Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lodger bunker in een mac laren quest.....

Ga naar beneden

lodger bunker in een mac laren quest..... Empty lodger bunker in een mac laren quest.....

Bericht  L!ND@ zo 6 maa 2011 - 1:35

Zucht! Ik heb al een aantal pogingen gedaan, maar ik krijg de lodger er niet in?! Wie o wie kan mij helpen? Ik krijg de gordel niet los/uit de wagen en die moet toch echt door de bunker heen....Hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger bunker in een mac laren quest..... Empty Re: lodger bunker in een mac laren quest.....

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 1:37

Je schuift die gordels toch gewoon door de openingen heen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger bunker in een mac laren quest..... Empty Re: lodger bunker in een mac laren quest.....

Bericht  L!ND@ zo 6 maa 2011 - 1:43

Ja, dat leek mij ook, maar mij lukt het niet. Gelukkig heeft mijn man wat meer geduld, die is nu bezig met meer succes Wink De gordels zitten muurvast, ik denk, omdat ie net nieuw is.....
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger bunker in een mac laren quest..... Empty Re: lodger bunker in een mac laren quest.....

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 1:47

Ik snap niet zo goed waarom de gordel uit de wagen moet Wink Volgens mij hoeft dat helemaal niet. Als je een Lodger in een maxi-cosi doet, dan leg je de lodger gewoon in de maxi-cosi, en trek je de gordels er zo door. Ik neem aan dat dat voor een Lodger in een buggy ook gewoon geldt?

Of bedoel je dat je de gesp gewoon niet losgeklikt krijgt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger bunker in een mac laren quest..... Empty Re: lodger bunker in een mac laren quest.....

Bericht  L!ND@ zo 6 maa 2011 - 2:06

Nou, hij zit! Ik dacht ook dat ik hem er zo in kon leggen, maar de gordel moest echt helemaal los voor ie door de "gaten" van de bunker kon....Beetje apart, maar goed...hij zit Very Happy
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger bunker in een mac laren quest..... Empty Re: lodger bunker in een mac laren quest.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum