Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw grote irritatie-moment van de dag

+10
Roxy89
VeryCherry
sonly
Shisha
Japie
Zwerver
ExpressoB
Lady4
BJA
Jeanette
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag - Pagina 2 Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:13

sonly schreef:Dat ik vanmiddag wat op het werk van m'n ex aan het drinken was en ik het gevoel had dat ze toneel aan het spelen was (nep vrolijk doen, waarschijnlijk omdat haar baas er was, en niet door mij) Maar ik kan daar zooo niet tegen. Maar eigenlijk is het misschien meer een iritatie aan mezelf, want ik wil dr nog steeds terug al zit die kans er niet zo in.

Voor ik die laatste zin gelezen had dacht ik waarom ga je dan op je ex haar werk wat drinken als je je er aan ergert.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw grote irritatie-moment van de dag - Pagina 2 Empty Re: Jouw grote irritatie-moment van de dag

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 7:33

Theedoosje schreef:
sonly schreef:Dat ik vanmiddag wat op het werk van m'n ex aan het drinken was en ik het gevoel had dat ze toneel aan het spelen was (nep vrolijk doen, waarschijnlijk omdat haar baas er was, en niet door mij) Maar ik kan daar zooo niet tegen. Maar eigenlijk is het misschien meer een iritatie aan mezelf, want ik wil dr nog steeds terug al zit die kans er niet zo in.

Voor ik die laatste zin gelezen had dacht ik waarom ga je dan op je ex haar werk wat drinken als je je er aan ergert.

Haha, ja om die laatste zin dus.. Wink Dom van mezelf eigenlijk, om dat te willen terwijl de kans klein is, maarja, gevoelens he..
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:36

Sonly> hebben jullie lang wat gehad? En waarom zit het er niet meer in? Als het echt zo is moet je het los gaan laten Wink Ga niet meer daar heen waar zij werkt etc Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:36

sonly schreef:
Theedoosje schreef:

Haha, ja om die laatste zin dus.. Wink Dom van mezelf eigenlijk, om dat te willen terwijl de kans klein is, maarja, gevoelens he..
Ben je een man of lesbi/bi?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 5 maa 2011 - 7:37

Dat ik mijn septum kwijt ben en nu naarstig op zoek ben naar een winkel die piercings verkoopt en morgen op koopzondag los is.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:38

VeryCherry schreef: op koopzondag los is
Open is. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:40

Geen enkele irritatie gehad vandaag! Very Happy Zelfs bij de supermarkt was ik direct aan de beurt en dat op zaterdag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 7:45

Theedoosje schreef:Sonly> hebben jullie lang wat gehad? En waarom zit het er niet meer in? Als het echt zo is moet je het los gaan laten Wink Ga niet meer daar heen waar zij werkt etc Wink

Een jaar.
En ze heeft een nieuwe vriendin, dus vandaar smile (wat overigens ook niet perfect gaat, dat terzijde, maar daar heb ik verder niks mee te maken vind ik)
Ergens heb je wel gelijk, dan zou het makkelijker zijn, maar voordat we wat kregen was ze echt een goeie vriendin (nu iets minder, maar dat is logisch) en ik vind het zooo moeilijk om haar los te laten omdat ik dat eigenlijk niet wil.

Maarach, heb soms gewoon wat momentjes, maar soms kan ik er ook best mee omgaan hoor.
Ze vroeg overigens zelf of ik niet even wat kwam drinken.

@Noa: bi

Maarrr, dat was vanmiddag, en nu wil ik gewoon wat leuks doen om m'n zaterdag avond door te komen :P (en nee uitgaan gaat em niet worden, heb daar ook géén zin in Wink)

Laatst aangepast door sonly op za 5 maa 2011 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
sonly
sonly
Prater
Prater

Bericht  VeryCherry za 5 maa 2011 - 7:45

Purple schreef:
VeryCherry schreef: op koopzondag los is
Open is. Wink

Los Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:49

Sonly> als ze een vriendin heeft dan klinkt het als laat haar los. Ook al gaat het niet goed tussen hen, daar heb jij idd niks mee te maken. Probeer leuke dingen te gaan doen smile

Gast
Gast

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 7:50

Theedoosje schreef:Sonly> als ze een vriendin heeft dan klinkt het als laat haar los. Ook al gaat het niet goed tussen hen, daar heb jij idd niks mee te maken. Probeer leuke dingen te gaan doen smile

Ja ik zit al te verzinnen wie ik eens lastig kan vallen voor een kopje thee/borrel deze zaterdag avond Wink haha
sonly
sonly
Prater
Prater

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:52

sonly schreef:
Theedoosje schreef:Sonly> als ze een vriendin heeft dan klinkt het als laat haar los. Ook al gaat het niet goed tussen hen, daar heb jij idd niks mee te maken. Probeer leuke dingen te gaan doen smile

Ja ik zit al te verzinnen wie ik eens lastig kan vallen voor een kopje thee/borrel deze zaterdag avond Wink haha

haha goed bezig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 8:00

Theedoosje schreef:
sonly schreef:

haha goed bezig Very Happy

Very Happy

T is alleen nog niet zo'n succes :P nerd (iedereen heeft natuurlijk al plannen lijkt het)
sonly
sonly
Prater
Prater

Bericht  Roxy89 za 5 maa 2011 - 8:13

Ik erger me enorm dat ik me de hele dag heb lopen vervelen (zoals eigenlijk de hele week omdat ik werkloos thuis zit), eindelijk wat had bedacht om vanavond te gaan bekijken... Het enige wat we dit schijt weekend zouden gaan doen... Begon om 20:00 uur en door geouwehoer kwam ik er opeens achter dag het al begonnen was...
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 8:40

Roxy89 schreef:Ik erger me enorm dat ik me de hele dag heb lopen vervelen (zoals eigenlijk de hele week omdat ik werkloos thuis zit), eindelijk wat had bedacht om vanavond te gaan bekijken... Het enige wat we dit schijt weekend zouden gaan doen... Begon om 20:00 uur en door geouwehoer kwam ik er opeens achter dag het al begonnen was...

ah bah Sad
*knuffelt*
Van te veel verveling wordt ik ook chaggerijnig!
sonly
sonly
Prater
Prater

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 8:52

Sonly> balen dat iedereen al plannen lijkt te hebben.

Roxy> oh dat is ook balen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 9:06

Roxy89 schreef:Ik erger me enorm dat ik me de hele dag heb lopen vervelen (zoals eigenlijk de hele week omdat ik werkloos thuis zit), eindelijk wat had bedacht om vanavond te gaan bekijken... Het enige wat we dit schijt weekend zouden gaan doen... Begon om 20:00 uur en door geouwehoer kwam ik er opeens achter dag het al begonnen was...

Ik zit ook werkloos thuis, en daar word ik ook behoorlijk chagerijnig van! Nu heb ik wel gelukkig de kleine meid dan, maar toch zou ik graag weer onder de mensen te komen enz. Even wat anders als hele dag thuis etc

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 9:09

Op het moment dat sommige mensen menen de baas over mij te moeten spelen, terwijl ze mij nodig zijn om er zelf iets van te maken. En ik daar geirriteerd van raak, zo geirriteerd dat ik er bijna van moet huilen en dat irriteert me dan weer het meeste. Dat het me ook gewoon wat doet, terwijl ik diep van binnen moet denken:"Stik er lekker in".

Gast
Gast

Jouw grote irritatie-moment van de dag - Pagina 2 Empty Discussie; aanhang wel of niet mee?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 9:18

*

Laatst aangepast door Tea-Leaf op za 5 maa 2011 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 9:19

Oeps, ik wilde een nieuw topic aanmaken.

Herstel t even

Gast
Gast

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 10:22

Theedoosje schreef:Sonly> balen dat iedereen al plannen lijkt te hebben.

Achja.. smile
Iniedergeval had ik een lieve reactie van jou hier op het forum smile

(krijg in "het echt" van sommige mensen wel eens het gevoel dat ik me aanstel als het over m'n ex gaat, het kost gewoon ffies tijd er over heen te komen, maar dat lijkt niet iedereen te accepteren, terwijl ik altijd dacht dat dat normaal is. Gelukkig niet van de mensen die echt dichtbij me staan, maar t is soms wel iritant (past dus ook wel mooi in dit forum :P))

Okeeee *klaagmodus uit!*

ABE schreef:Op het moment dat sommige mensen menen de baas over mij te moeten spelen, terwijl ze mij nodig zijn om er zelf iets van te maken. En ik daar geirriteerd van raak, zo geirriteerd dat ik er bijna van moet huilen en dat irriteert me dan weer het meeste. Dat het me ook gewoon wat doet, terwijl ik diep van binnen moet denken:"Stik er lekker in".

Dat "moet" je helemaal niet! Al zou het daardoor misschien wel makkelijker zijn om er niet geiriteerd van te raken, dus er zit ook wel weer wat in... Iritant inderdaad zulke dingen!!!
*geeft knuffel*
sonly
sonly
Prater
Prater

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 10:33

Sonly> voor de een heeft het meer tijd nodig dan voor een ander. Voor iedereen is dat anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 12:51

Niet zo zeer een groot irritatie moment, maar ik baal wel dat de H&M webshop momenteel zo weinig op voorraad heeft. Mijn halve bestelling had een levertijd van eind maart/medio april. Heb de bestelling dus maar niet geplaatst. Wachten duurt lang als je leuke items hebt gezien. Nu hopen dat ik voor eind maart al wat dingen in de winkel heb kunnen vinden.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco za 5 maa 2011 - 19:59

wc-eend schreef:
Dolcis_ schreef:
wc-eend schreef:Al die mensen met buggy's in de stad! Het was al zo druk...

Al die mensen om mijn buggy in de stad! Het was echt druk..
Haha ja voor jullie zelf is het ook irritant natuurlijk!

Maar ik doel meer op die sorry dat ik het zo zeg maar buitenlanders die altijd maar met die buggy's duwen! Ze duwen echt de buggy gewoon op je hakken en vooral niet uitkijken!

Dat doen niet alleen buitenlanders, ik had laatst ruzie met een nederlandse vrouw die tot 3 keer toe haar buggy tegen me aanreed en vervolgens ontzetten pissig en arrogant werd toen ik er wat voor zei. Want het was voor haar zo lastig om met die buggy te rijden Question
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  mzcharlotte za 5 maa 2011 - 21:04

De luidkeels kraaiende haan van de buren irriteert me en heeft me 2 dagen voor 8 uur 's morgens wakker doen worden, terwijl het doel uitslapen was. Overigens gaat het steeds door met kraaien en was íe niet na 1x klaar.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: