Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen Empty Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen

Bericht  *Bloempje* vr 30 aug 2013 - 0:50

Al zo vaak heb ik dit gehad, en elke keer vergeet ik weer hoe ik het weg krijg....

Ik heb zojuist een sollicitatiebrief geschreven die net aan op 1 pagina past. Heb wat heen en weer moeten schuiven met m'n tekst waardoor hij hiervoor ook deels op de 2e pagina stond. Dit vind ik niet netjes met versturen, zorg altijd dat de brief maar 1 pagina is.

Maar hoe krijg ik nu die witte pagina eronder weer weg?

Vast iets heel simpels...maar ik weet het even niet meer Mad  Wie kan me helpen?
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen Empty Re: Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen

Bericht  rianne287 vr 30 aug 2013 - 0:50

ik dacht helemaal onderaan pagina 1 gaan staan en dan op Delete drukken?
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen Empty Re: Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen

Bericht  *Bloempje* vr 30 aug 2013 - 0:53

rianne287 schreef:ik dacht helemaal onderaan pagina 1 gaan staan en dan op Delete drukken?
Yes, je bent geweldig! Dankjewel! :cheering:
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen Empty Re: Word document-> leeg vel onder 1e beschreven pagina weghalen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum