Dagcafé 2011
+16
Inge
Zwerver
aniet
Cheesegirl
Jules
IndianRose
Lejow
Roze Roos
Lotus
sonly
Jeanette
Chocolate Cookie
Sjaantje
Suus
VeryCherry
Jordana
20 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik dacht mijn vriendje een plezier te doen met kaartjes voor het NL elftal maar het gaat er nogal "agressief" aan toe.. Gelukkig heb ik mijzelf in de hand
Jaaaa ik denk dan "Start gewoon met een klein bedag ofzo!"
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
RR jij hebt altijd nog wel n leuke mening...
vind je het raar als n man kleiner is dan n vrouw?
vind je het raar als n man kleiner is dan n vrouw?
Gast- Gast
Tis niet alleen daar. Had het gisteren, geloof ik, ook met de schoonheidsbon. Ging die er uiteindelijk voor €35 uit! Daar betaal je bijna al een basisgezichtsbehandeling voor. En ook voor een weekendje weg, niet normaal zeg. Heb me toch even wat afgescholden gisteren hoor. Maar tis me uiteindelijk wel voor een leuk prijsje gelukt allebei. Stug volhouden!Roze Roos schreef:Ik dacht mijn vriendje een plezier te doen met kaartjes voor het NL elftal maar het gaat er nogal "agressief" aan toe.. Gelukkig heb ik mijzelf in de hand
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ha Dames..
Hoe is t allemaal? nog carnaval gevierd! ik wel gistermiddag en avond. super gezellig!
Vanochtend alleen van de trap gevallen (gevlogen) en mn middelvinger is dik en doet zeeeeeer auw auw auw.
Nu op de bank ff forummen en tv kijken. vriend is even ergens bakkie doen, ik had geen zin om mee te gaan
Hoe is t allemaal? nog carnaval gevierd! ik wel gistermiddag en avond. super gezellig!
Vanochtend alleen van de trap gevallen (gevlogen) en mn middelvinger is dik en doet zeeeeeer auw auw auw.
Nu op de bank ff forummen en tv kijken. vriend is even ergens bakkie doen, ik had geen zin om mee te gaan
Gast- Gast
Jade> ik vind het er soms wel raar uit zien... maar bedenk mij dan ach als ze nou zo verliefd zijn wat zou dat uitmaken.
Gast- Gast
Een leuke mening? Hahaha dank je!
Euhm nou raar is niet het goede woord, maar vind het "mooier" staan als een man groter is! Maar kan ook mee spelen dat ik niet zo groot ben en dat mannen al snel groter zijn... Maar goed, ware liefde blijft ware liefde en dan doet lengte er helemaal niet toe!
Hahaha goed zo CC! De aanhouder wint dus ik hou nog ff vol, ze zullen zich vanzelf wel gaan vervelen
Hahahaha ik blijf steeds mn bericht aanpassen omdat er dingen bijkomen! Maar jaaa ABE, buurman is tegenwoordig vriendje
Euhm nou raar is niet het goede woord, maar vind het "mooier" staan als een man groter is! Maar kan ook mee spelen dat ik niet zo groot ben en dat mannen al snel groter zijn... Maar goed, ware liefde blijft ware liefde en dan doet lengte er helemaal niet toe!
Hahaha goed zo CC! De aanhouder wint dus ik hou nog ff vol, ze zullen zich vanzelf wel gaan vervelen
Hahahaha ik blijf steeds mn bericht aanpassen omdat er dingen bijkomen! Maar jaaa ABE, buurman is tegenwoordig vriendje
Roze Roos- Ratel
Theedoosje schreef:Jade> ik vind het er soms wel raar uit zien... maar bedenk mij dan ach als ze nou zo verliefd zijn wat zou dat uitmaken.
haha stom stom stom.. ik bind em wel stelten onder?
Gast- Gast
Trapje mee
Roze Roos- Ratel
Jade schreef:Theedoosje schreef:Jade> ik vind het er soms wel raar uit zien... maar bedenk mij dan ach als ze nou zo verliefd zijn wat zou dat uitmaken.
haha stom stom stom.. ik bind em wel stelten onder?
Nee joh Gewoon lekker van elkaar genieten en niks aantrekken van een ander
Maarre vind hij jou ook leuk?
Gast- Gast
ik weet niet of hij mij leuk vindt..
hebben elkaar ontmoet tijdens t uitgaan 2,5 week terug..
en smsen/msnen super veel!
verder ben ik ook niet zo groot 1.80..
Gast- Gast
Dank je ABE!
Haha nou ik ben 168 dus wel een stuk kleiner! Tja het hoeft niks uit te maken! Zolang jullie er beiden geen probleem mee hebben!
Kunnen die sukkels bij vakantieveiling niet ff gaan plassen ofzo!
Haha nou ik ben 168 dus wel een stuk kleiner! Tja het hoeft niks uit te maken! Zolang jullie er beiden geen probleem mee hebben!
Kunnen die sukkels bij vakantieveiling niet ff gaan plassen ofzo!
Roze Roos- Ratel
@ RR: Met "mijn" volleybaldude zit er (nog steeds) geen vooruitgang in.... Blijf bij hetzelfde hangen zeg maar.
Chocolate Cookie- Ratel
Jade schreef:ik weet niet of hij mij leuk vindt..
Oow dat veel msnen en smsen is al goed
En jij niet groot? Voor mij wel Ik ben dan ook maar 1.65
Gast- Gast
Serieus??? Dat is balen CC! Tijd voor een nieuwe dus!
Roze Roos- Ratel
*weg*
ik ben t ukkie van de familie
voor het beeld, ik ben de 2de van links.
links is mn broer, en rechts mn zusjes van 13 en 10
ik ben t ukkie van de familie
voor het beeld, ik ben de 2de van links.
links is mn broer, en rechts mn zusjes van 13 en 10
Laatst aangepast door Jade op zo 6 maa 2011 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
OMG iemand verkoopt volledige bankreningen met identiteit Zie sbs6 undercover in nederland
Gast- Gast
Leuke foto Jade! Hoe lang is je broer wel niet, als jij al 180 bent?
Roze Roos- Ratel
Ja serieus... En als ik heel eerlijk ben, ik heb al iets voorgesteld en hij wees het een beetje af, of ja hij wist het niet. Maar ik blijf niet achter zijn kont aan lopen. Ik dacht dat ik verlegen was, maar hij is mss nog wel erger... En dat vind ik zo jammer, want t lijkt me nog steeds een leukerd...Roze Roos schreef:Serieus??? Dat is balen CC! Tijd voor een nieuwe dus!
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: