Het Surprise Idee Topic
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het Surprise Idee Topic
Wie is er al bezig met z'n surprise bedenken voor Sinterklaas?
Hier kunnen we misschien ideeen uitwisselen en elkaar tips geven. Ik vind het altijd enorm leuk om surprises te bedenken namelijk!
Ik heb mijn zus getrokken met lootjes. Ik heb zelf al een idee voor een surprise maar misschien kunnen jullie nog wat leuks er bij bedenken. Ze is net in NYC geweest en vond dat zo geweldig daar. Ik wil dus eigenlijk een soort gigantische kaart van de stad maken van allemaal A2 papier vellen aan elkaar geplakt en dat ze die op de grond moet leggen en bovenop de kaart moet gaan staan. Daar op die kaart liggen op verschillende locaties dan kaartjes met korte rijmpjes en opdrachten. Maar hoe ik de precieze invulling daarvan moet doen, weet ik nog niet. Misschien een soort spel-opdrachten die gerelateerd zijn aan New York en dan een letter geven als de opdracht gelukt is? En dan aan het einde van alle opdrachten heeft ze letters verzameld en samen vormen ze een woord van de plek waar het echte cadeau ligt? Zoiets? Iemand een goed idee voor wat voor opdrachtjes dat kunnen zijn en hoe ik dat handig kan doen?
Oh en voor de grap krijgt ze ook zo'n schuimrubberen kroon van het vrijheidsbeeld er bij wat ze op moet zetten terwijl ze dit doet
Hier kunnen we misschien ideeen uitwisselen en elkaar tips geven. Ik vind het altijd enorm leuk om surprises te bedenken namelijk!
Ik heb mijn zus getrokken met lootjes. Ik heb zelf al een idee voor een surprise maar misschien kunnen jullie nog wat leuks er bij bedenken. Ze is net in NYC geweest en vond dat zo geweldig daar. Ik wil dus eigenlijk een soort gigantische kaart van de stad maken van allemaal A2 papier vellen aan elkaar geplakt en dat ze die op de grond moet leggen en bovenop de kaart moet gaan staan. Daar op die kaart liggen op verschillende locaties dan kaartjes met korte rijmpjes en opdrachten. Maar hoe ik de precieze invulling daarvan moet doen, weet ik nog niet. Misschien een soort spel-opdrachten die gerelateerd zijn aan New York en dan een letter geven als de opdracht gelukt is? En dan aan het einde van alle opdrachten heeft ze letters verzameld en samen vormen ze een woord van de plek waar het echte cadeau ligt? Zoiets? Iemand een goed idee voor wat voor opdrachtjes dat kunnen zijn en hoe ik dat handig kan doen?
Oh en voor de grap krijgt ze ook zo'n schuimrubberen kroon van het vrijheidsbeeld er bij wat ze op moet zetten terwijl ze dit doet
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Het Surprise Idee Topic
Ik moet een gedicht, een echt flitsend gedicht maken voor m`n neefjes haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb toevallig vanmiddag mijn surprise afgemaakt. Wij doen pas over een maand maar ik krijg het vanaf morgen zo druk omdat mijn vakken weer beginnen, dat ik het maar af wilde hebben. Ik heb mijn vriend trouwens.
De jouwe klinkt leuk maar wel als veel werk Ik heb vorig jaar een spel gemaakt voor mijn broertje met vragen die aan hem gerelateerd waren, en dan de wat lulligere dingen. Maar ik kan zo geen voorbeeld meer bedenken dus weet niet of je daar wat aan hebt haha.
De jouwe klinkt leuk maar wel als veel werk Ik heb vorig jaar een spel gemaakt voor mijn broertje met vragen die aan hem gerelateerd waren, en dan de wat lulligere dingen. Maar ik kan zo geen voorbeeld meer bedenken dus weet niet of je daar wat aan hebt haha.
Gast- Gast
Wat goed Arden, dat je er al klaar mee bent. Wil je nog vertellen wat je gemaakt hebt of hou je 't liever geheim?
Ik hou zelf inderdaad altijd wel van doe-surprises maar ik weet nog niet goed hoe ik er precies vorm aan moet geven.
Ik hou zelf inderdaad altijd wel van doe-surprises maar ik weet nog niet goed hoe ik er precies vorm aan moet geven.
Marin- Lady Post-a-lot
ik heb mijn gedichten al af!
heb een surprise waarbij ik een handspiegel maak.....en dan heb ik het gedicht in spiegelbeeld gemaakt
alleen nog even kijken hoe ik die spiegel maak?
iemand tips...ik ben geen knutselaar...en moet een beetje eenvoudig zijn.
dacht iets met folie als glas....en purse schuim eromheen ofzo.
heb een surprise waarbij ik een handspiegel maak.....en dan heb ik het gedicht in spiegelbeeld gemaakt
alleen nog even kijken hoe ik die spiegel maak?
iemand tips...ik ben geen knutselaar...en moet een beetje eenvoudig zijn.
dacht iets met folie als glas....en purse schuim eromheen ofzo.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Waarom geen echte spiegel? Gewoon zo'n goedkope van de Blokker/Xenos? Denk dat het niet echt lijkt als je het probeert na te maken. Aluminiumfolie lijkt me nog het beste alternatief, maar dat kreukt zo.
Marin- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Show je surprise!
» Surprise inspiratie !
» Surprise voor vriend
» Surprise badeend + foto's
» Slecht idee...
» Surprise inspiratie !
» Surprise voor vriend