Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel koud

5 plaatsers

Ga naar beneden

Snel koud Empty Snel koud

Bericht  xxjojootjexx di 20 aug 2013 - 21:03

Ik ben er helemaal klaar mee!

Al bijna een jaar (vanaf oktober 2012) loop ik ermee. Ik heb het heel snel koud.
Ik ben bij de ha geweest, heel vaak al. Wat we geprobeerd hebben is aan de pil gaan, zodat mijn hormonen gereguleerd werden, geen succes ik kreeg er hoofdpijn bij, wat tot nu toe nog niet weggegaan is. Nu ben ik al sinds januari aan de calcium en vitamine D, geeft geen verbetering. Sinds juni krijg ik eutyrox, ivm de schildklier. Mijn schildklier is niet perse traag, alleen geven de bloedtesten steeds wisselende waardes, waardoor de ha wil proberen mijn schildklier te reguleren. Tot nu toe ook geen succes.
Vannacht was het weer flink raak, ik lag te bibberen in bed en ik heb al 2 wollen dekbedden op, in de zomer! Afgelopen winter ging ik naar bed met 3 kruiken, dan hield ik het net uit. Rond half 5 wanneer mijn man uit bed gaat, bracht hij mij dan weer nieuwen, omdat ik het weer koud had.
Ik ben het zo zat om het altijd maar koud te hebben en hoofdpijn te hebben, doordat dit veel energie kost, ben ik ook eigenlijk altijd moe. Ik doe mijn best het mijn leven niet te laten beïnvloeden, ik blijf dingen doen, werken, etc..
Iemand die het herkent?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel koud Empty Re: Snel koud

Bericht  silly-one di 20 aug 2013 - 21:59

Kan het ook niet een beetje te maken hebben met het feit dat je heel erg bent afgevallen de laatste tijd?
Je lichaam heeft nu geen 'vacht' meer om je warm te houden en zal nu moeten leren op zich op een andere manier warm te krijgen/houden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel koud Empty Re: Snel koud

Bericht  Printje di 20 aug 2013 - 22:03

Ik wilde idd ook vragen of het niet zou kunnen liggen aan het afvallen, daar dacht ik als eerste aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel koud Empty Re: Snel koud

Bericht  xxjojootjexx di 20 aug 2013 - 23:05

Ik ben al lang geleden veel afgevallen.
In augustus 2010 woog ik 115 kilo. In augustus 2011 90 ongeveer. Augustus 2012 83 en nu 82. Het heeft de afgelopen maanden wel geschommeld tussen de 85 en 80.
Omdat ik nu dus eigenlijk al een poos niet extreem meer afgevallen ben, zou ik het raar vinden dat het daardoor komt. Vorig jaar at ik wel echt veel te weinig, dus mijn lichaam had niks om te verbranden, maar inmiddels eet ik veel, maar gezonder.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel koud Empty Re: Snel koud

Bericht  Siem wo 21 aug 2013 - 2:06

Klachten komen mij erg bekend voor in combinatie met de schildklier. Ik zou naar een endocrinoloog/internist gaan en deze naar mijn schildklierwaarden laten kijken en ook hem de hoogte van de medicatie laten bepalen.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel koud Empty Re: Snel koud

Bericht  Balloon wo 21 aug 2013 - 2:08

Ik wou hetzelfde als Siem posten. Als mijn schildklier van de leg is, heb ik het ook koud.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel koud Empty Re: Snel koud

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum