help geel haar!!!
+7
tienie31
JustMeDaan
vlinder-19
Willem
Coco
Pineco
Plien84
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
help geel haar!!!
]
omg ik heb het dus geprobeerd blond te verven ala punk'd....
alleen is het niet helemaal lekker gelukt geloof ik.....ik wilde het wel echt licht hebben maar niet geel
heeft iemand een idee hoe ik dat gelige minder kan krijgen??Ik heb het al met zilvershampoo gewassen maar durf het ook weer niet teveel te doen want ik ben bang dat die hele witte plukken die er ook doorheen zitten dan een paarse gloed krijgen!
ik doe der effe twee fototjes bij:
omg ik heb het dus geprobeerd blond te verven ala punk'd....
alleen is het niet helemaal lekker gelukt geloof ik.....ik wilde het wel echt licht hebben maar niet geel
heeft iemand een idee hoe ik dat gelige minder kan krijgen??Ik heb het al met zilvershampoo gewassen maar durf het ook weer niet teveel te doen want ik ben bang dat die hele witte plukken die er ook doorheen zitten dan een paarse gloed krijgen!
ik doe der effe twee fototjes bij:
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Re: help geel haar!!!
Ik zie gewoon blond eigenlijk
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het op de foto ook wel meevallen. Je zou er nog iets van asblond door kunnen doen, maar daar zal je haar niet heel blij van worden ben ik bang Ik denk dat je gewoon de komende dagen met zilvershampoo moet blijven wassen, dan wordt het na een paar dagen vanzelf minder. Heb je het nu pas geverfd?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Welke zilvershampoo heb je gebruikt? Ik vind alleen die van schwarskop werken.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Waar dan? Ik zie er niets vreemds aan.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Idd zilvershampoo
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Zie ook niks vreemds.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
De tip die ik eens kreeg is de zilvershampoo in droog haar te doen, dus gewoon shampoo op je handen doen, en dan gewoon de strengen "insmeren" zeg maar. Dan een tijdje even in laten trekken, en dan uitspoelen. Zo kun je de blonde plukjes ook wat ontwijken of er tussenuit halen.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Jaa je ziet het mischien niet al te best op de foto maar het is echt best wel gelig hoor....nog een xtje verfen durf ik echt niet aan hoor ik had nu al best wel een verrot gevoel op me hoofdhuid!
ForeverLove- Fluisteraar
Als je het echt zelf nog te geel vind zit er maar 1 ding op en dat is over een week of 2/3 de plukken die je te geel vind opnieuw blonderen. Ik heb zelf 2x geblondeerd in 3 dagen.. (geen aanrader, maar goed haha).
En zilvershampoo lang laten inwerken. Dan heb je waarschijnlijk wel een aantal grijze plukken maar zilvershampoo is geen verf, dus bij de volgende wasbeurt zijn die grijze plukken weg.
Heb je na het blonderen wel een toner/kleurverf gebruikt? Want puur blonderen zonder kleur blijft altijd geel. Je hebt een toner/verf nodig om je haar weer in te kleuren.
En zilvershampoo lang laten inwerken. Dan heb je waarschijnlijk wel een aantal grijze plukken maar zilvershampoo is geen verf, dus bij de volgende wasbeurt zijn die grijze plukken weg.
Heb je na het blonderen wel een toner/kleurverf gebruikt? Want puur blonderen zonder kleur blijft altijd geel. Je hebt een toner/verf nodig om je haar weer in te kleuren.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Heeey punk'd
Ik hoopte al dat je zou reageren!
Ik heb een pak haarverf gekocht van loreal en dat gebruikt....wat voor toner of verf bedoel jij dan voor erna?? X
Ik hoopte al dat je zou reageren!
Ik heb een pak haarverf gekocht van loreal en dat gebruikt....wat voor toner of verf bedoel jij dan voor erna?? X
ForeverLove- Fluisteraar
Ohnee dan weet ik het niet.
Ik verf niet met pakjes omdat je daar de samenstelling niet van weet. Vaak zit er heel veel peroxide in en minder blondeer o.i.d.
Ik had het er meer over dat als je blondeerd met blondeerpoeder en developer je vervolgens nog een kleur moet kiezen. Bijv 10/1 (As blonde, ik zeg maar wat) om je gebleekte haar weer 'in te kleuren'.
Maar bij een pakje is dat allemaal voor jou gedaan.
Ik heb 1x met een pakje geprobeerd mijn haar blond te krijgen (ik was veel te warm, licht oranje aan de aanzet) maar platina ga je nooit redden zonder te ontkleuren.
Ik verf niet met pakjes omdat je daar de samenstelling niet van weet. Vaak zit er heel veel peroxide in en minder blondeer o.i.d.
Ik had het er meer over dat als je blondeerd met blondeerpoeder en developer je vervolgens nog een kleur moet kiezen. Bijv 10/1 (As blonde, ik zeg maar wat) om je gebleekte haar weer 'in te kleuren'.
Maar bij een pakje is dat allemaal voor jou gedaan.
Ik heb 1x met een pakje geprobeerd mijn haar blond te krijgen (ik was veel te warm, licht oranje aan de aanzet) maar platina ga je nooit redden zonder te ontkleuren.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Wat voor haarverf van loreal? Het lijkt op blondeer en dat word altijd geel. Als het wel blondeer is kan je er nu een violet spoeling overheen doen, dat zorgt ervoor dat de gele lokken weg gaan. Ik doe dat zelf iedere 6 weken. Ik blondeer mijn uitgroei (dan word het oranje geel, ziet er niet uit hahha) dan ga ik naar de kapper voor de spoeling en dan heb ik zeg maar Punk'd haar kleur. Dat doe ik al jaren zo. De spoeling die zij bij mij gebruiken is van het merk Matrix. Ik doe dat niet zelf omdat er bij mij 2 verschillende kleurspoelingen worden gemengd en ik te lui ben steeds te bestellen. Ik zou als ik jou was even naar de kapper gaan als je echt de as blond tint wilt. Als je echt het hele heftige effect wilt dan zou je het nogmaals moeten blonderen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een gedoe he met dat haar!!
Bedankt in iedergeval voor jullie antwoord...ik ga er maar nog steeds ban uit dat het na een paar keer wassen metdie zilvzilvershampoo wat lichter gaat worden.
Anders ga ik inderdaad toch nog maar eventjes terug naar de kapper....
Hahaha ik ben ook zoo eigenwijs ik wilde het natuurlijk ook weer ala minuutdus heb er maar gewoon een pakje in geflikkerd.
Ach het valt nog best mee hoor het is onderin echt mooi, alleen bij de haar aanzet gelig.
X
Bedankt in iedergeval voor jullie antwoord...ik ga er maar nog steeds ban uit dat het na een paar keer wassen metdie zilvzilvershampoo wat lichter gaat worden.
Anders ga ik inderdaad toch nog maar eventjes terug naar de kapper....
Hahaha ik ben ook zoo eigenwijs ik wilde het natuurlijk ook weer ala minuutdus heb er maar gewoon een pakje in geflikkerd.
Ach het valt nog best mee hoor het is onderin echt mooi, alleen bij de haar aanzet gelig.
X
ForeverLove- Fluisteraar
Ik begrijp niet zo goed dat je een topic opent om advies te vragen aan Punk'd, omdat je precies wil weten hoe ze het gedaan heel, maar dat je dan vervolgens iets totaal anders doet. Waarom heb je niet die aanwijzingen gewoon opgevolgd?
Ja eh daar heb je nu natuurlijk niets aan, maar ik vraag het me echt af! Hopelijk werkt de zilvershampoo en anders zou ik inderdaad de kapper maar even naar je haar laten kijken.
Ja eh daar heb je nu natuurlijk niets aan, maar ik vraag het me echt af! Hopelijk werkt de zilvershampoo en anders zou ik inderdaad de kapper maar even naar je haar laten kijken.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Omdat ik graag lekker eigenwijs ben en wij niet echt een kappers groothandel in de buurt hebben....
Doei
Doei
ForeverLove- Fluisteraar
Ja, dat moet je ook zelf weten natuurlijk, maar ik had verwacht dat je het zoals Punk'd zou doen, omdat je speciaal voor haar een topic had geopend. Maar succes, hopelijk wordt het nog wat!
June- Kletskop
Ik was gewoon benieuwd hoe zei het had gedaan, maar je hebt gelijk hoor het is mijn eigen schuld.
Doei
Doei
ForeverLove- Fluisteraar
Nou ja, als het wel gelukt was, dan was je lekker goedkoop klaar geweest natuurlijk. Bij de kapper gaat het trouwens ook niet altijd ideaal. Ik zorg heel goed voor mijn haar en het was altijd heel gezond, maar mijn highlights van vorig jaar zijn nog steeds extreem droog.
June- Kletskop
Er zijn meerdere manieren om die kleur te krijgen Maar goed succes!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: