Goedemorgen zaterdag!
+7
Sarah1985
Sjaantje
SleepingBeauty
Suus
Caramba
Bimbam
Burn
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zaterdag!
Goedemorgen!
Na een kort nachtje is het toch wel erg vroeg!
Ik ga werken van 7 tot 12/half 1.. Dan moet ik om 2u vertrekken met korfbal.
Ik zal er rond 7u weer zijn, en dan moet ik om half 8 weer ergens gereed staan voor de meidenmeeting van vanavond!
Fijne dag all!
Na een kort nachtje is het toch wel erg vroeg!
Ik ga werken van 7 tot 12/half 1.. Dan moet ik om 2u vertrekken met korfbal.
Ik zal er rond 7u weer zijn, en dan moet ik om half 8 weer ergens gereed staan voor de meidenmeeting van vanavond!
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Goedemorgen zaterdag!
Mogguh!
Ik heb lekker geslapen. Moet zo ook werken, van 8 tot half 5. Verder heb ik geen plannen vandaag.
Fijne dag!
Ik heb lekker geslapen. Moet zo ook werken, van 8 tot half 5. Verder heb ik geen plannen vandaag.
Fijne dag!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Werkse dames!
Mijn vriend en schoonvader gaan de keuken tegelen vandaag, dus ik zit een dag in de zooi/herrie. Zal ook wel het een en ander moeten schoonmaken daarna. Voor de rest heb ik nog een berg strijkwas, wil ik het bed verschonen (maar dat is geen moetje), moet ik boodschappen doen want vriend wil morgen gourmetten, gaan we rond 6 uur naar de Ikea, daarna eten bij de kfc en dan om 21.15 uur naar All Stars 2. Dan zit de avond voor mij er alweer op, breng ik mijn vriend naar Breda om nog even op stap te gaan en ik duik mijn bed in. Morgen een dag NIKS!
Mijn vriend en schoonvader gaan de keuken tegelen vandaag, dus ik zit een dag in de zooi/herrie. Zal ook wel het een en ander moeten schoonmaken daarna. Voor de rest heb ik nog een berg strijkwas, wil ik het bed verschonen (maar dat is geen moetje), moet ik boodschappen doen want vriend wil morgen gourmetten, gaan we rond 6 uur naar de Ikea, daarna eten bij de kfc en dan om 21.15 uur naar All Stars 2. Dan zit de avond voor mij er alweer op, breng ik mijn vriend naar Breda om nog even op stap te gaan en ik duik mijn bed in. Morgen een dag NIKS!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben lekker uitgerust, ga zo iets in huis doen en even wat boodschappen halen. Vanmiddag gaan mijn vriend en ik iets leuks doen, ik wil eigenlijk naar het bos maar vriend had daar niet zo heel veel zin in geloof ik. We zullen het wel zien! Fijne dag allemaal.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Lekker geslapen vannacht. Gaan straks met zijn 3 naar Limburg. Mijn nichtje (tantezegger) is jarig vandaag. Blijven daar een nachtje slapen. Op 1 dag is het gewoon niet te doen om heen-en-weer te
rijden. Wonen zelf in Friesland.
Fijne dag iedereen + alvast een goed weekend gewenst.
Lekker geslapen vannacht. Gaan straks met zijn 3 naar Limburg. Mijn nichtje (tantezegger) is jarig vandaag. Blijven daar een nachtje slapen. Op 1 dag is het gewoon niet te doen om heen-en-weer te
rijden. Wonen zelf in Friesland.
Fijne dag iedereen + alvast een goed weekend gewenst.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wij hebben heerlijk en heel vast geslapen. Een stukje verderop is gisterenavond laat een huis uitgebrand en wij hebben niks gemerkt. Las het net op een nieuwssite.
Wij zijn vandaag vijf jaar bij elkaar. Gaan zo even lekker ontbijten en dan richting de trein om er een gezellige dag van te maken. Vanavond heerlijk uit eten. ik heb er zin in.
Fijne dag allemaal!
Wij zijn vandaag vijf jaar bij elkaar. Gaan zo even lekker ontbijten en dan richting de trein om er een gezellige dag van te maken. Vanavond heerlijk uit eten. ik heb er zin in.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
We gaan zo vrienden helpen verhuizen. Leuk detail: ze wonen nu vier hoog en hebben geen lift, dat wordt nog zwaar! Vanavond een feestje
Fijne dag allemaal!
We gaan zo vrienden helpen verhuizen. Leuk detail: ze wonen nu vier hoog en hebben geen lift, dat wordt nog zwaar! Vanavond een feestje
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ik spring zo uit bef om even gezellig te gaan shoppen met mijn mams...
Dan heb ik avond dienst en moet er gewerkt worde.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen.
Ik kon voor de verandering eens uitslapen!
Normaal begin ik om kwart over 6 op zaterdag maar nu pas om half 11, wat een luxe!
Zo nog eventjes wat in huis om rommelen en voor vanavond heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal
Ik kon voor de verandering eens uitslapen!
Normaal begin ik om kwart over 6 op zaterdag maar nu pas om half 11, wat een luxe!
Zo nog eventjes wat in huis om rommelen en voor vanavond heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal
Gast- Gast
Môgge!
Ik heb op zich wel lekker geslapen, maar ben al enige tijd wakker. Bezig geweest muziek uit te zoeken voor de mp3-speler voor in het ziekenhuis maar moet nu toch echt mijn bed uit. Zo even boodschappen doen en daarna winkelen met vriendin
Fijne dag allemaal!
Ik heb op zich wel lekker geslapen, maar ben al enige tijd wakker. Bezig geweest muziek uit te zoeken voor de mp3-speler voor in het ziekenhuis maar moet nu toch echt mijn bed uit. Zo even boodschappen doen en daarna winkelen met vriendin
Fijne dag allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen
Ben al een tijd wakker want word een pakketje bezorgt een Samsung galaxy tab. Ondertussen maakt mijn man de ramen schoon. Mij lukt dat niet door mijn zere pols. Straks gaan we naar vrienden die hebben een nieuw huis en mijn man gaat daar de garage verbouwen.
Fijne dag allemaal
Ben al een tijd wakker want word een pakketje bezorgt een Samsung galaxy tab. Ondertussen maakt mijn man de ramen schoon. Mij lukt dat niet door mijn zere pols. Straks gaan we naar vrienden die hebben een nieuw huis en mijn man gaat daar de garage verbouwen.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen. Wederom kon ik uitslapen vanochtend, maar heb gezellig met mijn vriend ontbeten. Die moest om 9 uur al weg om te voetballen. Ik ga straks lekker een rondje op de racefiets. Lijkt me wel lekker aangezien het mooi weer wordt. Mijn vriend is vanmiddag weer terug en hoop ik dat we nog iets leuks samen gaan doen. Vanavond is ie namelijk ook weg naar een voetbalwedstrijd.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Sorry ik moest hier best om lachenSleepingBeauty schreef:ik spring zo uit bef om even gezellig te gaan shoppen met mijn mams...
Goedemorgen!
Vandaag gaan we onze kast verven en dat wordt tijd ook want hij staat er al lang! En het wordt nou wel tijd om het af te maken.
Net even appeltaartje gebakken die staat nu lekker te ruiken in de oven. Vanavond komt een vriendin eten, en mijn vriend gaat stappen.
Fijne dag allemaal!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen! Hier nog even een latte caramel aan het zetten.
Vandaag eerst even wat opruimen hier, logeertas inpakken. Dan naar de ruitersportzaak en vervolgens mijn auto proberen te fixen. Hij maakt een raar ratelend geluid in de buurt van het motorblok/ventilator. Dan vanavond werken in de bios. Collega van mijn andere werk komt misschien naar de film En dan waarschijnlijk slapen bij mijn vriend. Ben toch wel erg blij dat hij terug is na 3,5e week Peru.
Fijne dag!
Vandaag eerst even wat opruimen hier, logeertas inpakken. Dan naar de ruitersportzaak en vervolgens mijn auto proberen te fixen. Hij maakt een raar ratelend geluid in de buurt van het motorblok/ventilator. Dan vanavond werken in de bios. Collega van mijn andere werk komt misschien naar de film En dan waarschijnlijk slapen bij mijn vriend. Ben toch wel erg blij dat hij terug is na 3,5e week Peru.
Fijne dag!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Goeiemorgen,
Ik was om 8:00 al wakker, snotterig en kon niet meer slapen.
Tijdje beneden gezeten , tijdschrift gelezen
Ga nu zo naar me vriend zijn ouders (uurtje rijden) en blijven de hele dag daar
Vanavond nog etentje met zijn zussen etc.
Morgen lekker uitslapen!! En smiddags naar een vriendin
Ik was om 8:00 al wakker, snotterig en kon niet meer slapen.
Tijdje beneden gezeten , tijdschrift gelezen
Ga nu zo naar me vriend zijn ouders (uurtje rijden) en blijven de hele dag daar
Vanavond nog etentje met zijn zussen etc.
Morgen lekker uitslapen!! En smiddags naar een vriendin
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen, zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!