Surprise badeend + foto's
+18
Flippin' Bitch
Makamba
Caresses
Serena
VeryCherry
loura
Pluk
CareBear
Pussycat
Jeanette
Lejow
M_as
Snoes
Gizmo
mzcharlotte
xxDila
Mamsie
InweCulnamo
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Surprise badeend + foto's
Storm schreef:Ik dacht eerst dat het een hockeystick was, maar nu zie ik dat het een muzieknoot is.
Jeeeeej!! Je gaat door voor de wasmachine!
Gast- Gast
Leuke surprises!
Die badeend mag mij ook wel geleerd worden, past echt perfect bij een vriendin van mij!
Die badeend mag mij ook wel geleerd worden, past echt perfect bij een vriendin van mij!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
De olifant die ik gemaakt heb (A)!
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk die bandeend! Ik vind het ook altijd leuk om werk te maken van een surprise. Helaas al een paar jaar surprise zonder knutselen. Het meeste werk heb ik ooit gestoken in het maken van een laptop. Ik had van hout een laptop getimmerd, met scherm wat je ook echt dicht kon klappen. De toetsen heb ik allemaal 1 voor 1 uitgekapt met een beitel (of is het bijtel). Het was voor een surprisen bij mijn ouders thuis. Die vroegen zich regelmatig af wat ik toch aan het maken was met die herrie.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw wat mooi! Ik was trots op mijn bijna-goal, maar die valt een beetje in het niets bij deze. Mooi gedaan!
Gast- Gast
Wauw wat een hoop positieve reacties .. Vond het ook erg leuk om hem te maken en ben benieuwd naar de reactie van me vriend..
Dit jaar hebben we hier ook heel erg getwijfeld of we weer surprises gingen doen, ook omdat ik een klein zusje heb die nu net echt geloofd enzo . Uiteindelijk er voor gekozen om het gewoon wel te doen, maar omdat een aantal niet veel tijd hadden, mochten we kiezen om of een gedicht te maken en/of een suprise. Ik heb gekozen om het allebei te doen . En volgens mij is mijn zus uiteindelijk de enige die alleen een gedicht maakt,, beetje jammer wel ..
Ik zag overigens gelijk dat het een muzieknoot was hoor,, Ziet er leuk uit!
Ook mijn complimenten voor de olifant.. Ben zelf helemaal gek op olifanten (en giraffen)
Dit jaar hebben we hier ook heel erg getwijfeld of we weer surprises gingen doen, ook omdat ik een klein zusje heb die nu net echt geloofd enzo . Uiteindelijk er voor gekozen om het gewoon wel te doen, maar omdat een aantal niet veel tijd hadden, mochten we kiezen om of een gedicht te maken en/of een suprise. Ik heb gekozen om het allebei te doen . En volgens mij is mijn zus uiteindelijk de enige die alleen een gedicht maakt,, beetje jammer wel ..
Ik zag overigens gelijk dat het een muzieknoot was hoor,, Ziet er leuk uit!
Ook mijn complimenten voor de olifant.. Ben zelf helemaal gek op olifanten (en giraffen)
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
_Muppit schreef:
De olifant die ik gemaakt heb (A)!
waar heb je deze van gemaakt ?
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Hoe heb je het gedaan?InweCulnamo schreef:Op het vorige forum vroeg ik advies om een badeend te maken. Nouu vandaag is mijn badeend helemaal af!. En ik ben er best trots op
Hieronder een aantal foto's:
xkusje- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 07-11-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Show je surprise!
» Surprise inspiratie !
» Surprise voor vriend
» Het Surprise Idee Topic
» Wie moet er ook nog een surprise maken (en wat maak je)?
» Surprise inspiratie !
» Surprise voor vriend
» Het Surprise Idee Topic
» Wie moet er ook nog een surprise maken (en wat maak je)?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: