Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tattoo vraagjes

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Tattoo vraagjes

Bericht  Meintjuh ma 14 maa 2011 - 7:19

Ik twijfel al een jaar of 2 of ik een tattoo zal laten zetten. Ik heb al een ontwerp en een plek in mijn hoofd en ik vind het nog steeds erg mooi.
Momenteel neig ik meer naar een ja dan een nee, dus lijkt het me verstandig om me er eens in te gaan verdiepen. Dus misschien dat iemand me antwoord kan geven op de volgende vragen.

Hoe spreek je af met een tattoo artist? Kan je gewoon een shop binnenstappen om een ontwerp voor te leggen of moet je daar een afspraak voor maken? Moet/kan je daarna de tattoo gelijk laten zetten of mag je het ontwerp mee naar huis nemen om er nog even over na te denken?
Ik zag in een ander topic erg mooi werk van een artist in Joure. Niet echt in de buurt, maar ik heb een stukje rijden wel over voor een mooie tattoo. Heeft iemand ervaring met deze shop?

Ik vind het toch allemaal wel spannend hoor. Ik wil een discrete plek en een ontwerp dat ik mooi blijf vinden en ik denk dat ik dat nu wel gevonden heb. Toch heb ik nog een stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt "En hoe zie het eruit als je 50 bent?" Wink
Meintjuh
Meintjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Roza ma 14 maa 2011 - 8:59

Jij twijfelt nog veel te veel. Denk er inderdaad eerst maar eens goed over na en kijk dan verder..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:04

Eens met mijn voorganger. Vul eerst je concrete vragen in, en ga dan nog eens heel lang nadenken wat je echt wil...

Ik was 14 toen ik er eentje wilde en 26 toen ik er eentje liet zetten ( als ik t goed zeg ). Zo lang nadenken is wel erg lang :P , maar neem er je tijd voor, je kunt niet meer terug.

Ben nu al enkele jaren aan het denken voor een tweede, die er sowieso komt. Maar tijd zat. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Meintjuh ma 14 maa 2011 - 9:07

Ik twijfel niet zozeer over het nemen van de tattoo zelf, maar wel over de artist. Het is moeilijk te beoordelen of iemand echt goed is. Daarom wil ik graag weten of er meiden zijn met ervaring.
Meintjuh
Meintjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 9:09

Meintjuh schreef:Ik twijfel niet zozeer over het nemen van de tattoo zelf, maar wel over de artist. Het is moeilijk te beoordelen of iemand echt goed is. Daarom wil ik graag weten of er meiden zijn met ervaring.

Sowieso zeker van zijn dat de artiest hygïenisch werkt en goed advies geeft. Verder kan je van t forum denk ik het beste iemand zoals Donnaa vragen, die weet daar best veel van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Yzma ma 14 maa 2011 - 22:54

Als je meer wilt weten over een goede artist en zo, kan je beter op tattoofora kijken. En je kan natuurlijk ook de websites bezoeken om het werk te bekijken. En je kan ook altijd even een shop inlopen om de 'sfeer' te proeven.

En als je 50 bent? Tja, dan ben je rimpelig, hang je wat meer en heb je toevallig (net als de helft van 50+-Nederland) een tattoo.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:56

Meintjuh schreef:
Ik zag in een ander topic erg mooi werk van een artist in Joure. Niet echt in de buurt, maar ik heb een stukje rijden wel over voor een mooie tattoo. Heeft iemand ervaring met deze shop?
Jaaaaa, daar heb ik mijn laatste 3 tattoos gezet.. She`s awesome.. Ik kom iedere week wel even bij haar.. Niet voor een tattoo hoor, haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Meintjuh ma 14 maa 2011 - 23:40

_Donnaa schreef:
Meintjuh schreef:
Ik zag in een ander topic erg mooi werk van een artist in Joure. Niet echt in de buurt, maar ik heb een stukje rijden wel over voor een mooie tattoo. Heeft iemand ervaring met deze shop?
Jaaaaa, daar heb ik mijn laatste 3 tattoos gezet.. She`s awesome.. Ik kom iedere week wel even bij haar.. Niet voor een tattoo hoor, haha..

De foto's die ik gezien heb zijn ook de reden waarom ik er nu serieuzer over na ga denken smile Volgens mij is ze supergoed! Kan jij misschien antwoord geven op mijn vragen hierboven? Dan weet ik even hoe het precies gaat.
Meintjuh
Meintjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 23:52

Je gaat erheen met een ontwerp of idee en legt haar dat voor. Vervolgens plan je een afspraak en zal zij het ontwerp uitwerken. Je komt dan terug op de dag van de afspraak en dan zie je het ontwerp. Je kan dan nog aanpassingen doen.. Als je nu een afspraak maakt kan je na de zomer terecht ongeveer.. Direct iets laten zetten is er bij haar sowieso niet bij Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Meintjuh di 15 maa 2011 - 21:36

_Donnaa schreef:Je gaat erheen met een ontwerp of idee en legt haar dat voor. Vervolgens plan je een afspraak en zal zij het ontwerp uitwerken. Je komt dan terug op de dag van de afspraak en dan zie je het ontwerp. Je kan dan nog aanpassingen doen.. Als je nu een afspraak maakt kan je na de zomer terecht ongeveer.. Direct iets laten zetten is er bij haar sowieso niet bij Wink

Dankjewel. Dat maakt al veel duidelijk Very Happy
Meintjuh
Meintjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tattoo vraagjes Empty Re: Tattoo vraagjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum