Show je surprise!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Show je surprise!
Ik ben benieuwd naar foto's van surprises, altijd leuk! Krijg er morgenochtend één, dus zal er wel even een foto van maken en hier plaatsen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Show je surprise!
Dit jaar voor ons geen surprises helaas.
Maar kan wel zeggen dat de surprise die ik 2 jaar geleden voor mijn vriend heb gemaakt, nog steeds in zijn studentenflat in de hal staat . Aangezien ze bij hem in de flat iets met badeenden hebben, is het toen een grote badeend geworden.
Foto heb ik toen ook op het forum geplaatst . Staat nog wel ergens geloof ik.
Maar kan wel zeggen dat de surprise die ik 2 jaar geleden voor mijn vriend heb gemaakt, nog steeds in zijn studentenflat in de hal staat . Aangezien ze bij hem in de flat iets met badeenden hebben, is het toen een grote badeend geworden.
Foto heb ik toen ook op het forum geplaatst . Staat nog wel ergens geloof ik.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Ben ook wel benieuwd hoe creatief iedereen is geweest of hun fam/vrienden.
Wij doen er niet aan, laatste keer was toen ik op de basisschool zat. Aan surprises dus.
Wij doen er niet aan, laatste keer was toen ik op de basisschool zat. Aan surprises dus.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Deze kreeg ik vanmorgen, maar hij moest kapot om bij de cadeautjes te komen, dus ligt al in de prullenbak
Bliss- Lady Post-a-lot
Wie heeft die gemaakt dan Bliss?
Een kind uit mn klas. Vind t niet zo'n boeiende surprise, gedicht stelde ook niks voor, maar och, ik kan ermee leven
Bliss- Lady Post-a-lot
Welke groep heb je ook alweer Bliss? Een leuke dag gehad?
Dit jaar doen wij niet aan sinterklaas thuis, laat staan met surprises. Heb er wel veel gezien, want mocht als Piet rondhuppelen door een school
Dit jaar doen wij niet aan sinterklaas thuis, laat staan met surprises. Heb er wel veel gezien, want mocht als Piet rondhuppelen door een school
Gast- Gast
Groep 7. Was een zeer vermoeiende ochtend, ze waren echt hyper (al weken trouwens), maar wel gezellig. Daarna nog gedobbeld met collega's, was erg geinig!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, de hele maand december is erg vermoeiend voor de klas, haha. Maar als 't dan gezellig was maakt dat een hoop goed! Niet echt een geweldige creatie voor een kind uit groep 7 inderdaad, haha.
Gast- Gast
Bliss schreef:Een kind uit mn klas. Vind t niet zo'n boeiende surprise, gedicht stelde ook niks voor, maar och, ik kan ermee leven
haha zoiets dacht ik al:P gezien de surprise
Ik ben de dag toch aardig rustig doorgekomen met mijn groep 3.
Voordat we Sinterklaas gingen bezoeken nog 1 bladzijde schrijven gedaan en na het Sinterklaas bezoek zaten ze heerlijk in een Sint werkboekje te werken.
Het was zelfs zo dat er een groep naast mij met veel herrie binnen kwam.
Toen ging er eentje uit mijn klas zelf de deur dicht doen. Die had er ff geen zin in!
Ben benieuwd naar de surprises! Altijd leuk!
Voordat we Sinterklaas gingen bezoeken nog 1 bladzijde schrijven gedaan en na het Sinterklaas bezoek zaten ze heerlijk in een Sint werkboekje te werken.
Het was zelfs zo dat er een groep naast mij met veel herrie binnen kwam.
Toen ging er eentje uit mijn klas zelf de deur dicht doen. Die had er ff geen zin in!
Ben benieuwd naar de surprises! Altijd leuk!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nav, show/vertel hier je sint surprise
» Surprise inspiratie !
» Surprise voor vriend
» Surprise badeend + foto's
» Het Surprise Idee Topic
» Surprise inspiratie !
» Surprise voor vriend