Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje aan meiden die met een naaimachine overweg kunnen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje aan meiden die met een naaimachine overweg kunnen Empty Vraagje aan meiden die met een naaimachine overweg kunnen

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 10:43

Ik heb laatst een tweedehandse moederfiets gekocht die er echt nog top uit ziet. Alleen zijn de stoffen kinderzitjes een beetje verkleurd en wil ik ze eigenlijk gaan of laten bekleden en dan het liefst met een soort zeil. Zou dat makkelijk gaan denken jullie en waar kan je van dat zeil vinden? Ik heb een beetje op internet zitten zoeken maar ik kom er niet uit. Het gaan om deze dingen :

Vraagje aan meiden die met een naaimachine overweg kunnen 04620Bruine20Barok20Bobike20MINI

En dan nog een grotere kinderzitje erbij

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan meiden die met een naaimachine overweg kunnen Empty Re: Vraagje aan meiden die met een naaimachine overweg kunnen

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 10:59

Tafelzeil?

Gast
Gast

Vraagje aan meiden die met een naaimachine overweg kunnen Empty Re: Vraagje aan meiden die met een naaimachine overweg kunnen

Bericht  VeryCherry za 5 maa 2011 - 11:34

Hier kan je tafelzeil kopen, het is ook niet moeilijk te maken, je moet alleen een speciale naald gebruiken voor plastic.

http://www.presentsathome.nl/tafelzeilen
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Prosecco za 5 maa 2011 - 19:24

Dat zeil kun je bijvoorbeeld in Utrecht op de markt kopen (misschien ook wel ergens anders, maar ik weet Utrecht)
In Amersfoort en Utrecht zijn er ook winkels die het het verkopen, dus bij jou in de buurt vast ook wel.

En inderdaad een speciale naald er voor gebruiken, anders brek je ze steeds.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  TukTuk za 5 maa 2011 - 22:13

Ik weet niet waar je woont, maar in Den Bosch zit iig een stoffenwinkel,die ook dat soort zeil verkoopt. Vriendin van mij heeft daar zeil gekocht voor de bekleding van haar stokke kinderstoel.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:17

denk dat het redelijk eenvoudig te doen is. Wil je er overheen bekleden? je hebt de vorm en alles al, dus het is 'gewoon' een kwestie van goed op maat knippen en vast naaien.

Wel een idee zeg, om dat te doen Idea Dat kan ik ook doen met mijn de verschoten stof op mijn eigen kinderzitje! (maar eerst mijn andere naaiprojectjes maar eens af silent )

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:07

Dromertje schreef:denk dat het redelijk eenvoudig te doen is. Wil je er overheen bekleden? je hebt de vorm en alles al, dus het is 'gewoon' een kwestie van goed op maat knippen en vast naaien.

Wel een idee zeg, om dat te doen Idea Dat kan ik ook doen met mijn de verschoten stof op mijn eigen kinderzitje! (maar eerst mijn andere naaiprojectjes maar eens af silent )

Ja ik wil het eroverheen bekleden. Ik zal eerst maar een gaan uitzoeken want voor naald ik dan moet hebben voor het zeil. En eens kijken op de site hierboven voor een leuk zeiltje !

Wat ben je nu aan het maken Dromertje?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:37

ik heb net een half uurtje geleden weer een mei tai afgemaakt, deze week ga ik beginnen met een podeagi (ook een babydrager) en dan wil ik nog een luiertas zelf maken... Fietsstoeltje komt dus gewoon bij bovenop de stapel Very Happy

Op de markt heb je vaak wel fourniturenkraampjes staan, daar zou ik het proberen en dan ook even vragen welke garen je daarvoor nodig bent, ik weet namelijk niet of je dat met normaal garen zou kunnen, of dat je daar extra stevig garen voor nodig hebt.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 6 maa 2011 - 9:17

ik wilde idd ook presentsathome zeggen! leuke site.... heb er mijn luiertas op gevonden, uiteindelijk via een andere site besteld omdat hij bij presentsathome was uitverkocht!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 7 maa 2011 - 5:45

Dat zeil van je voorbeeld is van Kitsch Kitchen. Volgens mij is het wel goed te doen, er zijn diverse webshops waar ze allerlei zelfgemaakte spulletjes van dat zeil verkopen van hoesjes voor je autopapieren, vlaggenlijnen tot sleutelhangers.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: