Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw grote irritatie-moment van de dag

+10
Roxy89
VeryCherry
sonly
Shisha
Japie
Zwerver
ExpressoB
Lady4
BJA
Jeanette
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag - Pagina 3 Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Rouxxxe zo 6 maa 2011 - 6:37

Het gedrag van m'n ouders vandaag, af en toe kunnen ze dingen zeggen waarvan ik echt denk, pffffff....
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag - Pagina 3 Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Blond zo 6 maa 2011 - 8:29

Ik heb buikpijn, al twee dagen. Ik kan nauwelijks eten en ik voel me echt beroerd. Morgen maar een dagje ziek thuis op de bank.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:33

Vandaag ging ik naar huis van de kroeg, vriend wilde niet mee. Zou hem later op de avond ophalen.
Toen ik net thuis was belde hij om hem toch alsjeblieft nu meteen te komen halen (25 min rijden), want hij miste me zo (erg aangeschoten).
En toen kwam ik daar aan, wist meneer niet of hij nou met me mee wilde of dat hij wilde blijven. Evil or Very Mad
Toen was ik best wel beetje geirriteerd.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: