Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indalen

+3
yes1984
Flower_L
kwak
7 plaatsers

Ga naar beneden

Indalen  Empty Indalen

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 23:15

Hebben jullie gemerkt dat de baby aan het in dalen was? En is het ook op de foto's te zien dat je buik gezakt was?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Indalen  Empty Re: Indalen

Bericht  kwak do 6 dec 2012 - 23:45

ik was vorige week bij de VK en die vertelde dat de baby was ingedaald. Achteraf denk ik inderdaad want ik heb dat weekend veel last van mijn buik gehad. Ik denk dat hij nu nog verder is ingedaald want heb afgelopen dinsdag veel harde buiken gehad en veel steken dus ik hoop/verwacht dat hij nu helemaal is ingedaald.
Ik merk het wel aan mijn buik, mijn borsten hangen niet meer zo op mijn buik, haha!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Indalen  Empty Re: Indalen

Bericht  Flower_L do 6 dec 2012 - 23:48

Ik heb idee dat baby nu echt indaalt. Maandag was baby nog niet helemaal ingedaald, maar laatste dagen heb ik zo'n last....ik zie het nog niet echt. Straks weer eens foto maken.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Indalen  Empty Re: Indalen

Bericht  yes1984 vr 7 dec 2012 - 1:08

J. is nooit goed ingedaald. Mijn buik is wel veranderd aan het einde van de zwangerschap.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Indalen  Empty Re: Indalen

Bericht  Snoes vr 7 dec 2012 - 6:45

Bij mij zag je het wel. De baby was ingedaald met 38 weken, ik heb daarna nog 1,5 week met een 'lagere' buik rondgelopen en de dag dat ik moest bevallen zat mijn buik echt heel laag. Heb er helaas geen foto meer van laten maken, wel jammer!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indalen  Empty Re: Indalen

Bericht  Flip Fluitketel vr 7 dec 2012 - 8:30

Ik heb het wel enigzins gemerkt dat de baby ingedaald is. Afgelopen weekend een onrustige buik gehad en mijn bekkenpijn is een stuk minder sinds begin van de week. Verder zit mijn buik naar mijn idee ook nog best hoog en is daar niks aan veranderd geloof ik.Vandaag ook te horen gekregen bij de vk dat de baby volledig in is gedaald dus dat heb ik goed gevoeld.


Laatst aangepast door Flip Fluitketel op vr 7 dec 2012 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indalen  Empty Re: Indalen

Bericht  Sanne vr 7 dec 2012 - 8:47

Ik heb er niets van gemerkt. De verloskundige had gevoeld dat dochter al dieper lag, dus vertelde dat ik pijnscheuten kon voelen door het indalen. Toen ik twee weken later weer op controle kwam, dacht ik dat de baby nog steeds niet was ingedaald, omdat ik niets had gevoeld, maar dochter was toch ingedaald. Ik kon het ook niet zien aan mijn buik.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indalen  Empty Re: Indalen

Bericht  Printje vr 7 dec 2012 - 9:10

Nee ik heb niets gemerkt en niets aan mijn buik gezien bij R. Hij heeft ook nooit helemaal ingedaald gelegen volgens mij, nu weet ik het eigenlijk niet eens, de vk heeft er vd week niets over gezegd. Wel dat ze goed naar beneden lag met dr bolletje maar volgens mij niet of ze wel/niet is ingedaald. Volgens mij dalen tweede kindjes sowieso pas later of niet in.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indalen  Empty Re: Indalen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum