Familiedag
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Familiedag
Jaja, ik ben zo slim geweest om mezelf aan te bieden als organisator van de familiedag voor dit jaar...
We zijn met 4x 55+, 10x 25+, 4x 10+ en een 1 jarige.
Wat is leuk om te doen in Brabant?
(Het mag ook verder weg zijn maar niet verder dan anderhalf uur van Vlissingen en anderhalf uur vanaf Eindhoven)
En het moet iets zijn wat in elk geval voor elke leeftijd is.
Hayley zal er toch maar een beetje bijhangen want ze kan nog niet zoveel natuurlijk.
Een dierentuin en de Apenheul enzo is niks want dat hebben we de afgelopen jaren steeds gedaan.
Ik wilde eigenlijk iets origineels bedenken maar wat????
We zijn met 4x 55+, 10x 25+, 4x 10+ en een 1 jarige.
Wat is leuk om te doen in Brabant?
(Het mag ook verder weg zijn maar niet verder dan anderhalf uur van Vlissingen en anderhalf uur vanaf Eindhoven)
En het moet iets zijn wat in elk geval voor elke leeftijd is.
Hayley zal er toch maar een beetje bijhangen want ze kan nog niet zoveel natuurlijk.
Een dierentuin en de Apenheul enzo is niks want dat hebben we de afgelopen jaren steeds gedaan.
Ik wilde eigenlijk iets origineels bedenken maar wat????
Gast- Gast
Re: Familiedag
Themafeest bij iemand in de tuin: Iedereen verkleed zich volgens een thema en gewoon wat "suffe" spelletjes doen in hetzelfde thema. Wij hebben een hawai thema gehad (eten was fruit, rijst, enzo) en een middeleeuws thema (hele broden, kippenpoten en dat dan zonder bestek moeten eten)
Midget golven, boeren golven, levend ganzebord, zwemmen, fietsen, karaoken, varen...
Familiedag organiseren vond ik echt vreselijk, maar waarschijnlijk omdat er altijd mensen zijn die zeuren dat het te duur is, of niet leuk. (in mijn familie dan, terwijl ik vind dat het gaat om dat je de familie gewoon bij elkaar hebt)
Hoop nu heel hard dat we dit jaar alleen ergens uit eten gaan, of barbecuen ofzo, gewoon iets simpels.
Midget golven, boeren golven, levend ganzebord, zwemmen, fietsen, karaoken, varen...
Familiedag organiseren vond ik echt vreselijk, maar waarschijnlijk omdat er altijd mensen zijn die zeuren dat het te duur is, of niet leuk. (in mijn familie dan, terwijl ik vind dat het gaat om dat je de familie gewoon bij elkaar hebt)
Hoop nu heel hard dat we dit jaar alleen ergens uit eten gaan, of barbecuen ofzo, gewoon iets simpels.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien heb je wat aan deze link?
Jaren geleden zijn we naar een soort speelpark geweest met de familie dat spelletjes had voor zowel volwassenen als kinderen (hindernisbaan, sumoworstelpakken, rare fietsen) en voor zover ik weet had iedereen het naar z'n zin (zelfs de 55+'ers werden weer kind).
Succes!
Jaren geleden zijn we naar een soort speelpark geweest met de familie dat spelletjes had voor zowel volwassenen als kinderen (hindernisbaan, sumoworstelpakken, rare fietsen) en voor zover ik weet had iedereen het naar z'n zin (zelfs de 55+'ers werden weer kind).
Succes!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Thanx voor de link!
Die had ik vanacht in mijn zoektocht ook nog gevonden haha.
Had een aantal dingetjes doorgemaild en waarschijnlijk wordt het een dagje dierentuin, daarna een fietskarrentocht/puzzeltocht en daarna een BBQ.
Die had ik vanacht in mijn zoektocht ook nog gevonden haha.
Had een aantal dingetjes doorgemaild en waarschijnlijk wordt het een dagje dierentuin, daarna een fietskarrentocht/puzzeltocht en daarna een BBQ.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: