Tattoo gekko
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tattoo gekko
Ik wil al een tijdje een tattoo. Van een gekko op mijn onderbuik. Twijfel of ik m net wel of net niet zichtbaar wil hebben bij een bikini. Mijn vriend vind het lelijk...maar het mag wel ( anders zou ik het ook doen)
Hoe gaat het in zijn werk? Ik heb een voorbeeld plaatje, maar ik wil daar een eigen draai een geven. Doet de tatoeëerder dat of moet ik dat zelf al doen (ik kan niet tekenen...) en moet dat van te voren of kan dat ter plekke?
Heeft iemand op die plek een tattoo en deed het pijn?
Hoe gaat het in zijn werk? Ik heb een voorbeeld plaatje, maar ik wil daar een eigen draai een geven. Doet de tatoeëerder dat of moet ik dat zelf al doen (ik kan niet tekenen...) en moet dat van te voren of kan dat ter plekke?
Heeft iemand op die plek een tattoo en deed het pijn?
Jip83- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13
Re: Tattoo gekko
Ik heb op die plek een tattoo en volgens mij deed dat niet zoveel pijn (is alweer 10 jaar geleden gezet).
Als je een paar plaatjes meeneemt naar een tattooshop en uitlegt met de artist wat je zou willen kan hij even snel iets schetsen, daarna maak je de afspraak en dan laat hij zijn wat ie er uiteindelijk van heeft gemaakt. Zo gaat het in de shops waar ik kom iig.
Als je een paar plaatjes meeneemt naar een tattooshop en uitlegt met de artist wat je zou willen kan hij even snel iets schetsen, daarna maak je de afspraak en dan laat hij zijn wat ie er uiteindelijk van heeft gemaakt. Zo gaat het in de shops waar ik kom iig.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hoewel ik deze ook mooi vind. Ik vind de betekenis mooier, vrij voelen. Bij een gecko/gekko is voor mij de betekenis dat hij zijn staart kan verliezen en deze weer terug groeit. Ik ben redelijk diep gegaan vorig jaar en ben er toch weer bovenop gekomen.
Of zijn er meiden met nog mooiere ideeën? Ik zou graag zelf wat willen tekenen!
Of zijn er meiden met nog mooiere ideeën? Ik zou graag zelf wat willen tekenen!
Jip83- Fluisteraar
Die zwaluwen vind ik ook mooi maar wel erg afgezaagd op die manier.
Ik heb zelf ook een zwaluw met een soortgelijke gedachte erachter.
Verdere ideeën heb ik niet echt. Google eens!
Ik heb zelf ook een zwaluw met een soortgelijke gedachte erachter.
Verdere ideeën heb ik niet echt. Google eens!
Poubelle- Ratel
Google levert alleen maar afgezaagde plaatjes..haha. Zou cool zijn als die zwaluwen in een gekko verwerkt kunnen worden of zo.
Jip83- Fluisteraar
Dat klinkt heel bijzonder. Leg t voor bij de tatoeëerder!
Poubelle- Ratel
Je kunt gewoon eens een tattooshop binnenlopen en vragen of ze wat voor je kunnen tekenen. Heeft mijn man ook gedaan en die kreeg een prachtig ontwerp terug.
_Fem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: