Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lodger?

+4
PapillonRose
Lien
blondje1313
peach
8 plaatsers

Ga naar beneden

lodger? Empty lodger?

Bericht  peach ma 8 aug 2011 - 22:28

ik vroeg me af wie heeft de lodger, wikkeldoek.
Bevalt ie en word die veel gebruikt?
Zit er aan te denken om te kopen, zodat ie lekker in de kinderwagenbak ligt vd winter
Iemand ervaring?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 22:36

Wij hebben die!! erg veel gebruik van gemaakt, hij is zo warm dat ik zelfs in de winter nooit de binnenvoering gebruikt heb... :-)
Bij merle hebben we hem afgelopen jaar ook nog gebruikt in de kinderwagen i.p.v. een voetenzak.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  blondje1313 ma 8 aug 2011 - 22:44

Ik wilde er ook eentje aanschaffen, Beegee, heb je gewoon een katoenen of eentje van fleece?
Wij verwachten ons meisje in oktober en het zou dus voor de koude maanden zijn

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 22:46

Ik heb er ook 1, gekregen na de geboorte.
Ik gebruik hem voornamelijk als kleed. Mijn zoontje is in April geboren dus veel te warm om hem in zo'n doek te wikkelen. Maar als kleed werd hij ook goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Lien ma 8 aug 2011 - 22:55

Ik heb stage gelopen bij Lodger en zo de wikkeldoeken ook veel cadeau gegeven. In de winter zijn de fleece wrappers ideaal om te gebruiken in de kinderwagenbak en gewoon buiten ook in de zomer als kleed of gewoon om lekker op de te zitten in de kinderwagen. Kindje heeft zo ook altijd zijn/haar eigen dekentje mee (let wel op, niet in de maxi cosi te gebruiken!). Voor binnengebruik zou ik de wrapper cotton adviseren als gewoon een lekkere omslagdoek.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 22:59

blondje1313 schreef:Ik wilde er ook eentje aanschaffen, Beegee, heb je gewoon een katoenen of eentje van fleece?
Wij verwachten ons meisje in oktober en het zou dus voor de koude maanden zijn

fleece!
lodger? Bunker_aubergine

onze kleine man zal het zwaar krijgen in zijn paars met roze lodger.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Lien ma 8 aug 2011 - 23:02

Haha BeeGee, je kunt tegenwoordig een losse binnenvoering kopen voor de Bunker:P
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  PapillonRose ma 8 aug 2011 - 23:03

Ik had een wikkeldoek van Red Castle, de baby nomade. Van fleece, en kon ook in de maxi cosi. Een ideaal ding, zeker in de winter! Over de Lodger heb ik ook goede verhalen gehoord.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 23:13

Lien schreef:Haha BeeGee, je kunt tegenwoordig een losse binnenvoering kopen voor de Bunker:P

oehhhh... das een goeie.. al moet ik zeggen wij hebben de binnenvoering eigenlijk nooit gebruikt.. en de bloemetjes an sich zijn al redelijk voor meisjes haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Lien di 9 aug 2011 - 0:09

BeeGee schreef:
Lien schreef:Haha BeeGee, je kunt tegenwoordig een losse binnenvoering kopen voor de Bunker:P

oehhhh... das een goeie.. al moet ik zeggen wij hebben de binnenvoering eigenlijk nooit gebruikt.. en de bloemetjes an sich zijn al redelijk voor meisjes haha..

Klopt! Het is echt DE meisjesbunker...maar misschien kun je hem verkopen op Marktplaats en een andere terugkopen daar, staan er best wel wat op altijd geloof ik!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Parisienne di 9 aug 2011 - 0:40

Wij hadden de Lodger Wrapper Cotton:
lodger? 9497_1_original_1
Ik heb hem erg veel gebruikt! Vond het een heel erg fijne doek, warm genoeg, zeker ook in de winter.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 3:07

wij hebben de lodger (bunker) fleece in het oranje.. Bij Lynn niet gebruikt maar bij Dylan wel! Heel fijn ding en heerlijk warm smile

mocht je intresse hebben kan je hem wel van me overnemen!

Liefs,
Petra

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  PiP di 9 aug 2011 - 5:33

Parisienne schreef:Wij hadden de Lodger Wrapper Cotton:
lodger? 9497_1_original_1
Ik heb hem erg veel gebruikt! Vond het een heel erg fijne doek, warm genoeg, zeker ook in de winter.
Deze heb ik ook en erg veel gebruikt, onze dochter is midden in de winter geboren.
Ik gebruikte heb de eerste weken ook in huis om haar in de box te leggen en vooral in de wandelwagen.
Later ook om haar op de grond te leggen bij anderen thuis.(geen box)
Afgelopen winter heb ik hem gebuikt als kleedje over haar benen in de buggy.

lodger? 833249217_5_vY3P

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  studiebol di 9 aug 2011 - 5:48

Ik vind het heel leuk. Maar ik vind ze best een beetje prijzig zeker omdat ik het 2x moet aanschaffen.

Zitten er ook gaten in waar je de gordels van de maxicosi door heen doet? of wikkel je je kindje hier in, leg je je kindje dan in de maxicosi en doe je dan de gordels vast, dus over de lodger heen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:15

Ik gebruikte eerst de shelter voor in de maxicosi en daarna heb ik de bunker gekocht voor in de wandelwagen. Ben er zeer tevreden over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:15

studiebol schreef:Ik vind het heel leuk. Maar ik vind ze best een beetje prijzig zeker omdat ik het 2x moet aanschaffen.

Zitten er ook gaten in waar je de gordels van de maxicosi door heen doet? of wikkel je je kindje hier in, leg je je kindje dan in de maxicosi en doe je dan de gordels vast, dus over de lodger heen?

Er zitten gaten in waar de gordels doorheen kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  studiebol di 9 aug 2011 - 6:32

Mammalin schreef:
studiebol schreef:Ik vind het heel leuk. Maar ik vind ze best een beetje prijzig zeker omdat ik het 2x moet aanschaffen.

Zitten er ook gaten in waar je de gordels van de maxicosi door heen doet? of wikkel je je kindje hier in, leg je je kindje dan in de maxicosi en doe je dan de gordels vast, dus over de lodger heen?

Er zitten gaten in waar de gordels doorheen kunnen.

voordeel van die lodger is dus dat je je kindje er ook in kan wikkelen en daar in in de wagenbak kan leggen.. dat kan met zo'n voetenzak voor in de maxicosi dan weer niet, maar ja die zijn wel weer goedkoper....lastig hoor...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 6:35

studiebol schreef:
Mammalin schreef:
studiebol schreef:Ik vind het heel leuk. Maar ik vind ze best een beetje prijzig zeker omdat ik het 2x moet aanschaffen.

Zitten er ook gaten in waar je de gordels van de maxicosi door heen doet? of wikkel je je kindje hier in, leg je je kindje dan in de maxicosi en doe je dan de gordels vast, dus over de lodger heen?

Er zitten gaten in waar de gordels doorheen kunnen.

voordeel van die lodger is dus dat je je kindje er ook in kan wikkelen en daar in in de wagenbak kan leggen.. dat kan met zo'n voetenzak voor in de maxicosi dan weer niet, maar ja die zijn wel weer goedkoper....lastig hoor...

Ik legde ze wel met de shelter in de wagenbak hoor. Gewoon zorgen dat ze niet op die sluiting liggen met het hoofdje. De shelter is namelijk ook te gebruiken als draagzak, maar dat vond ik geen succes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 8:00

Bij deze bied ik mijn lodger aan :-) Doe een leuk bod
goed idee om te verkopen om dan een blauwe terug te kopen haha




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 8:01

Petra* schreef:wij hebben de lodger (bunker) fleece in het oranje.. Bij Lynn niet gebruikt maar bij Dylan wel! Heel fijn ding en heerlijk warm smile

mocht je intresse hebben kan je hem wel van me overnemen!

Liefs,
Petra

@ studiebol, er zijn er 2 in de aanbieding Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  peach di 9 aug 2011 - 8:06

Parisienne schreef:Wij hadden de Lodger Wrapper Cotton:
lodger? 9497_1_original_1
Ik heb hem erg veel gebruikt! Vond het een heel erg fijne doek, warm genoeg, zeker ook in de winter.


Aan deze zat ik ook te denken, kan die in maxicosi ofnie? anders gewoon voor de wagenbak voor de winter. En is nog wel redelijk van prijs, die andere bunker vind ik wel weer beetje duur en tegen de tijd dat de kleine int ztgedeelte gaat heb ik een voetenzak
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  PiP di 9 aug 2011 - 8:13

peach schreef:
Parisienne schreef:Wij hadden de Lodger Wrapper Cotton:
Ik heb hem erg veel gebruikt! Vond het een heel erg fijne doek, warm genoeg, zeker ook in de winter.


Aan deze zat ik ook te denken, kan die in maxicosi ofnie? anders gewoon voor de wagenbak voor de winter. En is nog wel redelijk van prijs, die andere bunker vind ik wel weer beetje duur en tegen de tijd dat de kleine int ztgedeelte gaat heb ik een voetenzak

Deze kan niet in de Maxicosi.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 9:04

Dan bied ik hierbij mijn Lodger Shelter aan!
Kleur is Ultramarine Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  L!ND@ di 9 aug 2011 - 10:13

Ik heb dezelfde als BeeGee alleen dan de roze/gele. Ik heb 'm gekocht (op marktplaats, daar staan er behoorlijk wat op) voor in de buggy, maar nog maar weinig gebruikt. Toch is het een ideaal ding en lekker warm.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  studiebol di 9 aug 2011 - 20:09

Beegee erg lief dat jullie aan mij denken, maar ik weet gewoon nog niet wat ik wil dus ik kan nog geen keuze maken! Dus als je van iemand anders een bod krijgt gewoon accepteren hoor, niet wachten op mijn besluiteloosheid Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lodger? Empty Re: lodger?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum