Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewonnen!

+14
Belle1985
Japie
juffie001
Mizz_S
Elsje
Atelier Madame
ekiaam87
Jeanette
Kabouter
Flinder
Silver
Zwerver
Kqip
Poisongirl
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  ekiaam87 vr 4 maa 2011 - 3:55

ik ben 2.5 jaar terug, MetMichiel naar Disney geweest voor 3 dagen (overwin je angsten Met Michiel), was echt super!!
Heb de reis zelf moeten betalen maar verder was alles inclusief Very Happy

Verder ook wel eens kaartjes voor de Edison Awards, cd's, kaartjes voor het een of ander, deed ook overal aan mee smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Atelier Madame vr 4 maa 2011 - 4:01

Als je mij vroeger liet bingo'n wist je zeker dat ik met een doos vol met spullen thuiskwam, kleurwedstrijden eveneens op de een of andere manier won ik gewoon heel vaak iets.. tegenwoordig daarentegen, ik kan meedoen wat ik wil maar ik win gewoon echt bijna nooit wat.. was al heel blij toen ik had 'gewonnen' met het vinden van een huurhuis en eindelijk is ergens eerste was :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:06

Bij radio 538 een telefoon gewonnen.
Met iets genants :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Poisongirl vr 4 maa 2011 - 9:03

Prinsen Bo, vertel, nu ben ik benieuwd! ik heb voor ik gisteren op 3fm won ooit een keer eerder iets gewonnen. Ik moest een slagzin van Duracell afmaken en won toen twee kaartjes voor Marco borsato (zo niet mijn muziek) waar ik toen samen met mijn moeder heen ben geweest, de kaarten kwamen binnen op haar verjaardag. Dus heb ze aan haar gegeven
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 9:31

Haha ik ben ook wel benieuwd PB!

Ik heb volgens mij nog nooit wat gewonnen.. Uh ja hockeywedstrijden:P. Oh nee wacht ik heb 1x 2 bioscoopkaartjes gewonnen! Ik kan wel klagen dat ik nooit wat win, maar ik doe ook nooit mee, dus dat schiet niet op:P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Elsje vr 4 maa 2011 - 10:00

Met het kerstlogo spel in de krant vorige week

150 euro aan vvv bonnen:D
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:48

"Vroegah" als je de rebus op loste bij radio 538 tijdens de top 40 mocht je de week erop ofzo komen voor de nummer 2 en 3 aan te kondigen. Dat mocht ik een keer komen doen. Was in de tijd van "Who let the dogs out" Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Mizz_S vr 4 maa 2011 - 22:32

Vroeger won ik wel vaak wat met bingo, ook wel eens op de camping, verschillende kleine dingen en 1 keer een wasmand helemaal vol met boodschappen, die wasmand heeft mn moeder toen bewaard (ik was 10 ofzo) en nu gebruik ik 'm zelf.
Verder heb ik weleens concertkaartjes gewonnen bij SkyRadio, en een keer een LP van mn favoriete band, toen had ik gesmst naar het programma van Dolf Jansen op 3FM en hij vond mijn sms zo leuk dat ik ook die LP kreeg ook al had ik eigenlijk niet gewonnen. Ook een keer via de site van 3fm een muziekencyclopedie op cd rom.
Owja, en een keer een pakket bij het programma van Mart Smeets van de tour de France, je moest dan voorspellen wie er ging winnen in de etappe en ik had het goed. Dat was heel grappig want het was op een zaterdag, en ik was toen eind van de middag ofzo al gebeld. 's Avonds ging ik uit met vriendinnen, en de vader van 1 vriendin zat dat programma te kijken en zag dat ik had gewonnen, maar hij dacht dat ik dat dus nog niet wist, dus hij echt 20 keer gebeld naar ons ofzo, maar we namen niet op want er was daar helemaal geen bereik. Later kwam hij ons ophalen, en toen was ie helemaal euforisch, en ik zei heel droog, oh dat wist ik al hoor. Dat was wel grappig. Het was overigens een hele mooie sporttas (echt mooi, ik gebruik m nog steeds) met daarin allerlei boeken en dvd's over wielrennen en een handdoek en bidon enzo.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  juffie001 za 5 maa 2011 - 1:37

ik heb ooit een keer het aankoopbedrag van de kleding die ik gekocht had terug gewonnen.
Helaas had ik me juist die x voorgenomen niet teveel geld uit te geven en heb ik zoveel moois laten liggen!!
als ik dat toch van tevoren geweten had..
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Japie za 5 maa 2011 - 6:24

Ik heb vaak wat gewonnen. Voordeeluren abonnement, kaartjes Marco Borsato, weekje landal greenparks, met bingo's, kleurwedstrijden, mokken met snoep, bioscoopbonnen, pakket bij 538 en vast nog wel meer. Ik won vroeger echt vaak wat, nu nooit meer.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Belle1985 za 5 maa 2011 - 22:39

Ik heb ook al heel vaak wat gewonnen, maar ik doe ook geregeld mee aan prijsvragen e.d. Mijn grootste prijs was vorig jaar een zomervakantie naar Griekenland voor 2 personen twv 1200 euro Very Happy
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Jules za 5 maa 2011 - 22:43

Als ik dit zo lees, moet ik ook maar eens mee gaan doen aan prijsvragen!

Vroeger won ik wel eens wat met kleurwedstrijden, maar die tijden zijn voorbij natuurlijk.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  SnowWhite za 5 maa 2011 - 23:06

Wat hebben sommige toch leuke, grote prijzen gewonnen. Dat heb ik nog nooit!

Bij mij bleef het bij 'kleine' dingen (in ieder geval geen reizen): dvd van Twilight en New Moon en twee bioscoopkaartjes voor Eclipse, zonnebrandcreme, pakket met bioscoopkaartje van Eat, Pray, Love, kaartjes voor Kindvak.
En vroeger won ik weleens wat met kleurwedstrijden.

Waar doen jullie meestal mee met wedstrijden?

Ik deed regelmatig mee met de Yesacties, Life4You.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Prosecco za 5 maa 2011 - 23:12

juffie001 schreef:ik heb ooit een keer het aankoopbedrag van de kleding die ik gekocht had terug gewonnen.
Helaas had ik me juist die x voorgenomen niet teveel geld uit te geven en heb ik zoveel moois laten liggen!!
als ik dat toch van tevoren geweten had..

Dat is dan inderdaad best zuur. Maar toch leuk dat je gewonnen had smile
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 0:52

Ik heb een keer met de bingo een weekendje weg gewonnen naar Landal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Alias zo 6 maa 2011 - 1:01

Hebben jullie ook weleens wat gewonnen met prijsvragen op internet? Waar heb je die dan gevonden? Ik zoek hier nl weleens naar maar kom dan zo veel prijsvragen tegen waar je, als je meedoet, automatisch een hoop nieuwsbrieven in je e-mail krijgt...

Ik heb vorig jaar 2 gratis kaartjes voor een festival gewonnen en lang geleden een spel gewonnen waar ik toen een wegwerp fototoestel voor kreeg.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 1:43

vroeger toen ik klein was won ik altijd met kleurwedstrijden, won toen bijvoorbeeld een winnie the pooh rugzak, met 2 vriendinnetjes de toren beklimmnen en pannenkoeken eten enz.
En een boekenpakket van de fancy. Allemaal dat soort dingetjes..

En ik heb pas kaartjes gewonnen voor het concert van Nick & Simon van 2 april Very Happy dus daar kan ik nog naar uitkijken.

En vast nog wel wat meer, maar dingen die ik écht wil winnen die win ik dan weer niet Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gewonnen! - Pagina 2 Empty Re: Gewonnen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum