Ervaringen Blackberry Torch/Nokia Lumia gezocht!
+2
loura
MiKa
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen Blackberry Torch/Nokia Lumia gezocht!
Ben net in 2 telefoonwinkels geweest, waar ze beide anti blackberry waren. Hun ervaringen waren negatief, naast dat ze de telefoon zelf nix vinden.
De Nokia Lumia zijn ze wel heel positief over, maar ik vind het zon vierkant onhandelbaar ding.
Ben benieuwd of hier mensen zijn die deze telefoon hebben en wat jullie ervaring is?
De Nokia Lumia zijn ze wel heel positief over, maar ik vind het zon vierkant onhandelbaar ding.
Ben benieuwd of hier mensen zijn die deze telefoon hebben en wat jullie ervaring is?
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ervaringen Blackberry Torch/Nokia Lumia gezocht!
Ik heb een blackberry curve gehad en daar ben ik op zich wel tevreden over geweest.
Zeker omdat het een toetsenbord had, ik heb nu al ruim een jaar een touchscreen en ik typ nog steeds de raarste dingen.
Het nadeel van de BB is dat je er niet zoveel apps voor hebt, de meeste apps worden voor iphone of android gemaakt.
Zeker omdat het een toetsenbord had, ik heb nu al ruim een jaar een touchscreen en ik typ nog steeds de raarste dingen.
Het nadeel van de BB is dat je er niet zoveel apps voor hebt, de meeste apps worden voor iphone of android gemaakt.
Gast- Gast
Ik heb bb bold en qua besturing en gebruiksvriendelijkheid vind ik hem echt super. Maar ik heb wel problemen met opladen en een probleem dat de batterij snel op is. Ook krijg ik af en toe een wit scherm en start hij opnieuw op. Mijn vriend heeft hem in 1 jaar twee keer moeten opsturen. Hij heeft dezelfde als ik. De mijne is nu ook ruim een jaar oud en ik hoop dat hij het nog een jaartje volhoudt want dan pas kan ik een nieuwe uitzoeken.
Toch zou ik denk ik wel weer voor een bb gaan omdat het zo lekker werkt. Maar dan voor een jaartje niet voor 2 jaar
Toch zou ik denk ik wel weer voor een bb gaan omdat het zo lekker werkt. Maar dan voor een jaartje niet voor 2 jaar
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben zooo klaar met BB, die krengen gaan zo idioot snel stuk! Nou weet ik wel dat we in een consumptiemaatschappij leven, maar je kan 't ook overdrijven :/ Bovendien vind ik BB weinig fun hebben, ze hebben wel meer dan Nokia vind ik, qua apps e.d. maar voor mij blijft Android de winnaar.
Nooit meer een Blackberry voor mij; enige positieve is pingen, maar of dat opweegt tegen crappy kwaliteit?
Nooit meer een Blackberry voor mij; enige positieve is pingen, maar of dat opweegt tegen crappy kwaliteit?
Gast- Gast
Ik heb hem pas in handen gehad, en werkt erg fijn!! Werkt ook met windows wat gewoon supersnel werkt. Sneller dan alle andere mobiele besturingsprogramma's. Zelfs wordfeud is bezig om voor windows op mobiel te komen. Symbian en Blackberry enz kan dat (nog lang)niet. Telefoon werkt gewoon goed en heeft een ingebouwd toetsenbord wat op het scherm komt dacht ik.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben net overgestapt van een BB naar een Iphone.
Ik vind de bb een zwak toestel. Hij gaat snel kapot. Ik heb hem nog net geen jaar en hij valt me nu om de haverklap uit. De batterij is erg zwak (en dat terwijl ik niet veel apps gebruikte).
Op zich een aardig toestel maar ik ben blij dat ik nu een andere heb.
Ik vind de bb een zwak toestel. Hij gaat snel kapot. Ik heb hem nog net geen jaar en hij valt me nu om de haverklap uit. De batterij is erg zwak (en dat terwijl ik niet veel apps gebruikte).
Op zich een aardig toestel maar ik ben blij dat ik nu een andere heb.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
De reden waarom ik nooit een Iphone zou nemen is omdat het touchscreen is. Ik heb daar een hekel aan. Ze moeten het gewoon omruilen de kwaliteit van een Iphone in een BB vorm
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Een vriend van mij heeft de Lumia en de batterij is echt idioot snel leeg. Gaat maar een halve dag mee....Daarnaast koppelt hij al je windowscontactpersonen van bijv email of msn door in je telefoonboek, waardoor je met een huge telefoonboek loopt en je je een ongeluk zoekt naar een contactpersoon. Hem valt de Lumia heel erg tegen.
Gast- Gast
Ik heb de torch, geen problemen mee, werkt echt heerlijk. Ik heb best wat apps runnen en de batterij gaat zeker 24 uur mee (wat heel normaal is voor een smartphone). Met de Nokia heb ik geen ervaring. Zelf zou ik als ik mijn abbo mag verlengen niet meer voor een bb gaan omdat ik toch meer apps wil. Ik ben ook afgeknapt door de storing van een paar maanden geleden (toen je alleen nog kon bellen en smsen met je bb, oertijd! ) en de genoegdoening daarvoor (14 apps, waarvan de meeste in het engels en je hebt er dus niks aan zoals een voicegestuurde app, dan moet je engels praten.. ). Ik zal dus voor een android gaan, zoals een htc of samsung.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik had eerst een BB en daar had ik opzich geen problemen mee, behalve dat de batterij zo snel leeg was. En je hebt er natuurlijk niet zoveel apps voor. Bovendien surft het vergeleken met een Iphone een stuk minder lekker. Mijn BB is overigens nooit stuk geweest.
Ik heb nu een Iphone en het enige wat ik mis is mijn toetsenbord. Deze batterij is opzich ook best wel snel leeg, maar dat is heel erg afhankelijk van hoeveel ik hem op een dag gebruik en of ik veel op wifi zit of niet. Terwijl het met een blackberry altijd ruk was haha.
Ik heb nu een Iphone en het enige wat ik mis is mijn toetsenbord. Deze batterij is opzich ook best wel snel leeg, maar dat is heel erg afhankelijk van hoeveel ik hem op een dag gebruik en of ik veel op wifi zit of niet. Terwijl het met een blackberry altijd ruk was haha.
Gast- Gast
De batterij van m'n BB ging langer mee dan de batterij van mn HTC eigenlijk.
Gast- Gast
Vond BB fijn vanwege het toestenbord. De enige rotte ervaring die ik ermee had was dat het toestel 'vaak' bleef hangen. En dat hoor ik van veel mensen. Bovendien heeft BB geen uitgebreide Apps.
Gast- Gast
Ben vandaag bij de winkels geweest en op Internet gezocht, en omdat ik heel graag een jaarabo wil ipv 2 jaar, ga ik toch voor de Samsung Galaxy Plus.
Nokia waren ze in de winkel heel positief over, maar hoor idd dat de batterij echt te snel leeg is. Daarbij vind ik het zelf een apart toestel, wel mooi zo strak maar lastig door de rechte vormen lijkt mij.
De BB Torch zijn ze beide niet positief over, vaak vastlopers hoorde ik. En je zit echt in de BB wereld, omdat het geen android is. Deze Torch vind ik wel echt een super telefoon om te zien, en lijkt mij in gebruik met toetsen en touchscreen echt super fijn. Ik heb afgelopen jaar ook een BB gehad en ik heb er persoonlijk geen problemen mee gehad.
Nokia waren ze in de winkel heel positief over, maar hoor idd dat de batterij echt te snel leeg is. Daarbij vind ik het zelf een apart toestel, wel mooi zo strak maar lastig door de rechte vormen lijkt mij.
De BB Torch zijn ze beide niet positief over, vaak vastlopers hoorde ik. En je zit echt in de BB wereld, omdat het geen android is. Deze Torch vind ik wel echt een super telefoon om te zien, en lijkt mij in gebruik met toetsen en touchscreen echt super fijn. Ik heb afgelopen jaar ook een BB gehad en ik heb er persoonlijk geen problemen mee gehad.
MiKa- Fluisteraar
Als je een telefoon wilt, die lang mee gaat qua batterijduur, moet je een huistelefoon nemen; smartphones vreten nu eenmaal batterij.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Als je een telefoon wilt, die lang mee gaat qua batterijduur, moet je een huistelefoon nemen; smartphones vreten nu eenmaal batterij.
Nouja mijn Nokia 3310 ging vroeger ook echt wel lang mee.
Gast- Gast
Ik heb een smartphone waarvan de batterij 5 dagen meegaat. Maar ik heb er dan ook geen internet abonnement op zitten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Ik heb een smartphone waarvan de batterij 5 dagen meegaat. Maar ik heb er dan ook geen internet abonnement op zitten.
:/ Da's als.. Een lege koektrommel, je hebt er geen reet aan!
Gast- Gast
Bazinga schreef:_Chance schreef:Ik heb een smartphone waarvan de batterij 5 dagen meegaat. Maar ik heb er dan ook geen internet abonnement op zitten.
Hihi....mee eens!
MiKa- Fluisteraar
MiKa schreef:Bazinga schreef:_Chance schreef:Ik heb een smartphone waarvan de batterij 5 dagen meegaat. Maar ik heb er dan ook geen internet abonnement op zitten.
Hihi....mee eens!
Ik hecht daar gewoon minder aandacht aan. Ik vind het gewoon zonde van mijn geld om zoveel geld per maand neer te tellen voor mijn gsm. Ieder zijn ding toch
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:MiKa schreef:Bazinga schreef:_Chance schreef:Ik heb een smartphone waarvan de batterij 5 dagen meegaat. Maar ik heb er dan ook geen internet abonnement op zitten.
Hihi....mee eens!
Ik hecht daar gewoon minder aandacht aan. Ik vind het gewoon zonde van mijn geld om zoveel geld per maand neer te tellen voor mijn gsm. Ieder zijn ding toch
Ik bedoel dit niet lullig, maar waarom heb je dan wel een smartphone? Ik bedoel zonder internet.. Kun je alleen bellen en smsen
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:_Chance schreef:MiKa schreef:Bazinga schreef:_Chance schreef:Ik heb een smartphone waarvan de batterij 5 dagen meegaat. Maar ik heb er dan ook geen internet abonnement op zitten.
Hihi....mee eens!
Ik bedoel dit niet lullig, maar waarom heb je dan wel een smartphone? Ik bedoel zonder internet.. Kun je alleen bellen en smsen
Ik wilde graag deze Nokia hebben (2,5 jaar geleden), ik wist niet eens dat het een smartphone was. Ik vond het een mooi toestel en kon hem met een mooie aanbieding krijgen. Volgens mij waren telefoonabonnementen met internet toen net een beetje in opkomst.
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: