Veertje in je haar
+21
SoGood
Jeanette
Bliss
Zwerver
Minx
Artemis
luisa
Angela_1986
Laurientje
Bazinga
Maple
Capt'n Zero
Mermaid
ijsjemeisje
Lot
Moira
Arwyn
Mint
Poubelle
Rush
peach
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Veertje in je haar
Die mijn nichtje(20) heeft vind ik erg leuk staan, maar zag vanmiddag iemand van een jaar of 40 met een pittig kort geblondeerd kapsel en dat wa echt geen porum.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zetten de veertjes(in verschillende kleuren) ook in de kapsalon, korte voor 7.50 en 10 euro voor lange. Bij ons verkoopt het heel goed!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Een kind uit m'n oude klas had hier een paar maanden geleden een heel handeltje in, ze zette ze voor 5 euro per stuk. Ik overwoog toen ook nog om er één te nemen, maar vond t toch een beetje stom, omdat de halve klas er ook al mee liep. Ik vind het op zich grappig, maar iets meer voor kinderen/pubers. Zo'n ding met een clip is dan wel handig, die kun je gewoon ff een avondje in doen als je daar zin in hebt.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Artemis schreef:Ik vind het zo raar, heb laatst bijna per ongeluk bij iemand zo'n veer uit d'r haar getrokken omdat ik dacht dat die erin gewaaid was ofzo. Bleek de bedoeling te zij:lol!:
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Artemis schreef:Ik vind het zo raar, heb laatst bijna per ongeluk bij iemand zo'n veer uit d'r haar getrokken omdat ik dacht dat die erin gewaaid was ofzo. Bleek de bedoeling te zijn
Ik vind ze zelf niet zo. Zou er persoonlijk nooit zelf er een in laten zetten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Toen Quinty Trustfull het alleen nog maar had en je het verder nergens zag, toen vond ik het wel bijzonder. Nu iedereen het heeft vind ik er niks meer aan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bij mijn kapster liggen ze ook, vind ze opzich wel leuk maar heb ooit gekleurde extensions gehad en dat jeukte zo ontzettend, zeker in het begin.
Weet iemand van welk materiaal de veertjes zijn? Als het echte veren zijn is het voor mij sowieso een no go.
Weet iemand van welk materiaal de veertjes zijn? Als het echte veren zijn is het voor mij sowieso een no go.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik vind het leuk! Geen felle kleuren maar een kleur die dicht bij mij haarkleur ligt lijkt me mooi. Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je dat met haren wassen en borstelen? Neem je het veertje dan gewoon mee?
pomsky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 25-08-13
t veertje kun je gewoon mee wassen. Je kan er ook gewoon met een stijltang over heen. (denk wel niet alle veertjes zijn hetzelfde)
En met borstelen moet je wel even voorzichtig zijn
En met borstelen moet je wel even voorzichtig zijn
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Als je het leuk vindt, moet je het gewoon doen! Persoonlijk hou ik er niet van, dus mijn keuze zou het niet zijn. Alleen aan 'hot or not' hou ik me niet op, als ik iets mooi/leuk vindt draag ik het en anders niet.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik vind het leuk! Gewoon doen, joh! :-)
Bliksem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 28-11-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lang haar of kort haar?
» help geel haar!!!
» Weg met dat haar
» Snel vet haar
» Wat doe jij met je haar na het wassen?
» help geel haar!!!
» Weg met dat haar
» Snel vet haar
» Wat doe jij met je haar na het wassen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: