Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is er hier animo voor een meeting?

+6
Mida4you
Tania
Coccinelle
maiadebij
meisjesmama
Mamasapje
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:34

Ik zou de kleine zoiezo niet meenemen smile blijft wel lekker bij papa dan, en anders opa en oma smile
Ik denk dat Utrecht wel het beste is. Nu nog een datum prikken?

19 maart
26 maart
2 april
9 april

Stemmen maar? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 1:19

Lijkt mij ook leuk. M.ara neem ik niet mee, dat gaat gewoon niet veel te druk. S.enna zou wel mee kunnen maar het ligt eraan wat we gaan doen. We hebben weleens eerder een meeting in Utrecht gehad en we zijn toen naar volgens mij Kidscity geweest, dat was goed te doen, de oudste kinderen konden gewoon lekker spelen en de moeders kletsen. Ook aangezien de meeste baby's volgens mij niet mee komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 1:54

maiadebij schreef:
woezel schreef:Lijkt me ook leuk. Maar ben helaas niet zo mobiel op het moment.

Hey Woezel ik vroeg me laatst nog af hoe het met je gaat, en hoever je zou zijn. Maar je schiet al lekker op! Hoe gaat het met jullie?

Meeting lijkt mij ook leuk maar ik woon in de kop van NH dus het scheelt veel waar we afspreken.

Maia, ja hier schiet het alweer aardig op. Mag ook wel, want vind het wel steeds zwaarder worden. De laatste weken ook weer geregeld misselijk en gauw moe enz. Maar goed we hobbelen rustig verder.
Jullie zijn ondertussen verhuisd toch? Al helemaal gesetteld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 1:58

Ik neem m'n zoontje ook niet mee. Die blijft lekker bij oma !
Ik kan alle dagen behalve 19 maart van dan vier ik mijn verjaardag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Filoria za 5 maa 2011 - 2:23

Oeh leuk! Die data zijn allemaal prima wat mij betreft.

En Kidzcity in Utrecht is denk ik wel handig voor mij, mits je er met het OV kunt komen want ik heb geen auto. Weet iemand dat?

Edit: heb het even opgezocht. 'KidZcity ligt op 100 meter loopafstand van station Utrecht Zuilen.' Prima!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Filoria za 5 maa 2011 - 2:36

Tania schreef:Lijkt me wel leuk, maar ik ben veel te verlegen om echt te gaan Embarassed
We zijn er nu op voorbereid dat je verlegen bent, dus dan vindt niemand het raar als je stilletjes bent ofzo. Maakt niet uit toch? Gewoon komen Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 2:51

Zaterdag 26 maart? Utrecht (ideeën zijn welkom, heb kidzcity al 2 keer voorbij zien komen!

Als je meegaat plaats je naam er dan even bij, en ideeën en tijdstippen zijn welkooommm! smile

FoolishSam

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  PapillonRose za 5 maa 2011 - 2:55

Mij lijkt het ook wel gezellig! En ik neem de kleine dan niet mee, daar heeft ze toch niets aan en zorgt alleen maar voor gesleep en onrust. Vooralsnog kan ik op alle data, tenzij er iets heel dringends tussenkomt. En de plek maakt voor mij niet uit, in of rond Utrecht is sowieso goed.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Monnie za 5 maa 2011 - 3:33

Meeting lijkt mij ook leuk! Moet alleen nog even kijken of het dan met de datum lukt.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:28

Ik mijn moeder eens lief aankijken voor de 26ste of ze wil oppassen. Zoja dan ga ik mee ! Ik weet het denk ik pas wel volgende week want ze zijn nu op vakantie. Of ze moeten me deze week nog bellen !

Dus onder een kleine voorbehoud ga ik mee !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 6:44

hè jammer, de 26e zijn we net een weekendje weg en ik denk niet dat m'n man het gaat waarderen als ik dan een hele dag weg ben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Fiwen za 5 maa 2011 - 7:27

Leuk idee! Ik wil in principe wel mee, maar ik kan alleen op 26 maart en 2 april. En of ik J. meeneem weet ik nog niet, op zich doet ze het altijd wel goed maar ik denk dat mijn man een 'papa-dag' ook wel eens leuk vind. Dat zien we tegen die tijd nog wel.
Utrecht vind ik prima, is 30 tot 45 minuten rijden voor mij dus wel redelijk te doen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er hier animo voor een meeting? - Pagina 2 Empty Re: Is er hier animo voor een meeting?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum