Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van mij ook een verjaarsdagscadeau-opinie-peiling

+13
Parisienne
MADDIE
Takkie
Darius
mzcharlotte
Pineco
Annie24
Coco
Marin
Razz
*Lieke*
Liadan
Susan
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van mij ook een verjaarsdagscadeau-opinie-peiling - Pagina 2 Empty Re: Van mij ook een verjaarsdagscadeau-opinie-peiling

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 8:27

Wat leuk dat jouw dochter dezelfde heeft en dat het zo goed bevalt. Is zij ongeveer even oud ook?
Ik zag de camera al voor de zomervakantie bij Bart Smit in de vitrine, ik was er meteen weg van, maar het is wel te duur voor zomaar tussendoor.

En inderdaad, dan is het maar geregeld, ik ben altijd zo bang dat ik iets op het oog heb wat dan niet meer leverbaar is net voor haar verjaardag. Ik ben altijd heel erg ruim op tijd met die dingen, volgens mij had ik vorig jaar rond deze tijd ook al haar verjaardagscadeau in huis. Dat nam alleen net wat meer ruimte in, dat was het prinsessenkasteel van Playmobil. Deze kan ik wat makkelijker opbergen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van mij ook een verjaarsdagscadeau-opinie-peiling - Pagina 2 Empty Re: Van mij ook een verjaarsdagscadeau-opinie-peiling

Bericht  Takkie di 20 aug 2013 - 8:40

Ja, mijn dochter is (ook) 4. Meestal maakt ze nog niet echt gericht foto's, er staan nu vooral kiekjes op van de vloer, eettafel, gordijnen en ik kom ook nog wel eens erg close up voorbij. Maar ze vindt het erg leuk om foto's te maken, dus ik laat haar lekker gaan. Afdrukken doe ik dus nog niet, dat komt nog wel.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 8:47

Ik heb toch wel fantasieën dat we over een tijdje samen kunnen gaan fotograferen. En misschien dan ook wel samen een mooi album maken of zo, dat lijkt me zo gezellig. Maar dat kan ook over een tijd natuurlijk, zo'n camera gaat ook wel een tijd mee. Dat vind ik er ook zo leuk aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  MADDIE di 20 aug 2013 - 9:11

Ik vind een fototoestel ook wel een erg leuk cadeau! En die kleur I love you
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Parisienne di 20 aug 2013 - 11:11

Een heel erg leuk cadeau! Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  *Troela* di 20 aug 2013 - 11:16

De camera lijkt mij echt een heel leuk cadeau! Het trouwkasteel van my little pony vind ik erg tegenvallen, is echt dat wankele plastic en hij valt regelmatig uit elkaar. Ik heb van my little pony spullen gekocht via marktplaats, my little pony ville. Pony's zijn wat kleiner, maar is veel degelijker!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 23:49

Parisienne schreef:Een heel erg leuk cadeau! Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?
Ik zie je vraag nu pas. Ik heb 'm bij Bart Smit besteld omdat dan dat rugzakje erbij zit en ik weet niet of je dat ook los kunt kopen, maar je kunt de camera zelf bij heel veel winkels bestellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sugarfall di 20 aug 2013 - 23:54

Wat leuk die camera! Echt een heel leuk en schattig cadeau I love you Haha ik word er gewoon helemaal enthousiast van en ik heb niet eens kinderen!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Happydobby wo 21 aug 2013 - 0:15

Die roze camera I love you 

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan do 22 aug 2013 - 5:04

Ik heb haar net een plaatje laten zien van de camera en gevraagd: 'Wat is dat?'
Zij: 'Een camera!'
Ik: 'Zou je het wat vinden als je die heel misschien voor je verjaardag krijgt?'
Zij: 'JAAAAA!' en daarna: 'Mama, ben ik al jarig?'

We hebben samen vast wat foto's met de iPad gemaakt en dat vond ze leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiara do 22 aug 2013 - 5:23

Ah leuk cadeau zeg die camera!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: