Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Linkedin

4 plaatsers

Ga naar beneden

Linkedin Empty Linkedin

Bericht  rapa nui wo 28 aug 2013 - 8:12

Ik heb me nog maar net aangemeld, heb me er nog niet helemaal in verdiept (nog complete leek op linked in gebied) en ben nog wat aan het proef draaien en testen en moet profiel ed nog completer maken.

Hebben jullie veel connecties? Ook veel collega's ed uitgenodigd? Hebben jullie nog tips waar ik rekening mee moet houden? Handigheidjes?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 8:29

Leuk! Het is slim om inderdaad zo veel mogelijk connecties te krijgen. Maar daarnaast kun je het ook goed gebruiken om banen te zoeken, en het is leuk en slim om aan groepen te linken die met jouw werkveld te maken hebben. Die plaatsen vaak interessante artikelen en daarmee kan je je netwerk meer uitbreiden.

En zorg dat je je profiel vrij uitgebreid in vult. Het kan net even wat uitgebreider dan een standaard cv. Anderen kunnen jouw skills weer endorsen, dus aantonen dat je inderdaad goed bent in de dingen die je zegt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  Vixen wo 28 aug 2013 - 8:43

Ik snap 'm ook nog niet helemaal. Ik heb mijn profiel nu wel helemaal compleet, maar wat ik er verder precies mee kan weet ik nog niet zo goed.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  rapa nui wo 28 aug 2013 - 8:48

Als je nu op een naam van iemand zoekt/op zijn profiel kijkt: krijgt diegene dan een melding dat je gekeken hebt? of is dat alleen bij de betaalde versie? en raden jullie de betaalversie aan? of is de gratis versie ook prima?

rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 8:52

rapa nui schreef:Als je nu op een naam van iemand zoekt/op zijn profiel kijkt: krijgt diegene dan een melding dat je gekeken hebt? of is dat alleen bij de betaalde versie? en raden jullie de betaalversie aan? of is de gratis versie ook prima?

Hangt beetje van de connectie af. First connecties kan je volgens mij wel zien, en misschien second en third ook nog, maar mensen die verder van je af staan, dan staat er gewoon 'Someone viewed your profile' of zoiets.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  Vixen wo 28 aug 2013 - 8:55

Volgens mij hangt het ook wel van je vakgebied af of je veel aan linked-in hebt, of niet?
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 8:56

Vixen schreef:Volgens mij hangt het ook wel van je vakgebied af of je veel aan linked-in hebt, of niet?
In de zakenwereld volgens mij wel meer inderdaad.
Maar ik heb er ook wel veel gebruik van gemaakt. Een netwerk is nooit slecht, volgens mij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  rapa nui wo 28 aug 2013 - 9:02

En hoe vinden mensen je nu zo snel? uiteraard door je mailadressen langs te laten lopen maar doen jullie dit dan vaak? ik was nu eigenlijk verbaasd dat ik al berichtjes kreeg van mensen met verzoekjes om lid te worden van hun netwerk en ook van mensen met wie ik bv nog nooit gemaild heb maar verder wel ken en die niet echt helemaal in mijn vakgebied/werkgebied zitten.

(ik ben dus echt complete leek op dit gebied)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 9:03

Je ziet ook vaak suggesties aan de hand van de mensen met wie jij weer hebt gelinked.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  ellibre wo 28 aug 2013 - 9:44

Marin schreef:
rapa nui schreef:Als je nu op een naam van iemand zoekt/op zijn profiel kijkt: krijgt diegene dan een melding dat je gekeken hebt? of is dat alleen bij de betaalde versie? en raden jullie de betaalversie aan? of is de gratis versie ook prima?

Hangt beetje van de connectie af. First connecties kan je volgens mij wel zien, en misschien second en third ook nog, maar mensen die verder van je af staan, dan staat er gewoon 'Someone viewed your profile' of zoiets.
Dat hangt niet van de graad van de connectie af, maar van de privacy instellingen van degene die kijkt. Ik zie regelmatig zowel 1e, 2e, 3e graad als mensen buiten m'n netwerk die mijn profiel bekeken hebben.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Linkedin Empty Re: Linkedin

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum