Indalen of gerommel?
+8
ingrid82
Minx
Linda
Pien
slaatje
Jasmine
Steep
Novalee
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Indalen of gerommel?
Afgelopen maandag op controle bij de verloskundige bleek dat de kleine al helemaal ingedaald ligt. Nu heb ik sinds de nacht van zaterdag op zondag regelmatig een soort wee-achtige pijn in mijn onderrug. Het voelt niet echt als weeën want het is meer een constante druk zeg maar die af en toe wel iets feller is maar het komt niet in golven. Het zit op de plek waar ook die twee deukjes in je rug zitten, precies waar ik vorige keer de rugweeën vandaan voelde komen. Nu dacht ik eerst dat het door het indalen kwam maar ik voel het nu dus nog steeds. Afgelopen dagen had ik het vooral 's nachts maar vandaag al zeker sinds 14:00 uur.
Komt dit doordat ze nu ingedaald ligt en misschien ergens tegenaan drukt ofzo? Of is dit nu wat ze bedoelen met "rommelen"? Ik weet nooit zo goed wat vrouwen daarmee bedoelen, vorige keer kreeg ik gewoon met 41+6 weeën, daarvoor was er niks aan de hand.
Komt dit doordat ze nu ingedaald ligt en misschien ergens tegenaan drukt ofzo? Of is dit nu wat ze bedoelen met "rommelen"? Ik weet nooit zo goed wat vrouwen daarmee bedoelen, vorige keer kreeg ik gewoon met 41+6 weeën, daarvoor was er niks aan de hand.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Indalen of gerommel?
Ik weet het niet, maar SPANNEND!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Spannend!! Het zou kunnen dat het nog voorwerk is, maar het kan ook zo maar wel doorzetten.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
De kans is zeg maar 50/50 :-) Spannend hoor, ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Spannend zeg!! Ik heb inmiddels wel een paar keer hele erge voorweeen gehad maar geloof niet dat het iets gedaan heeft zeg maar....
Ik hoop echt heel hard voor je dat het al het echte werk is! Ben je er inmiddels wel klaar voor?
Ik hoop echt heel hard voor je dat het al het echte werk is! Ben je er inmiddels wel klaar voor?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Haha, nee! Praktisch gezien wel hoor, we zijn nu echt met de laatste dingen bezig in huis, beetje opruimen en schoonmaken. Maar psychisch mag het nog wel een weekje ofzo duren. Ik heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik hoogzwanger ben. Afgelopen weekend gingen we een nachtje in Groningen logeren (zo'n 1,5 uur rijden). Vriend en N. zaten al in de auto toen ik bedacht dat ik misschien ook iets voor de baby mee moest nemen Ziekenhuistas moet dus ook nog steeds ingepakt worden, dat heb ik vorige keer ook pas de ochtend dat we naar het ziekenhuis moesten gedaan
Novalee- Kletskop
Haha klinkt als mijn zwangerschap bij Ruben. Geniet er nog van zolang het duurt!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Spannend hoor!
Hier rommelde het de laatste keer ook best vaak. Ik hoopte steeds dat het niet zo was. Ik genoot nog zo van het zwanger zijn.
Hier rommelde het de laatste keer ook best vaak. Ik hoopte steeds dat het niet zo was. Ik genoot nog zo van het zwanger zijn.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Maar als ze helemaal ingedaald ligt zal het toch niet meer een indaling zijn maar gerommel. Of denk ik nu weer eens te simpel?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bedoel ook niet dat wat ik nu voel van het indalen zelf is maar of het mogelijk is dat ze, doordat ze al ingedaald is, met haar hoofdje op en spier of iets dergelijks drukt wat die pijn veroorzaakt.Minx schreef:Maar als ze helemaal ingedaald ligt zal het toch niet meer een indaling zijn maar gerommel. Of denk ik nu weer eens te simpel?
Novalee- Kletskop
Spannend!!!
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
euhhmmm het geluid van mijn mobiel staat 's nachts altijd uit. Wordt het al tijd om die aan te gaan zetten?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
AanzettenAnnie24 schreef:euhhmmm het geluid van mijn mobiel staat 's nachts altijd uit. Wordt het al tijd om die aan te gaan zetten?
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Pijn op die plek (je s i gewricht) klinkt mij meer als bekkenpijn in de oren.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Spannend en succes met de laatste loodjes
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Hoe gaat het nu met je Novalee?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Vandaag is de pijn een heel stuk minder, heel af en toe voel ik iets maar niks van betekenis. Ik denk dat ik gisteren misschien gewoon te druk ben geweest waardoor ik die pijn had. Vandaag heb ik namelijken heerlijk rustige dag, net 2 uur geslapen
Annie24, misschien wel verstandig inderdaad, het kan immers maar zo. Of je laat R. Weer 's nachts kijken als hij van zijn werk komt
Annie24, misschien wel verstandig inderdaad, het kan immers maar zo. Of je laat R. Weer 's nachts kijken als hij van zijn werk komt
Novalee- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: