Van mij ook een verjaarsdagscadeau-opinie-peiling
+13
Parisienne
MADDIE
Takkie
Darius
mzcharlotte
Pineco
Annie24
Coco
Marin
Razz
*Lieke*
Liadan
Susan
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Van mij ook een verjaarsdagscadeau-opinie-peiling
Yrsa wordt vier in oktober en ik ben er ook nog niet over uit wat ik ga kopen. Op dit moment twijfel ik tussen een aantal dingen:
1. De poppen van het Zandkasteel. Ze kijkt heel graag naar het Zandkasteel, maar ik vraag me wel af hoe lang ze dat nog leuk vindt aangezien dat toch vooral voor peuters is/over peuters gaat en zij straks naar de basisschool gaat;
2. Een kindercamera, en dan niet zo eentje van V-tech, maar ik heb er eentje gezien van Nikon die ik heel mooi vind. Ze heeft nu nog nooit gefotografeerd, maar ik schat in dat ze het wel leuk zal vinden om dat te doen. Mijn vader zegt dan wel weer dat ik net zo goed een gewone compactcamera op Marktplaats kan kopen, dat dat net zo makkelijk is, maar stiekem vind ik een speciale kindercamera wel weer leuk;
3. Weer iets van Playmobil, bijvoorbeeld het huis, de boerderij of het hotel. Ze vindt Playmobil wel heel erg leuk, maar we hebben er zo ontzettend veel van, daarbij heeft ze ook al veel ander groot speelgoed zoals een poppenhuis en een keukentje, ik weet niet meer waar ik het allemaal moet zetten.
4. Iets van My Little Pony, daar houdt ze van en daar is ook een kasteel van, maar daarvoor geldt hetzelfde als voor de Playmobil.
Wat zouden jullie doen?
1. De poppen van het Zandkasteel. Ze kijkt heel graag naar het Zandkasteel, maar ik vraag me wel af hoe lang ze dat nog leuk vindt aangezien dat toch vooral voor peuters is/over peuters gaat en zij straks naar de basisschool gaat;
2. Een kindercamera, en dan niet zo eentje van V-tech, maar ik heb er eentje gezien van Nikon die ik heel mooi vind. Ze heeft nu nog nooit gefotografeerd, maar ik schat in dat ze het wel leuk zal vinden om dat te doen. Mijn vader zegt dan wel weer dat ik net zo goed een gewone compactcamera op Marktplaats kan kopen, dat dat net zo makkelijk is, maar stiekem vind ik een speciale kindercamera wel weer leuk;
3. Weer iets van Playmobil, bijvoorbeeld het huis, de boerderij of het hotel. Ze vindt Playmobil wel heel erg leuk, maar we hebben er zo ontzettend veel van, daarbij heeft ze ook al veel ander groot speelgoed zoals een poppenhuis en een keukentje, ik weet niet meer waar ik het allemaal moet zetten.
4. Iets van My Little Pony, daar houdt ze van en daar is ook een kasteel van, maar daarvoor geldt hetzelfde als voor de Playmobil.
Wat zouden jullie doen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Van mij ook een verjaarsdagscadeau-opinie-peiling
Ik zou voor een kindercamera gaan (al geef ik je vader gelijk en zou ik voor een gewone compactcamera gaan).
Zandkasteelpoppen zou mijn dochter niet meer leuk vinden, dat is ze een heel eind ontgroeid. Playmobil heeft je dochter al veel.
Little pony kasteel zou voor mij op plaats 2 staan, maar een camera is leuker denk ik omdat dat iets heel anders is dan ze al heeft.
Zandkasteelpoppen zou mijn dochter niet meer leuk vinden, dat is ze een heel eind ontgroeid. Playmobil heeft je dochter al veel.
Little pony kasteel zou voor mij op plaats 2 staan, maar een camera is leuker denk ik omdat dat iets heel anders is dan ze al heeft.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Mijn vader bedoelt dan echt een oude van 15 euro van Marktplaats en dat vind ik dan weer niet leuk voor haar verjaardag.
Op zich is die van Nikon ook een gewone compactcamera, je kunt er hetzelfde mee, er zitten alleen wat functies op die voor kinderen leuk zijn en hij is makkelijker te bedienen dan een gewone compactcamera.
Het is deze:
http://www.nikon.nl/nl_NL/product/digital-cameras/coolpix/style/coolpix-s30
Op zich is die van Nikon ook een gewone compactcamera, je kunt er hetzelfde mee, er zitten alleen wat functies op die voor kinderen leuk zijn en hij is makkelijker te bedienen dan een gewone compactcamera.
Het is deze:
http://www.nikon.nl/nl_NL/product/digital-cameras/coolpix/style/coolpix-s30
Susan- Lady Post-a-lot
Ik zou ook voor een kindercamera gaan. Helemaal omdat jij er zo mee bezig bent, vindt zij het waarschijnlijk ook heel leuk om samen met jou foto's te gaan maken...
*Lieke*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13
Ik zou ook voor de kindercamera gaan.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Nou ik die Nikon heb gezien zou ik zeker voor die camera gaan, leuk zeg. Ik stelde me meer zoiets soortgelijks als van V-tech voor.
En een oude camera voor 15 euro zou ik ook weer niet doen nee.
En die Nikon kan je ook in het roze kopen, dat zou ik dan ook nog net iets leuker vinden.
En die Nikon kan je ook in het roze kopen, dat zou ik dan ook nog net iets leuker vinden.
Liadan- Ratel
Toont ze ooit enige interesse in jouw camera/fotografie? Misschien kun je het daarbij beetje peilen. Het is ook zonde als jij een leuk idee hebt, maar in de praktijk doet zij er eigenlijk niets mee. Dan zou ik liever iets van Playmobil/My Little Pony kopen wat ze echt leuk vindt, ook al heeft ze er al veel van.
Ik zie trouwens niet staan dat dit specifiek een camera is voor kinderen. Wel lijkt ie me geschikt.
Ik zie trouwens niet staan dat dit specifiek een camera is voor kinderen. Wel lijkt ie me geschikt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een gaaf ding! Ik zou dus ook voor die camera kiezen!
Gast- Gast
Ik zou ook voor de camera gaan. Zo tussendoor als kleinigheidje zou ik er inderdaad 1 op marktplaats kopen, maar voor een verjaardag niet.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ze vindt het wel heel leuk om foto's te kijken. Echt een foto maken met mijn camera doet ze niet, mijn camera is ook te groot en te zwaar en te onhandig voor haar handjes. Ze is wel heel behendig met apparaten bedienen, bijvoorbeeld de iPod, dat doet ze met het grootste gemak. Je kunt ook foto's maken met de iPod, misschien kan ik eens kijken wat ze daarvan vindt.Marin schreef:Toont ze ooit enige interesse in jouw camera/fotografie? Misschien kun je het daarbij beetje peilen. Het is ook zonde als jij een leuk idee hebt, maar in de praktijk doet zij er eigenlijk niets mee. Dan zou ik liever iets van Playmobil/My Little Pony kopen wat ze echt leuk vindt, ook al heeft ze er al veel van.
Het staat er hier inderdaad niet bij, maar ze hebben 'm bij de Bart Smit, er zit dan ook een speciaal kinderrugzakje bij, dus ik neem aan dat ie wel grotendeels bedoeld is voor kinderen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja, ze zou 'm dan ook zeker in het roze krijgen. Ik ben er zelf ook helemaal weg van.Liadan schreef:Nou ik die Nikon heb gezien zou ik zeker voor die camera gaan, leuk zeg. Ik stelde me meer zoiets soortgelijks als van V-tech voor.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik zou ook voor de camera gaan, leuk!
Wij hebben Toto van het zandkasteel, maar voor de prijs vind ik het maar een flutding Het is dat Y. er helemaal weg van is, maar anders had dat ding allang is de vuilnisbak gelegen.
Wij hebben Toto van het zandkasteel, maar voor de prijs vind ik het maar een flutding Het is dat Y. er helemaal weg van is, maar anders had dat ding allang is de vuilnisbak gelegen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ja er staat 'geschikt voor het hele gezin', dus ze kan er vast gauw mee om leren gaan dan.Susan schreef:Ze vindt het wel heel leuk om foto's te kijken. Echt een foto maken met mijn camera doet ze niet, mijn camera is ook te groot en te zwaar en te onhandig voor haar handjes. Ze is wel heel behendig met apparaten bedienen, bijvoorbeeld de iPod, dat doet ze met het grootste gemak. Je kunt ook foto's maken met de iPod, misschien kan ik eens kijken wat ze daarvan vindt.Marin schreef:Toont ze ooit enige interesse in jouw camera/fotografie? Misschien kun je het daarbij beetje peilen. Het is ook zonde als jij een leuk idee hebt, maar in de praktijk doet zij er eigenlijk niets mee. Dan zou ik liever iets van Playmobil/My Little Pony kopen wat ze echt leuk vindt, ook al heeft ze er al veel van.
Het staat er hier inderdaad niet bij, maar ze hebben 'm bij de Bart Smit, er zit dan ook een speciaal kinderrugzakje bij, dus ik neem aan dat ie wel grotendeels bedoeld is voor kinderen.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh, het is de opvolger, de Nikon Coolpix S31, maar dat is dus hetzelfde idee:
http://nikon.nl/nl_NL/product/digital-cameras/coolpix/style/coolpix-s31
Deze rugzak zit er dan bij:
http://www.vandenborre.be/WEB/images/products/superzoom/nikon_s31-pink-kidsbackpack_8820392_1.jpg
http://nikon.nl/nl_NL/product/digital-cameras/coolpix/style/coolpix-s31
Deze rugzak zit er dan bij:
http://www.vandenborre.be/WEB/images/products/superzoom/nikon_s31-pink-kidsbackpack_8820392_1.jpg
Susan- Lady Post-a-lot
Oh wat een geweldig leuk rugzakje! Als jij denkt dat ze het leuk vindt, lijkt me dit echt een heel erg mooi en leuk cadeau!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zou ook zeker voor de camera gaan!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik heb eigenlijk niks zinnigs toe te voegen, maar jeumig wat gaat de tijd snel!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja, ik vind het ook echt een raar idee, helemaal dat ze straks gewoon op de basisschool rondloopt. Ik vind haar gewoon nog zo'n dreumesje. De meeste mensen zijn ook erg verbaasd als ze horen dat ze al vier wordt omdat ze best klein is voor haar leeftijd.mzcharlotte schreef:Ik heb eigenlijk niks zinnigs toe te voegen, maar jeumig wat gaat de tijd snel!
Susan- Lady Post-a-lot
Ik zou ook voor de camera kiezen. Hij is 89 euro, zag ik, maar dan komt er zeker nog een geheugenkaartje bij.
Toch twijfel ik nog wel een beetje, ik was zelf denk ik een jaar of 7 toen ik een fototoestel kreeg, maar daar zat natuurlijk nog een rolletje in. Het leukste van het maken van foto's in die tijd was wel, dat je dan het rolletje ging wegbrengen en je een week smachtend op de foto's aan het wachten was. Ik bedoel ermee te zeggen: wat ga je doen met de foto's die Y maakt? Afdrukken? Op de computer zetten? Of op de i-pad?
Toch twijfel ik nog wel een beetje, ik was zelf denk ik een jaar of 7 toen ik een fototoestel kreeg, maar daar zat natuurlijk nog een rolletje in. Het leukste van het maken van foto's in die tijd was wel, dat je dan het rolletje ging wegbrengen en je een week smachtend op de foto's aan het wachten was. Ik bedoel ermee te zeggen: wat ga je doen met de foto's die Y maakt? Afdrukken? Op de computer zetten? Of op de i-pad?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk inderdaad wel afdrukken. Dat wil ik met mijn eigen foto's ook veel meer gaan doen, ik heb tig mooie foto's op de computer staan die nog niet afgedrukt zijn. Dus die spanning zou ze dan ook wel hebben, dan zou er af en toe een envelop met foto's in de bus vallen.
Ik vind het zelf trouwens ook al heel spannend om mijn foto's op de computer te gaan bekijken, maar ik kan me wel voorstellen dat zij wel echt een afdruk in haar handen wil hebben, in ieder geval van de foto's die het mooist gelukt zijn (want met zo'n moderne camera maak je er al gauw honderden).
Een geheugenkaartje zit er trouwens bij. Het komt op 99 euro, want ik wil wel dat rugzakje erbij.
Ik vind het zelf trouwens ook al heel spannend om mijn foto's op de computer te gaan bekijken, maar ik kan me wel voorstellen dat zij wel echt een afdruk in haar handen wil hebben, in ieder geval van de foto's die het mooist gelukt zijn (want met zo'n moderne camera maak je er al gauw honderden).
Een geheugenkaartje zit er trouwens bij. Het komt op 99 euro, want ik wil wel dat rugzakje erbij.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn kinderen vinden het ook al heel erg leuk om foto's en filmpjes die mijn dochter gemaakt heeft terug te kijken op de camera zelf. Daar kunnen ze echt een hele tijd mee bezig zijn. Ik laat ook altijd wat leuke foto's/filmpjes op de geheugenkaart staan die ze een tijd terug gemaakt hebben, blijven ze leuk vinden om te zien.
Liadan- Ratel
Het is inderdaad wel leuk om meer foto's te gaan afdrukken, misschien kun je zelfs over een tijdje wel met haar gaan scrappen! (ik ben a-creatief, dus ik ga dat dus niet doen hè )
Ik vind 99 euro inclusief geheugenkaart en rugtas niet duur, dus dan zou ik daar voor gaan. Playmobil is veel duurder (waarschijnlijk) en die poppen vind ik ik niks. En My Little Pony vind ik verschrikkelijk. (maar dat vind ik )
Ik vind 99 euro inclusief geheugenkaart en rugtas niet duur, dus dan zou ik daar voor gaan. Playmobil is veel duurder (waarschijnlijk) en die poppen vind ik ik niks. En My Little Pony vind ik verschrikkelijk. (maar dat vind ik )
Darius- Ratel
Nou, ik dacht, ik doe eens gek, ik bestel 'm alvast.
My Little Pony en Playmobil zal ze waarschijnlijk ook nog wel krijgen, want er komt ook nog visite en het wordt ook nog Sinterklaas en Kerst.
My Little Pony en Playmobil zal ze waarschijnlijk ook nog wel krijgen, want er komt ook nog visite en het wordt ook nog Sinterklaas en Kerst.
Susan- Lady Post-a-lot
Gelijk heb je!Susan schreef:Nou, ik dacht, ik doe eens gek, ik bestel 'm alvast.
Darius- Ratel
Mijn dochter heeft die camera ook, het is echt een ontzettend leuk ding, makkelijk te gebruiken ook. Leuk dat je 'm vast besteld hebt, dan heb je dat maar geregeld
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: