Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij?

+14
Suus
Caresses
Zwerver
_DoI
Tsjip
Parisienne
Bliss
Mida4you
Joli86
Lady4
VeryCherry
Blond
Sarah1985
Pien
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij? - Pagina 2 Empty Re: tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij?

Bericht  Mida4you di 8 maa 2011 - 5:37

Ik heb de Blackberry Curve 9300 en die bevalt erg goed Very Happy

tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij? - Pagina 2 BlackBerry-Curve-9300

* Sorry voor het grote plaatje
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij? - Pagina 2 Empty Re: tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij?

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:11

Ik heb net in december een nieuwe telefoon gekregen, omdat de vorige kapot ging.
Nu moet ik mijn abbo verlengen en zit ik met een nieuwe telefoon, dus heb ik een SimOnly abonnement aangevraagd. Scheelt ook lekker in de kosten per maand. Eerst 22,50 euro en nu 7,95 nerd Aanrader!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:14

Iphone! Roeleert boven alle telefoons uit, definitely!

*kooom maar kom maar kom maar kom maar...*

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:15

Ik heb een HTC Desire Z, heerlijk toestel!

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 8 maa 2011 - 6:38

Mijn abonnement loopt eind mei af, dus ik ben me ook vast aan t oriënteren. Heb nog nooit een smartphone gehad, dus vind het maar lastig! Ik zweer wel al jaren bij Samsung, dus ik neig nu het meest naar de Samsung Galaxy S (binnenkort komt de SII uit geloof ik).

tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij? - Pagina 2 Samsung-galaxy-s

Ik vind m wel heel mooi, maar of ie ook fijn is weet ik niet! Ervaringen, iemand?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:54

Giacomo schreef:Iphone! Roeleert boven alle telefoons uit, definitely!

*kooom maar kom maar kom maar kom maar...*

Niemand namens 't WeLoveBlackberryComité? Moet ik 't dan maar weer doen?...

Zucht... Okee, gaan we weer..

BB is zóó veel beter dan die koelkast van een iPhone!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 7:47

Ik ga voor een SimOnly denk ik, kan mijn geld op het moment beter gebruiken als voor een duur toestel/ abonnement

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 8:43

De iPhone is echt een ideaal toestel.. maar echt, als ik mag kiezen tussen een BB en 45 euro bijbetalen voor een éénjarig abbo OF een iPhone en ruim 300 euro bijbetalen voor een éénjarig abbo... tsja, dan is de keuze vrij simpel hoor!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 di 8 maa 2011 - 8:49

Mijn man had een iphone ding is na een jaar overleden en t-mobile kon hem wel maken maar koste 300 euro, meer konden ze niks doen. Nu zit die al een half jaar met allemaal oude toestellen te bellen. Dus hier geen iphone meer
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 8:51

is dat niet gewoon pech hebben, paris? Want wij hebben hier allebei een iPhone en mijn ouders hebben er allebei ook eentje en die leven na 2 jaar ook nog gewoon!

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 8 maa 2011 - 8:57

Ik wil niks anders meer dan een iPhone! Die raad ik dan ook echt aan, aan iedereen! Wink

Heb ik nog een vraag: mijn abonnement loopt 26 mei af en ik wil hem sowieso verlengen en mijn iPhone 3 inruilen voor een iPhone 4. Vanaf wanneer kan ik de iPhone 4 halen? Kan dat al bijvoorbeeld 2 maanden eerder?

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sarah1985 di 8 maa 2011 - 9:07

ja mischien is het gewoon pech hebben, Maar in mijn ogen is de iphone niet z'n stevige telefoon
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 9:08

Parisienne schreef:Ik wil niks anders meer dan een iPhone! Die raad ik dan ook echt aan, aan iedereen! Wink

Heb ik nog een vraag: mijn abonnement loopt 26 mei af en ik wil hem sowieso verlengen en mijn iPhone 3 inruilen voor een iPhone 4. Vanaf wanneer kan ik de iPhone 4 halen? Kan dat al bijvoorbeeld 2 maanden eerder?

Is afhankelijk van je provider, maar T-MObile kan het nu al ja

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 8 maa 2011 - 9:14

@ Wolletjes: heb T-Mobile ja. Dan denk ik dat ik binnenkort maar even naar de MacStore/iStore ga of de T-Mobile winkel. Ben die inmiddels langzame iPhone 3 wel zat.. ben nu toe aan de iPhone 4! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne di 8 maa 2011 - 9:15

Paris1985 schreef:ja mischien is het gewoon pech hebben, Maar in mijn ogen is de iphone niet z'n stevige telefoon

Wat was er precies mee dan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor dit soort dingen wel een verzekering heb afgesloten. Heb er gelukkig nog nooit gebruik van hoeven te maken, maar vond het zonde als er wel wat mee zou zijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 9:16

Je kan bij T-Mobile 3 maanden tevoren verlengen. Maar, kijk even op internet bij studentmobiel en op de t-mobile site waar je goedkoper uit bent! Ik ben vandaag van een koude kermis thuis gekomen bij de t-shop!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 di 8 maa 2011 - 9:20

wij hebben standaart een verzekering bij t-mobile en mogen een half jaar van te voren al verlengen zit bij het pakket in.

Wat was er mis met de iphone het aanknopje was stuk, ding was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 di 8 maa 2011 - 9:31

Pariesenne, bij Vodafone kun je ook twee maanden van te voren verlengen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tsjip di 8 maa 2011 - 9:41

Ik heb sinds kort ook een Iphone (4) en ik vind 'm geweldig! Ben echt blij dat ik voor deze telefoon heb gekozen. Eerst twijfelde ik tussen de Iphone 4 en de HTC Desire HD. Ik vond namelijk de prijzen voor de Iphone wel heel hoog maar nadat ik ze allebei in de handen heb gehad was ik erover uit. Ik kon niet overweg met de HTC dus de keuze was toen snel gemaakt dan maar wat meer betalen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Tsjip di 8 maa 2011 - 9:44

Paris1985 schreef:wij hebben standaart een verzekering bij t-mobile en mogen een half jaar van te voren al verlengen zit bij het pakket in.

Wat was er mis met de iphone het aanknopje was stuk, ding was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen

Misschien totaal niet relevant voor jullie maar heb je de Iphone dan alweer aan Itunes aangesloten? Mijn telefoon kon laatst ook helemaal niets meer. Reageerde nergens meer op. Ik baalde enorm want ik had 'm net twee dagen. Dus wij naar de Belcompany en daar zei de verkoper dat het wel vaker gebeurde met Iphones. Dus daar aan Itunes aangesloten en na een hele tijd was hij weer tot leven! Toevallig had een vriend van mij afgelopen weekend precies hetzelfde.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Sarah1985 di 8 maa 2011 - 9:48

Tsjip schreef:
Paris1985 schreef:wij hebben standaart een verzekering bij t-mobile en mogen een half jaar van te voren al verlengen zit bij het pakket in.

Misschien totaal niet relevant voor jullie maar heb je de Iphone dan alweer aan Itunes aangesloten? Mijn telefoon kon laatst ook helemaal niets meer. Reageerde nergens meer op. Ik baalde enorm want ik had 'm net twee dagen. Dus wij naar de Belcompany en daar zei de verkoper dat het wel vaker gebeurde met Iphones. Dus daar aan Itunes aangesloten en na een hele tijd was hij weer tot leven! Toevallig had een vriend van mij afgelopen weekend precies hetzelfde.
dat hebben we gedaan, maar hij wil niet meer aan.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  _DoI di 8 maa 2011 - 10:35

Ik heb een HTC Desire en ben daar erg tevreden over.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  _DoI di 8 maa 2011 - 10:39

Tsjip schreef:Ik heb sinds kort ook een Iphone (4) en ik vind 'm geweldig! Ben echt blij dat ik voor deze telefoon heb gekozen. Eerst twijfelde ik tussen de Iphone 4 en de HTC Desire HD. Ik vond namelijk de prijzen voor de Iphone wel heel hoog maar nadat ik ze allebei in de handen heb gehad was ik erover uit. Ik kon niet overweg met de HTC dus de keuze was toen snel gemaakt dan maar wat meer betalen.
Haha, ik kon juist niet overweg met de Iphone en heb dus voor de HTC gekozen smile
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Zwerver di 8 maa 2011 - 10:50

Bliss,

Ik heb ervaring met de GalaxyS, echt een super fijn toestel, werkt prima, touch is ook nice. Ik vond de apps daarop heeeel erg leuk haha. Zijn een hoop leuke dingen voor te krijgen.
Alleen als je echt veel typt/msnt etc, dan vind ik het toch niet echt geschikt. Ik heb daarom de galaxy verkocht en weer een blackberry genomen. Mijn vriend heeft 'm ook en is er nog onwijs blij mee. Wel is hij vrij groot. Zeker met mijn baby handjes
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 10:54

heb een bb 9780! en ben er helemaal blij mee smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: