Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lodger wrapper newborn

+3
Happydobby
Liadan
piene1983
7 plaatsers

Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Lodger wrapper newborn

Bericht  piene1983 za 14 apr 2012 - 21:49

Gisteren heeft mijn vriend als surprise voor ons kindje de Lodger wrapper newborn besteld. Hij zag dat ik al een poosje aan het kijken was of we zoiets wilden kopen ( of vragen als kraamcadeau...) en vond het zelf heel leuk en heeft er twee besteld . Nu zal ik bevallen zo half juni en dat was ook de reden waarom ik zelf zoiets nog niet voorgesteld had, is het handig en nuttig om een dergelijke wikkeldoek te hebben in dit seizoen? Is het niet te warm? Volgens de website niet, maar het is natuurlijk wel fleece. Ondankbaar klinkt het eigenlijk, maar als het echt te warm zou zijn dan kunnen we het geld wellicht beter investeren in een dunnere katoenen variant. Dus, ervaring/meningen?
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  Liadan za 14 apr 2012 - 21:52

Fleece klinkt mij veel te warm, maar ik heb zelf geen ervaring met een lodger wrapper. Onze zoon is in mei geboren en wij hadden een badstof omslagdoek, deze hebben we niet veel hoeven gebruiken. Ik zou persoonlijk voor een dunnere omslagdoek kiezen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  Happydobby za 14 apr 2012 - 21:53

Wij hadden er 1 van de prenatal, mijn zoon is van juli en we hebben dat ding weinig gebruikt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  Dora za 14 apr 2012 - 21:54

Je hebt er ook katoenen van, juist voor in de zomer. Kan nu alleen even niet kijken hoe die precies heet, want hij hangt op de babykamer
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  Didi za 14 apr 2012 - 21:56

Ik heb er ook een. Mijn zoontje is in november geboren en ik gebruikte voor hem ook gewoon de dunnere katoenen variant. Ik zou zelf die met fleece niet in de zomer gebruiken.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  Annie24 zo 15 apr 2012 - 0:30

Wij hadden de fleece en de katoenen versie. Beiden niet gebruikt omdat ik ze niet handig vond.

Ik denk wel dat de fleece variant te warm is in de zomer. Dat ding is écht warm.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  SarahKey zo 15 apr 2012 - 1:29

Het ligt eigenlijk meer aan je kindje of je dat ding wel of niet gaan gebruiken in de zomer.

Wij hadden een iets andere soort en hebben hem nog geen 1 week gebruikt voor binnen (Siem lag erin als de visite kwam) maar Siem is erg warmbloeding dus dat ding was al snel niet meer nodig. Toen heb ik hem in de maxi cosi gedaan en daar zit hij nog steeds in. Voor dan is het wel fijn, als je even stukje moet lopen en het is nog fris buiten even de punten om Siem heenslaan en hij heeft het niet meer koud.

Heb je een kindje wat zichzelf moeilijk op temperatuur kan houden is zo'n doek best handig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 3:14

Wij hadden er 1tje voor ons zoontje gekregen, hij is van April maar we hebben hem nooit gebruikt omdat hij veel te warm is. Ik denk dat het in de zomer helemaal te warm is.

Voor ons dochtertje hebben we hem 1 keer gebruikt, de eerste dag omdat ze zichzelf toen nog niet goed warm kon houden.

Kortom ik zou het zonde vinden en een andere doek halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  piene1983 di 17 apr 2012 - 1:52

Bedankt voor de reacties en het meedenken!

Vandaag kregen we de lodger wikkeldoeken allebei binnen. Ik vind ze erg mooi van kleur en stof, ze zijn ook veel minder dik of zwaar dan ik dacht te zien op het plaatje. Het is ook de cotton versie staat op het doosje. De binnenkant is van katoen, de buitenkant van katoen/polyester ( fleece dus) maar wel heel dun met een soort van luchtgaatjes in ruitstructuur waardoor het beter schijnt te ademen. Vanavond even aan mijn vriend laten zien, daarna beslissen of we ze houden met in het achterhoofd hetgeen hierboven is gezegd.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lodger wrapper newborn Empty Re: Lodger wrapper newborn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum