Leuke kinderboeken
+2
Summerlovin
Herfstblaadjes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke kinderboeken
Ik lees (stiekem) graag kinderboeken. Iemand tips voor boeken die ik echt moet lezen? Ik wil voor mijn vakantie graag een voorraadje op mijn ipad zetten.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Re: Leuke kinderboeken
Ik weet niet wat je precies bedoeld met kinderboeken, moet ik denken aan spijt van Carry Slee bijvoorbeeld?
Ken je de boeken van Helen Vreeswijk? Dit zijn boeken voor jong volwassenen (12+ volgens bol.com).
Ben op mijn 16e begonnen met haar boeken en als er nu een nieuw boek van haar uit komt lees ik hem direct. Zijn boeken die lekker weglezen.
Ken je de boeken van Helen Vreeswijk? Dit zijn boeken voor jong volwassenen (12+ volgens bol.com).
Ben op mijn 16e begonnen met haar boeken en als er nu een nieuw boek van haar uit komt lees ik hem direct. Zijn boeken die lekker weglezen.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Harry Potter, alles van Roald Dahl, Het oneindige verhaal, Niels Holgerssons bijzondere reis, De gebroeders leeuwenhart, Ronja de roversdochter, Het gouden kompas en de vervolgen daarop, Narnia, de zevensprong, kruistocht in spijkerbroek.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb er gisteren ene paar van Carry Slee gemaild gekregen. Verder vind ik Blauwe Plekken van Anke de Vries altijd indrukwekkend, en Al het water van de zee van Greet Beukenkamp. Ik hou wel van dat soort boeken.
Ik ben eigenlijk hele benieuwd naar de boeken van Dagboek van een Loser, maar daar voel ik me dan toch weer te oud voor
Ik ben eigenlijk hele benieuwd naar de boeken van Dagboek van een Loser, maar daar voel ik me dan toch weer te oud voor
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Academicus vampyrus
House of night/huis van de nacht serie
De dochter van de woestijn
De boeken door Kate Cann
Hunger Games trilogie
Welk genre zoek je en welke leeftijdscategorie? Ik zelf lees graag fantasy voor jeugd vanaf 14 tot 20 ongeveer. Of zoek je echt nog 'jonger'?
House of night/huis van de nacht serie
De dochter van de woestijn
De boeken door Kate Cann
Hunger Games trilogie
Welk genre zoek je en welke leeftijdscategorie? Ik zelf lees graag fantasy voor jeugd vanaf 14 tot 20 ongeveer. Of zoek je echt nog 'jonger'?
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Welke serie ik op zich leuk vind is die van Stravaganze. Het is meer een boek voor middelbare school kinderen, maar zeker wel aan te raden. Het is een serie van ondertussen 6 boeken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind veel genres wel leuk. Leeftijd maakt me niet echt uit, sommige boeken voor 10 jarigen kunnen ook heel mooi zijn. Harry Potter is favoriet, maar ik vind Lydia Rood en Roald Dahl ook geweldig, alleen daar heb ik ondertussen bijna alles wel van gelezen. Helen Vreeswijk ken ik niet, ga ik downloaden. En alle series en boeken die jullie noemen die ik nog niet ken.
Maple gewoon lezen joh, kan jou het schelen! Voordeel van op de ipad lezen is wel dat niemand ziet wat je leest .
Wel leuk dat er nog zoveel kinder- jeugdbeken worden gelezen!
Maple gewoon lezen joh, kan jou het schelen! Voordeel van op de ipad lezen is wel dat niemand ziet wat je leest .
Wel leuk dat er nog zoveel kinder- jeugdbeken worden gelezen!
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderboeken
» Kinderboeken van vroeger
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke cd's?
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Kinderboeken van vroeger
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid