Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag Empty Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag

Bericht  Choco* za 24 aug 2013 - 9:44

WBW ontmoetingsdag, zaterdag 28 september in Amersfoort, zijn er meer mensen van plan te gaan?
Naast ontmoeting met andere voedende moeders zijn er workshops/lezingen en stands.

Het is voor mij om de hoek, ik weet niet zo goed wat ik me bij zo'n dag voor moet stellen, maar ik ga wel even kijken samen met een zwangere vriendin.

Hier een linkje met het programma: http://www.wereldborstvoedingsweek.nl/indeling_workshops.html


Laatst aangepast door Choco* op za 24 aug 2013 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Choco*
Choco*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag Empty Re: Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag

Bericht  Caroow za 24 aug 2013 - 9:50

O jammer dat had mij echt super leuk geleken, maar ik kom die dag terug van vakantie Sad 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag Empty Re: Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag

Bericht  Muppetje za 24 aug 2013 - 9:57

Als ik niet op vakantie was geweest had het me best gezellig geleken, jammer

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag Empty Re: Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag

Bericht  Sanne za 24 aug 2013 - 10:14

Ik zit op die site te kijken en er staat een foto op (onder het kopje fotowedstrijd) van een kindje dat met de vinger in de mond van de moeder zit en met het voetje tegen moeders voorhoofd. Daar moet ik toch wel om lachen, want zo gaat het hier ook.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag Empty Re: Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag

Bericht  Linda za 24 aug 2013 - 18:18

Oh dat is wel leuk, misschien dat ik ook even ga kijken. Amersfoort is niet zo heel erg ver weg.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag Empty Re: Wereld Borstvoedings Week ontmoetingsdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum