Handbagage schiphol
+5
Mermaid
Snoopy
Lady4
TukTuk
truestar
9 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Handbagage schiphol
Atelier Madame, ja bij de H gates moet je eerst zo'n lang stuk over de rolbanden lopen, daar waar alle planten namen staan aangegeven (boring), en dan ga je linksaf naar de H gates door de security (staan nog net 2 winkeltjes er voor) en achter de security heb je alleen nog gates en een wc aan het einde, en rechtsaf kan je naar de G gates (waar de security dus echt aan de gate zit). De M gates ben ik pas 1 keer geweest, dat was echt een vieze tegenvaller, die kleine Lounge 4. Viel echt niets te doen. Hoe het met de security daar weet ik even niet.
Truestar, ik heb even voor je gekeken en gisteren vertrok die Arke vlucht naar Curacao vanaf gate G8. Dan zou je dus de security pas op het laatst hebben en moet je dus even je spullen goed laten sealen die je daar koopt. In elk geval zit je in vertrekhal 3, dat kan ik je met bijna 100% zekerheid wel zeggen. Die wordt nu helaas verbouwd, maar er is nog genoeg open.
Truestar, ik heb even voor je gekeken en gisteren vertrok die Arke vlucht naar Curacao vanaf gate G8. Dan zou je dus de security pas op het laatst hebben en moet je dus even je spullen goed laten sealen die je daar koopt. In elk geval zit je in vertrekhal 3, dat kan ik je met bijna 100% zekerheid wel zeggen. Die wordt nu helaas verbouwd, maar er is nog genoeg open.
Gast- Gast
Re: Handbagage schiphol
Marin schreef:Atelier Madame, ja bij de H gates moet je eerst zo'n lang stuk over de rolbanden lopen, daar waar alle planten namen staan aangegeven (boring), en dan ga je linksaf naar de H gates door de security (staan nog net 2 winkeltjes er voor) en achter de security heb je alleen nog gates en een wc aan het einde, en rechtsaf kan je naar de G gates (waar de security dus echt aan de gate zit). De M gates ben ik pas 1 keer geweest, dat was echt een vieze tegenvaller, die kleine Lounge 4. Viel echt niets te doen. Hoe het met de security daar weet ik even niet.
Tnx je bent een schat
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Handbagage vraag
» Handbagage EasyJet
» Wat neem jij mee in je handbagage?
» Handbagage vraag
» Wat zit er in jouw handbagage?