Muziek huwelijksceremonie
+25
Rapunzel
Ella
Jente10
Joli86
Papillon
banjer49
Tania
juf_1984
bolus26
Koffieleut
Kreeftje
L!ND@
blondje1313
Dawn
Le Chat Noir
Inge
samantjuh89
Poisongirl
Muppetje
Flinder
Pomodori
Juul
Error
Pien
Caesar
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Muziek huwelijksceremonie
Powerbabe schreef:Ik vind al die nummers al zo snel cheesy worden
Maar ik vind veel van de nummers die hier voorbij komen wel mooi. Ik hoef voorlopig nog niet na te denken over trouwmuziek, dus dat doe ik dan ook maar niet:P.
haha ik ook!
Sowieso al het Nederlandstalige valt voor ons al af.. daar houden we helemaal niet van. Maar mijn vriend houd sowieso niet van dat soort liefdesachtige muziek .. waarschijnlijk wordt het gewoon iets Engelsachtig/akoestisch van een onbekende artiest.
Laatst aangepast door Punk'd op ma 1 aug 2011 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Deze wil ik wel echt "Just the two of us - Bill Withers".
Ben sowieso wel een beetje soul achtige fan.. Dan is dat cheesy er een beetje vanaf
Ben sowieso wel een beetje soul achtige fan.. Dan is dat cheesy er een beetje vanaf
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Birgit, wij hadden I will van Do bij het binnenkomen.
TO, 1 nr is meer dan genoeg, met tekenen ed andere nrs draaien vind ik overdreven.
Dat nummer van Do vind ik ook mooi, ik kan nu nog niet kiezen
Ik ben blij dat ik 3 nummers uit mag kiezen, 1 staat sowieso al vast, nu de andere 2 nog ...
Hebben/hadden ze bij jullie trouwlocatie wel een eigen muziekinstallatie die je mocht gebruiken? Hier is wel een muziekinstallatie maar daar mag je geen gerbuik van maken. Wij moeten dus zelf een radio of iets dergelijks meebrengen.
Gast- Gast
Bij het gemeentehuis hebben ze een muziekinstallatie, muziek die we daar willen moeten we op cd zetten en ongeveer 1 week voor de grote dag bij de ambtenaar van de burgerlijke stand afgeven. Zij test deze dan.
Voor de kerk trouwen we in een kleine kappel, hier moeten we zelf een muziekinstallatie voor meebrengen, we moeten ook nog even bedenken hoe we dat gaan doen. Hoe weet je dat de muziek hard genoeg gaat als de kapel helemaal vol zit met mensen :S
Voor de kerk trouwen we in een kleine kappel, hier moeten we zelf een muziekinstallatie voor meebrengen, we moeten ook nog even bedenken hoe we dat gaan doen. Hoe weet je dat de muziek hard genoeg gaat als de kapel helemaal vol zit met mensen :S
Gast- Gast
just me only me schreef:Hoe weet je dat de muziek hard genoeg gaat als de kapel helemaal vol zit met mensen :S
Dat vind ik inderdaad ook lastig
Gast- Gast
Youandi schreef:We hebben nog geen definitieve keuze gemaakt, maar één nummer is duidelijk en dat is 'Make you feel my love' van Adele
Een stukje van de songtekst komt ook op de trouwkaart.
I could make you happy
Make your dreams come true
Nothing that I wouldn't do
Go to the ends of the earth for you
To make you feel my love
Only Time van Enya lijkt me ook heel mooi tijdens het tekenen of het verlaten van de trouwzaal...
Heel mooi nr Make you feel my love, maar ik zat aan het origineel te denken van bob dylan.
Avond van boudewijn de groot is ook supermooi.
Wij zijn nog aan het denken welke nummers we willen. We willen zeker Bryan Adams met Everything i do
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Ik vind het echt lastig om mooie/leuke liedjes uit te zoeken. Het moet absoluut niet te zoetsappig zijn maar wat het wel moet zijn weet ik ook niet. Gelukkig hebben we nog even maar lastig is het wel.
We zitten er nu aan te denken om dit nummer danza kuduro don omar ft lucenzo te draaien als we weer naar buiten lopen. Dit is echt het nummer van onze vakantie en ook ben ik op deze vakantie ten huwelijk gevraagd. Dus wel toepasselijk. Mijn vriend moest eerst lachen toen ik het voorstelde maar na de uitleg vond hij het ook wel wat.
We zitten er nu aan te denken om dit nummer danza kuduro don omar ft lucenzo te draaien als we weer naar buiten lopen. Dit is echt het nummer van onze vakantie en ook ben ik op deze vakantie ten huwelijk gevraagd. Dus wel toepasselijk. Mijn vriend moest eerst lachen toen ik het voorstelde maar na de uitleg vond hij het ook wel wat.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil graag trouwen, maar zo een keuze maken lijkt mij toch wel erg lastig.
Nick & Simon, Jeroen v/d Boom e.d. wordt het sowieso niet, tenzij ik opeens met een ander trouw.
@Birgit je kan het nummer van Dirty Dancing ook als openingsdans doen Ik zat net de clip te bekijken en het lijkt mij een mooie dans ervoor.
Joe Cocker heeft ook erg mooie nummers, alleen moet ik bij het nummer you are so beautiful aan kleine schildpadden denken. Komt denkt ik door de reclame van het WNF.
Pianomuziek vind ik erg mooi voor en bruiloft (ook voor een begrafenis).
Nick & Simon, Jeroen v/d Boom e.d. wordt het sowieso niet, tenzij ik opeens met een ander trouw.
@Birgit je kan het nummer van Dirty Dancing ook als openingsdans doen Ik zat net de clip te bekijken en het lijkt mij een mooie dans ervoor.
Joe Cocker heeft ook erg mooie nummers, alleen moet ik bij het nummer you are so beautiful aan kleine schildpadden denken. Komt denkt ik door de reclame van het WNF.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Ik wil graag trouwen, maar zo een keuze maken lijkt mij toch wel erg lastig.
En het ergste bij ons is dat ik alle nummers al eens in een vlaag van verveling had uitgezocht. Toen hadden we nog niet eens trouwplannen. Maar nu die plannen er wel zijn vind ik de nummers verschrikkelijk. Mijn vriend vond mijn keuzes trouwens ook 3x niks.
Tsjip- Prater
Wij hebben bij binnenkomst Life in Technicolor van Coldplay,
bij het tekenen Make you feel my love van Adele en Dat komt door jou van Guus Meeuwis.
Bij het weggaan weer Life in Technicolor.
bij het tekenen Make you feel my love van Adele en Dat komt door jou van Guus Meeuwis.
Bij het weggaan weer Life in Technicolor.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Dennenappel schreef:
Nee dat gaat niet, ik kan niet dansen (en heb ook geen zin om het te leren) :-)
Wij doen een andere opening, geen dans in ieder geval.
Gast- Gast
Birgit schreef:Dennenappel schreef:
Hier precies zo!
Ik wil Proosten van Guus Meeuwis hebben als begin van het feest. Eerst samen proosten en dan feest!
Tsjip- Prater
Als ik het kon had ik het graag gedaan hoor
Blijft toch 1 van mijn favoriete films.
Blijft toch 1 van mijn favoriete films.
Gast- Gast
Birgit schreef:Dennenappel schreef:
Ik ben erg benieuwd wat jullie dan voor opening doen!! Mijn vriend is ook totaal geen danser maar we weten echt niet wat we anders kunnen doen...wil je het vertellen? Of in een PB?
Gast- Gast
Oke, dan kan je het beter niet doen als je het met tegenzin zou gaan leren! Ik ben benieuwd naar jullie opening.
Proosten vind ik ook een goede als opening van het feest.
Zelf zou ik wel graag op dansles gaan ervoor en een mooie openingsdans willen dansen. Alleen zijn mijn familie en vrienden niet zo danserig, dus ik heb géén idee hoe onze avond er dan uit komt te zien.
Proosten vind ik ook een goede als opening van het feest.
Zelf zou ik wel graag op dansles gaan ervoor en een mooie openingsdans willen dansen. Alleen zijn mijn familie en vrienden niet zo danserig, dus ik heb géén idee hoe onze avond er dan uit komt te zien.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
just me only me schreef:
Ik ben erg benieuwd wat jullie dan voor opening doen!! Mijn vriend is ook totaal geen danser maar we weten echt niet wat we anders kunnen doen...wil je het vertellen? Of in een PB?
Met de muziek zijn we er nog niet uit, maar we worden gewoon naar voren geroepen. DJ houdt een praatje en het feest wordt geopend door (optie 1) een confettikannon of vrienden die klaar gaan staan met iets waar confetti uit komt of (optie 2) we knippen een lintje door en starten de polonaise.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: