Goedemorgen zaterdag
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zaterdag
Goedemorgen allemaal,
Ik moet zo naar mijn werk. Daarna door naar mijn ouders, want ga morgen naar Thialf om schaatsen te kijken Ik heb er zin in!
Fijne dag allemaal!
Ik moet zo naar mijn werk. Daarna door naar mijn ouders, want ga morgen naar Thialf om schaatsen te kijken Ik heb er zin in!
Fijne dag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Goedemorgen zaterdag
Werk ze vandaag en veel plezier morgen in Thialf!
Ik ga vandaag even naar de stad om 2 paar laarzen te laten verzolen, en nog wat kleine boodschapjes (bij o.a. de Hema) te halen.
Verder niet zo veel in de planning, even werken aan mijn cursus Spaans en vanmiddag als mijn vriend uitgeklust is op zolder heeft onze bovenverdieping een poets en stofzuigbeurt nodig..
Ik ga vandaag even naar de stad om 2 paar laarzen te laten verzolen, en nog wat kleine boodschapjes (bij o.a. de Hema) te halen.
Verder niet zo veel in de planning, even werken aan mijn cursus Spaans en vanmiddag als mijn vriend uitgeklust is op zolder heeft onze bovenverdieping een poets en stofzuigbeurt nodig..
Gast- Gast
Goedemorgen!
Veel plezier in Thialf May (en werk ze voor vandaag)! Zwaai maar als je in beeld komt .
Ik ga straks even grote schoonmaak houden in m'n kamer, is wel weer eens nodig
Vanmiddag komen mijn ouders op de thee, verder nog even boodschapjes doen en wat voor school lezen. Vanavond lekker filmpje kijken denk ik! Heerlijk rustig dagje dus
Veel plezier in Thialf May (en werk ze voor vandaag)! Zwaai maar als je in beeld komt .
Ik ga straks even grote schoonmaak houden in m'n kamer, is wel weer eens nodig
Vanmiddag komen mijn ouders op de thee, verder nog even boodschapjes doen en wat voor school lezen. Vanavond lekker filmpje kijken denk ik! Heerlijk rustig dagje dus
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Goeiemorgen deze morgen
Wat gaaf Thialf! Geniet er maar van. Ik ga dadelijk winkelen met mijn moeder en eindelijk mijn nieuwe telefoon uitzoeken (het wordt de samsung galaxy s )!
Geniet van het weekend.
Wat gaaf Thialf! Geniet er maar van. Ik ga dadelijk winkelen met mijn moeder en eindelijk mijn nieuwe telefoon uitzoeken (het wordt de samsung galaxy s )!
Geniet van het weekend.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen, zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen, zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!