Bewijs dat bont vaak echt is.
+7
Minx
loura
Cheesegirl
Inge
Sjaantje
Jeanette
VeryCherry
11 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Bewijs dat bont vaak echt is.
Ik had een perzische kat, konden heel wat bontkragen van gemaakt worden als hij in de rui was.
Hij was nauwelijks te kammen, viel je aan zodra je met de borstel kwam, dus 1x per jaar schoor ik hem kaal met een koeien tondeuse.
Ben ik ook dan ook slecht??
Hij was nauwelijks te kammen, viel je aan zodra je met de borstel kwam, dus 1x per jaar schoor ik hem kaal met een koeien tondeuse.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:
Ik zou zeggen bekijk eens van die filmpjes, dan kunnen jullie zien hoe die dieren lijden alleen maar omdat er mensen zoals Maxima etc zo jas ed willen dragen!
Ze worden levend gevild, geelectroduceerd bijv. dmv in hun anus, vergast ed.
Bah, wat zijn jullie ontzettend wreed zeg dat jullie daar niet over nadenken en er grapjes over maken en het niet erg vinden blijkbaar!
Misschien praten jullie dan wel anders erover en gaan jullie normaal reageren.
Nee, zo duur hoeft het helemaal niet te zijn.
CBL, heb jij enig idee waar jouw schoenen, tassen en dergelijke van gemaakt zijn? Of als je weer een lekker stukje vlees/vis eet? Die beesten worden in de meeste gevallen ook zo wreed behandeld. Blijkbaar ben jij dus net zo wreed.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Het enige wat ik hiermee duidelijk wil maken/zeggen is dat veel dus wel echt bont is en dat sommigen het hier blijkbaar beter denken te weten. Ik zou zeggen lees eens rustig wat er in die link staat, dan zullen jullie zien dat het wel waar is.
Verder vind ik dat ik net als anderen gewoon mijn mening moet mag uiten. Ik was in die ene topic allang weg en vervolgens blijven anderen er op een flauwe manier in reageren.
Het is dus gesloten door andermans fout, niet door die van mij en alleen omdat het mijn goed recht is om mij hierover te uiten en dat het dus onterecht gesloten is.
Wat iedereen denkt moeten ze natuurlijk zelf weten, maar draag het aub gewoon niet!
Verder wil ik er niks over kwijt en wilde alleen laten zien dat het wel degelijk waar is en dus helemaal niet duur hoeft te zijn.
Denken jullie nou echt dat al die ouders zoveel geld uit willen geven aan zo'n jas voor hun kinderen of dat ze dat zelf kunnen betalen?
Bah en ook hier zijn jullie ontzettend kinderachtig bezig!
Kunnen jullie niet normaal reageren? Altijd wat van mij zeggen, maar zelf zijn jullie niks beter hoor!
Ik zou zeggen bekijk eens van die filmpjes, dan kunnen jullie zien hoe die dieren lijden alleen maar omdat er mensen zoals Maxima etc zo jas ed willen dragen!
Bah, wat zijn jullie ontzettend wreed zeg dat jullie daar niet over nadenken en er grapjes over maken en het niet erg vinden blijkbaar!
Als je goed had gelezen dan is dat vorige topic gesloten door jou eigen fout.
Gast- Gast
+1BeautyFuL-RoSe-90 schreef:Caribbeanlover schreef:
CBL, heb jij enig idee waar jouw schoenen, tassen en dergelijke van gemaakt zijn? Of als je weer een lekker stukje vlees/vis eet? Die beesten worden in de meeste gevallen ook zo wreed behandeld. Blijkbaar ben jij dus net zo wreed.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:http://anitnickelson.hyves.nl/blog/40860290/BONTKRAGEN_VAAK_GEEN_IMITATIEBONT/4M3U/
Voor diegene die het niet wilde geloven. Zo duur hoeft het niet eens te zijn.
Waar is je bewijs dan? Ik heb het stuk gelezen waar je naar linkt. Je zegt dat dat jouw bewijs is dat bont vaak echt is.
1. Het is een link naar een Hyvespagina. Die kan elke debiel nog opzetten als die wil.
2. Het gaat specifiek over Nickelson, TH wordt ook nog genoemd maar dat is het.
3. Er worden heel veel manieren aangegeven waarop je zou kunnen controleren of het echt is of niet. Doe jij dit bij elke bontkraag die je ziet?
4. Het stuk eindigt met: Koop en draag gewoon geen bont! Ook geen imitatiebont want je weet het nooit zeker, dat blijkt maar weer! Waar ze, neem ik aan, mee willen aangeven dat niet alle nepbont nep blijkt te zijn maar verder niet aantonen dat bijna alle nepbont in werkelijkheid echt is.
Zelf heb ik overigens niets met bont, helemaal niet met bontkragen. Ik vind het gewoon niet mooi. Maar als ik iemand zie met een bontkraag kan ik echt niet bepalen of het echt of nep is. Het is verder aan de overheid om hier strenger op toe te zien. Als mensen een jas met bontkraag kopen en ze krijgen te horen dat het nep is, kun je ze niet echt iets kwalijk nemen natuurlijk. Ieder zijn eigen smaak en er zijn nu eenmaal mensen die het wel mooi vinden. Jammer dat ze voorgelogen worden... Ik vind dat winkels die toch echt blijken te verkopen, dikke bekeuringen moeten krijgen. Ben je je van geen kwaad bewust, loop je ineens met echt bont; bah...
Gast- Gast
Wel als je het uitgevallen haar hebt gebruikt voor een bontkraagBeauty Addict schreef:Ik had een perzische kat, konden heel wat bontkragen van gemaakt worden als hij in de rui was.
Gast- Gast
Kraag? Hele vloerkleden kon ik ervan maken!Dolcis_ schreef:Wel als je het uitgevallen haar hebt gebruikt voor een bontkraagBeauty Addict schreef:Ik had een perzische kat, konden heel wat bontkragen van gemaakt worden als hij in de rui was.
Gast- Gast
Overigens weet ik wel zeker dat mijn bontkraag nep is, ik heb zo'n synthetisch aanvoelend stug prikbontje om m'n capuchon. Zo stug kan echt bont niet zijn, tenzij hij van varkenshaar gemaakt is, misschien.
Mijn schoonzus heeft overigens een winterjas van Gaastra met een bontkraag en die vind ik toch zó ontzettend gaaf...
Maar ik snap het nut van dit topic niet zo. Kijk naar buiten, het is nagenoeg lente, niemand die nu nog een jas met bontkraag gaat kopen.
Mijn schoonzus heeft overigens een winterjas van Gaastra met een bontkraag en die vind ik toch zó ontzettend gaaf...
Maar ik snap het nut van dit topic niet zo. Kijk naar buiten, het is nagenoeg lente, niemand die nu nog een jas met bontkraag gaat kopen.
Gast- Gast
Je bent niet de enige die het nut er niet van ziet... Jammer van al die pagina's dom geouwehoer.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Het enige wat ik hiermee duidelijk wil maken/zeggen is dat veel dus wel echt bont is en dat sommigen het hier blijkbaar beter denken te weten. Ik zou zeggen lees eens rustig wat er in die link staat, dan zullen jullie zien dat het wel waar is.
Verder vind ik dat ik net als anderen gewoon mijn mening moet mag uiten. Ik was in die ene topic allang weg en vervolgens blijven anderen er op een flauwe manier in reageren.
Het is dus gesloten door andermans fout, niet door die van mij en alleen omdat het mijn goed recht is om mij hierover te uiten en dat het dus onterecht gesloten is.
Wat iedereen denkt moeten ze natuurlijk zelf weten, maar draag het aub gewoon niet!
Verder wil ik er niks over kwijt en wilde alleen laten zien dat het wel degelijk waar is en dus helemaal niet duur hoeft te zijn.
Denken jullie nou echt dat al die ouders zoveel geld uit willen geven aan zo'n jas voor hun kinderen of dat ze dat zelf kunnen betalen?
Bah en ook hier zijn jullie ontzettend kinderachtig bezig!
Kunnen jullie niet normaal reageren? Altijd wat van mij zeggen, maar zelf zijn jullie niks beter hoor!
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen in deze zin. We mogen het wel goed vinden maar niet dragen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Monte schreef:+1BeautyFuL-RoSe-90 schreef:Caribbeanlover schreef:
CBL is vegetarier.
Gast- Gast
Een vegetarier draagt wel leer toch? Veganisten zijn toch helemaal tegen dierlijke producten?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Een vegetarier draagt wel leer toch? Veganisten zijn toch helemaal tegen dierlijke producten?
Klopt, een vegetarier eet geen vlees en vis, een veganist gaat weer een aantal stappen verder.
Gast- Gast
Haha, er staat zelfs een spelfout in de hyves pagina naam... Dat maakt het lekker geloofwaardig zeg....
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje van Bert schreef:Je bent niet de enige die het nut er niet van ziet... Jammer van al die pagina's dom geouwehoer.
Niets mis met dom geouwehoer. Het was nu geen directe aanval op de topicstarter.
Gast- Gast
Megara schreef:Zusje van Bert schreef:Je bent niet de enige die het nut er niet van ziet... Jammer van al die pagina's dom geouwehoer.
Niets mis met dom geouwehoer. Het was nu geen directe aanval op de topicstarter.
Iemands topic belachelijk maken is geen directe aanval nee, wellicht indirect? Zes pagina's lang is redelijk overdreven in andermans topic. Open dan zelf even een onzin topic en verzin je eigen onzin ipv dat over de rug van een ander te doen. Ik hou het hier verder bij. Heb een inhoudelijke reactie gegeven en zie wel of CBL daar nog op in wil gaan.
Gast- Gast
Even enkel ingaand op dit stukje, want dit topic hebben we al een keer gehad...
De reden dat je vorige topic gesloten is, is omdat ik dat heb gevraagd in het moderator topic. Openlijk. Daar is nooit een pb over gevallen.
Ik heb dat gevraagd vanwege de opeenhopig aan niet zo nette reacties, maar wel duidelijk gemaakt dat al die reacties voort kwamen uit jouw *heb voor zo'n actie niet eens woorden* veroordeling van een familielid van een reageerder.
Dus het topic is absoluut niet enkel gesloten omdat ánderen 'zo stout' zijn tegen jou..
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» id bewijs kind aanvragen
» Bont is weer in...
» Originele uitnodiging, bewijs van garantstelling uit NL?
» Wie heeft er ook zo'n hekel aan die jassen met bont?
» Waarom is mijn topic weg mbt bont?
» Bont is weer in...
» Originele uitnodiging, bewijs van garantstelling uit NL?
» Wie heeft er ook zo'n hekel aan die jassen met bont?
» Waarom is mijn topic weg mbt bont?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: