Blackberry Torch
Pagina 1 van 1
Blackberry Torch
Wie heeft deze telefoon, en wil zijn positieve/negatieve ervaringen met mij delen? Vorig jaar heb ik met verlengen weer eens een foute-toestel-keuze gemaakt, dat wil ik deze keer niet. Nu heb ik tijdelijk (nouja, nu niet, heb m laten vallen :p) de iphone van mn vriend, maar ik geloof niet dat helemaal touchscreen mijn ding is. Nu zat ik dus te denken aan de BB torch, want een groot scherm zodat ik fijn kan internetten lijkt me wel wat, en in combinatie met een qwerty toetsenbordje klinkt dat wel ok.
Dus, heb jij m, hoe bevalt ie jou? Qua smsen, internetten, foto's maken, batterij..?
Dus, heb jij m, hoe bevalt ie jou? Qua smsen, internetten, foto's maken, batterij..?
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Blackberry Torch
Mijn moeder heeft hem sinds een paar dagen en is dolgelukkig. Zelf heb ik de 9700 bold en ik heb vandaag even lopen kloten met haar telefoon, maar het is niets voor mij. Er zit een touchscreen op, maar deze is meer een wassen neus, want je doet alles met het mini-muisje. Het menu is te uitgebreid en ik ben blij dat ik gewoon een 9700 bold heb. (Want ik heb mijn telefoon al een half jaar, maar weet pas sinds gisteren hoe ik moet pingen en what's appen. )
Niet alles is geheel negatief, want het beeldscherm is mooi groot. En als je er verstand van hebt, dan is het ook allemaal vrij helder.
Niet alles is geheel negatief, want het beeldscherm is mooi groot. En als je er verstand van hebt, dan is het ook allemaal vrij helder.
Gast- Gast
Re: Blackberry Torch
Haha ABE, dat is zonde van al die smsjes van het afgelopen half jaar :p Maar daar zit idd wat in, wat je zegt, ik ben ook een beetje een nerd wat dat betreft, heb er echt geen reet verstand van. Anders wil ik misschien de Curve uhm ikweetnietwelke. Die ene met een grijs randje geloof ik :p
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaringen Blackberry Torch/Nokia Lumia gezocht!
» Topic Torch?
» MB app op Blackberry
» Blackberry vraagjes
» Blackberry, wat is er leuk aan?
» Topic Torch?
» MB app op Blackberry
» Blackberry vraagjes
» Blackberry, wat is er leuk aan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: