Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

+15
Chelle
Meeko
Flip Fluitketel
Dora
Thunder
SparklingEyes
Bruintje Beer
juffie001
pantuf
PapillonRose
Monnie
duckie
Happydobby
Parisienne
Annemie
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Dora zo 6 maa 2011 - 10:15

Ondanks een voorliggende placenta heb ik ze voor het eerst gevoeld met 16+6 in bed.
Heel soms voel ik ze overdag op mijn werk ook en wat vaker als ik rustig op de bank zit ofzo. Maar ze is nog altijd het drukst wanneer ik in bed lig. Dat is 's avonds echt mijn genietmomentje. Ik merk dat ze wakker wordt als ik mijn buik insmeer net voordat ik in bed stap.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 10:28

Ik voelde A. voor het eerst met 18 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Flip Fluitketel zo 6 maa 2011 - 10:35

Rond de 18e week met een voorliggende placenta.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Meeko zo 6 maa 2011 - 21:26

De eerste met ongeveer 16 weken en de 2e met ongeveer 13 weken.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 21:47

Mijn placenta ligt achter zag ik vanmorgen, dus weet het nu zeker dat het 1 van de 4 voetjes was! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  PapillonRose ma 7 maa 2011 - 2:52

Beauty Addict schreef:Mijn placenta ligt achter zag ik vanmorgen, dus weet het nu zeker dat het 1 van de 4 voetjes was! I love you
Wat leuk!!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Chelle ma 7 maa 2011 - 6:19

Ik voelde mijn baby precies met 22 weken.
Mijn placenta ligt ook voor. Vandaar dat ik het zo laat voelde.
Hoe het voelde? Als een harde schop! haha!! De eerste schop was gelijk luid en duidelijk!
Ik heb geen luchtbelletjes of kriebeltjes gevoeld. Ook niet als ik eraan terug denk. Het was gelijk duidelijk schoppen.
Hoe die schopjes dan weer voelde; alsof een spier "trekt". Misschien klinkt het raar maar zoals je oog wel eens klopt, zo dan in mijn buik maar dan "groter" en harder. Beetje duidelijk!? hihi!!!

Nu voelt het alsof ik in elkaar wordt geschopt! haha!!
Nee hoor, maar kan er soms wel behoorlijk hard aan toe gaan.

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  PapillonRose ma 7 maa 2011 - 7:16

Chelle schreef:Ik voelde mijn baby precies met 22 weken.
Mijn placenta ligt ook voor. Vandaar dat ik het zo laat voelde.
Hoe het voelde? Als een harde schop! haha!! De eerste schop was gelijk luid en duidelijk!
Ik heb geen luchtbelletjes of kriebeltjes gevoeld. Ook niet als ik eraan terug denk. Het was gelijk duidelijk schoppen.
Hoe die schopjes dan weer voelde; alsof een spier "trekt". Misschien klinkt het raar maar zoals je oog wel eens klopt, zo dan in mijn buik maar dan "groter" en harder.
Beetje duidelijk!? hihi!!!

Nu voelt het alsof ik in elkaar wordt geschopt! haha!!
Nee hoor, maar kan er soms wel behoorlijk hard aan toe gaan.


Zo had ik het ook! En volgens mij snapte niemand me, iedereen had het maar over luchtbelletjes, kriebeltjes, vlindertjes, etc. Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  holaagirl ma 7 maa 2011 - 8:42

17 wk plopjes, wst t niet zeker...
20wk-22wk zeker en regelmatig! En placenta lag voor!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Sjonno ma 7 maa 2011 - 21:31

Rick voelde ik met de 15 weken en Lisa met de 12. Gyn zei bij Lisa dat ik het nog niet kon voelen want dat was nog veel te vroeg, ik kreeg een echo en zei kijk maar is daar ( en wees een plek op mijn buik aan ) en jawel hoor daar lag ze.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Ezzer di 8 maa 2011 - 7:41

Rond de 15/16 weken voor het eerst. Het kriebelde vooral!
Vanaf 19 weken waren het duidelijk schopjes!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Teddyaapje di 8 maa 2011 - 11:11

Beauty Addict schreef:Ben ik wel benieuwd naar.

Weet bijna zeker dat ik zojuist een schopje kreeg van binnenuit smile

Ik voelde voor de eerste keer wat anders in mn buik met 14w. Het voelde alsof er een soort van waterballon in mn buik zat. Ik voelde het toen ook alleen als ik aan de comp zat. Op een keukenstoel en dan een beetje naar vore gebogen zeg maar.
Wanneer ik echt schopjes voelde weet ik niet meer precies, zal ook wel rond de 17w zijn geweest.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voelde jij de baby voor het eerst bewegen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum