Pepernoten nu AL te koop!
+18
Capt'n Zero
Exogenesis
Surya
Blond
Balloon
Reva
Auxo
Susan
Printje
Mermaid
Nyx
kwak
Pommes
girli
Maple
Caramba
Nathalie
Caribbeanlover
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pepernoten nu AL te koop!
Zag het in de Kruidvatfolder, echt belachelijk en kinderen kunnen denken dat Sinterklaas morgen bij wijze van al komt.
Het is nog zomer!
Het is nog zomer!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Pepernoten nu AL te koop!
Dat is ieder jaar zo. Eind augustus, begin oktober.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik loop ze gelukkig zo voorbij
Maar ja, zag het ook in de folders staan. Wel vroeg en dan te bedenken dat het met 3 maand al zover is, althans dan komt die beste man weer in het land.
Maar ja, zag het ook in de folders staan. Wel vroeg en dan te bedenken dat het met 3 maand al zover is, althans dan komt die beste man weer in het land.
Laatst aangepast door Caramba op wo 28 aug 2013 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Erger nog, zo'n topic was er drie weken terug al
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
http://www.zegmaaryes.nl/t47005-ja-ze-zijn-er-weer?highlight=weerMaple schreef:Erger nog, zo'n topic was er drie weken terug al
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik vind de kerstspullen die ik nu al zie liggen erger
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ook dat idd.Maple schreef:Erger nog, zo'n topic was er drie weken terug al
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
O....lekker!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ze waren er al een tijdje.
Wat ik schokkender vond om te lezen, vandaag, was dat een schrijver uit Amerika al Kerstinkopen had gedaan. Je kunt mooi op tijd zijn of gruwelijk overdrijven.
Wat ik schokkender vond om te lezen, vandaag, was dat een schrijver uit Amerika al Kerstinkopen had gedaan. Je kunt mooi op tijd zijn of gruwelijk overdrijven.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ruim een maand terug zelfsgirli schreef:http://www.zegmaaryes.nl/t47005-ja-ze-zijn-er-weer?highlight=weerMaple schreef:Erger nog, zo'n topic was er drie weken terug al
Maple- Prater
Wist je dat heel veel Nederlandse gezinnen gewoon een plekje op zolder hebben waar ze hel hele jaar door af en toe eens wat in de aanbieding gekocht speelgoed neerleggen, wachtend op Sinterklaas?Nyx schreef:Ze waren er al een tijdje.
Maple- Prater
Er is toch echt een verschil met aug. en okt. hoor Nathalie aangezien jij september overslaat. Ze zijn dacht ik nooit zo snel al in de winkel. Zodra wij terug komen vakantie in sept. en soms okt. zijn ze er en voordat we weggaan in sept. zie ik ze nooit, ook niet in de folders.Nathalie schreef:Dat is ieder jaar zo. Eind augustus, begin oktober.
Caribbeanlover- Ratel
Niet gezien...........sorry. Gister bij de Action zag ik herfstkransen, maar gezien 1 die veel goud had was het gewoon een kerstkrans. Overigens heb ik nog nooit gehoord van het fenomeen herfstkrans.Maple schreef:Erger nog, zo'n topic was er drie weken terug al
Caribbeanlover- Ratel
Da's wat anders en gewoon slim inkopen.Maple schreef:Wist je dat heel veel Nederlandse gezinnen gewoon een plekje op zolder hebben waar ze hel hele jaar door af en toe eens wat in de aanbieding gekocht speelgoed neerleggen, wachtend op Sinterklaas?Nyx schreef:Ze waren er al een tijdje.
Caribbeanlover- Ratel
Nee, dat wist ik niet. Serieus? Wel goed bedacht. Zo ben ik helemaal niet. Ik denk aan Sinterklaas wanneer hij het land binnenkomt en ik denk pas aan de Kerstman als Sinterklaas het land weer uit is. Maar het zal bij mij ook schelen dat ik geen kind of kuiken heb en we al vanaf het moment dat mijn broertje niet meer in Sinterklaas geloofde niets meer met Sinterklaas en/of kerst deden.Maple schreef:Wist je dat heel veel Nederlandse gezinnen gewoon een plekje op zolder hebben waar ze hel hele jaar door af en toe eens wat in de aanbieding gekocht speelgoed neerleggen, wachtend op Sinterklaas?Nyx schreef:Ze waren er al een tijdje.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Mijn moeder doet dat ook ja. Ze is gastouder dan is het soms wel handig om in te slaan als er een goede aanbieding ergens is of als je wat leuks ziet.Nyx schreef:Nee, dat wist ik niet. Serieus? Wel goed bedacht. Zo ben ik helemaal niet. Ik denk aan Sinterklaas wanneer hij het land binnenkomt en ik denk pas aan de Kerstman als Sinterklaas het land weer uit is. Maar het zal bij mij ook schelen dat ik geen kind of kuiken heb en we al vanaf het moment dat mijn broertje niet meer in Sinterklaas geloofde niets meer met Sinterklaas en/of kerst deden.Maple schreef:Wist je dat heel veel Nederlandse gezinnen gewoon een plekje op zolder hebben waar ze hel hele jaar door af en toe eens wat in de aanbieding gekocht speelgoed neerleggen, wachtend op Sinterklaas?Nyx schreef:Ze waren er al een tijdje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb geheel tegen mijn principes in ook al pepernoten gekocht. te lekker.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Waarom zou je het schokkend vinden als anderen al kerstinkopen doen? Al zouden mensen een kerstboom in hun huis zetten, dat moeten zij toch weten?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Aah lekker!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
ik heb trouwens in juli nog met mijn vriend de laatste zak pepernoten van afgelopen winter weg zitten kanen. Lekker toch?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb ook al heel veel kerstcadeautjs in huis
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Hier in Zwolle lagen ze half augustus al in de buurtsuper
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Ik was al begonnen met de Sinterklaascadeautjes maar iedere keer belandt het toch alweer beneden....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat had ook september moeten zijn.Caribbeanlover schreef:Er is toch echt een verschil met aug. en okt. hoor Nathalie aangezien jij september overslaat. Ze zijn dacht ik nooit zo snel al in de winkel. Zodra wij terug komen vakantie in sept. en soms okt. zijn ze er en voordat we weggaan in sept. zie ik ze nooit, ook niet in de folders.Nathalie schreef:Dat is ieder jaar zo. Eind augustus, beginoktober. September
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Ik wil taaitaai poppen!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen