffen dat diegene er binnenkort misschien wel niet meer is. Iedereen weet dat zijn ouders ooit zullen sterven, maar als je weet dat het gaat gebeuren, komt dat toch heel hard aan. Ik weet niet hoe ernstig zijn situatie is, maar als duidelijk is dat er weinig tijd meer is, probeer dan vooral zoveel mogelijk van die tijd te genieten, hoe moeilijk dat soms ook is. En laat niets onuitgesproken. Mijn vriend zijn moeder is inmiddels ruim een jaar geleden overleden en waar hij het het allermoeilijkst mee heeft, zijn de dingen die onuitgesproken zijn gebleven. Hij had haar nog zoveel willen zeggen...
Het is in ieder geval fijn dat je over je situatie kunt praten en ermee bij je vriendin terecht kunt. Dat is het begin van de weg terug En als je je er niet goed bij voelt om thuis te gaan zitten, moet je dat ook zeker niet doen. Waarschijnlijk word je daar dan alleen maar ellendiger van...
[/quote]
Dat is lief van je. Hij heeft misschien nog een paar jaar, afhankelijk van hoe zijn ziekte gaat verlopen. Het is heel dubbel hoor. Want ik weiger te vervallen in alle situaties waarin je denkt 'dit kan de laatste keer zijn'. Ja dat is waar, alles ís ook een keer de laatste keer maar leven met die angst en ernaar handelen zijn twee verschillende dingen. Ik wil niet dat het mijn leven gaat opvreten.
We zijn mijn mans vader onverwacht kwijt geraakt en mijn man heeft het daar idd ook erg moeilijk mee. Alle onuitgesproken dingen en alle ruzies die niet waren opgelost en dat is inmiddels alweer vijf jaar geleden. Gelukkig hebben mijn vader en ik dat niet.. Dat is al een geruststelling :-)
Het is ook allemaal wat... Mijn hoofd is momenteel een grote kluw van gedachten. En iemand zei het hier ook al: ik ben degene waartegen iedereen aanlult, soort van muur die er maar moet staan maar nu er iets met mij aan de hand is, lijkt niemand het door te hebben. En dat steekt.
[/quote]
Dat is lief van je. Hij heeft misschien nog een paar jaar, afhankelijk van hoe zijn ziekte gaat verlopen. Het is heel dubbel hoor. Want ik weiger te vervallen in alle situaties waarin je denkt 'dit kan de laatste keer zijn'. Ja dat is waar, alles ís ook een keer de laatste keer maar leven met die angst en ernaar handelen zijn twee verschillende dingen. Ik wil niet dat het mijn leven gaat opvreten.
We zijn mijn mans vader onverwacht kwijt geraakt en mijn man heeft het daar idd ook erg moeilijk mee. Alle onuitgesproken dingen en alle ruzies die niet waren opgelost en dat is inmiddels alweer vijf jaar geleden. Gelukkig hebben mijn vader en ik dat niet.. Dat is al een geruststelling :-)
Het is ook allemaal wat... Mijn hoofd is momenteel een grote kluw van gedachten. En iemand zei het hier ook al: ik ben degene waartegen iedereen aanlult, soort van muur die er maar moet staan maar nu er iets met mij aan de hand is, lijkt niemand het door te hebben. En dat steekt.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Goede morgen!
Ik meld me ook maar weer even.
Ben ondertussen alweer druk op zoek naar vacatures (ook al 1 gevonden gelukkig)
Ik ben het ondertussen alweer flink zat en m´n vriend maakt het er ook niet echt beter op
Ik meld me ook maar weer even.
Ben ondertussen alweer druk op zoek naar vacatures (ook al 1 gevonden gelukkig)
Ik ben het ondertussen alweer flink zat en m´n vriend maakt het er ook niet echt beter op
Gast- Gast
Groetjes trouwens vanaf mijn werktrip.
Ik had hier gepost dat ik zo nerveus was maar het is reuze gezellig. Ben gisteren nog aan het strand geweest met baas hahaha en heb heerlijk gegeten en veel geleerd. Heb me wel schaapachtig aangesteld een paar keer maar goed ik mag gelukkig nog leren .
Ik had hier gepost dat ik zo nerveus was maar het is reuze gezellig. Ben gisteren nog aan het strand geweest met baas hahaha en heb heerlijk gegeten en veel geleerd. Heb me wel schaapachtig aangesteld een paar keer maar goed ik mag gelukkig nog leren .
Gast- Gast
Oeh wat fijn Mozz!! Was het ontbijtje bij de baas nog lekker?
Ja hahaha ik was ontzettend zenuwachtig maar zijn vrouw was zoooo lief. En ik was moe...zeiden ze...anders ga je nog even op de bank slapen, moet ik een dekentje halen? Neeee whahahah stel je voor! Maar wel lief...een soort opa en oma.
Gast- Gast
Awh das echt lief!
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: