Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Damn geweten

+12
Stuiterbal
Gympie
Susan
Paper Crown
Blair
snoezel
Lejow
loura
Tazz
Arwyn
girli
Poubelle
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Damn geweten Empty Damn geweten

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 21:15

Heb je eens een meevaller, speelt dat geweten weer op. Mad

Kwam uit het ziekenhuis, stond er ineens in de gang een twééde box voor de baby's, identiek aan de eerste die we gekocht hadden via internet. Prijzig ding. Ik heb geen idee waarom ze er nog een geleverd hadden, op de rekening staat nog te voldoen: 0 euro.

Kunnen we natuurlijk geweeeeeeeeldig gebruiken voor bij opa en oma die gaan opassen. Maar ja....dan ga je toch denken nee dat kan ik niet maken en belt het bedrijf dat ze 'm maar weer moeten komen ophalen, dat ze per ongeluk twee keer hebben geleverd.

Wat hadden jullie gedaan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Damn geweten Empty Re: Damn geweten

Bericht  Poubelle vr 22 jun 2012 - 21:16

Ik denk dat ik 'm had gehouden en gewacht tot het bedrijf zou bellen.
Ze komen er waarschijnlijk wel vrij snel achter.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  girli vr 22 jun 2012 - 21:22

Ik zou ook bellen inderdaad. Ze komen er toch wel achter. Bovendien zou bij mij dat ding dan toch in de weg staan wegens gebrek aan ruimte.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 21:24

Ik zou zelf dat bedrijf bellen en de situatie uitleggen. Wie weet mag je 'm wel houden smile Ik zou het niet over m'n hart kunnen krijgen om zonder iets te laten weten die box bij opa en oma neer te zetten.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 22 jun 2012 - 21:25

Ik zou er wel over bellen.
Zou me er anders echt niet lekker over voelen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tazz vr 22 jun 2012 - 21:27

Ik had hem laten staan, en een maand gewacht tot ze er zelf over zouden bellen. Daarna zou ik hem gebruiken.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loura vr 22 jun 2012 - 21:28

Ik heb het wel eens gehad maar dan met iets kleins.. Ik heb het toen gehouden omdat er een heel gedoe aan vooraf is gegaan. Ging om een pakketje wat nooit geleverd was en ik een heel traject moest afleggen om te bewijzen dat ik het echt niet had gekregen. Uiteindelijk kwamen 1 van de buren met het pakketje aan de deur na 2 maanden laughcry. Toen had ik zoiets van ja doei dan hou ik het ook gewoon.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 21:28

Ik zou even wachten of ze zelf bellen en anders heb je een mooie meevaller. Maar daar ben ik dan ook altijd erg makkelijk in!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 21:34

Mijn evil ik zou zeggen, houden en gebruiken voor opa en oma, helaas zou mijn goede ik overheersen en daarvan een schuldgevoel aan overhouden, zou ik nare bijsmaak hebben aan het idee dat mijn kindjes in een box liggen wat officieel niet betaald is ondanks de fout van de leveraar. Ik zou toch even bellen om uitleg te vragen misschien mag je hem houden of met fikse korting omdat ze een foutje hebben gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 22 jun 2012 - 21:39

Tazz schreef:Ik had hem laten staan, en een maand gewacht tot ze er zelf over zouden bellen. Daarna zou ik hem gebruiken.

Dit zou ik ook doen!

Laatst aangepast door Lejow op vr 22 jun 2012 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 21:43

Dropdraakje schreef:Mijn evil ik zou zeggen, houden en gebruiken voor opa en oma, helaas zou mijn goede ik overheersen en daarvan een schuldgevoel aan overhouden, zou ik nare bijsmaak hebben aan het idee dat mijn kindjes in een box liggen wat officieel niet betaald is ondanks de fout van de leveraar. Ik zou toch even bellen om uitleg te vragen misschien mag je hem houden of met fikse korting omdat ze een foutje hebben gemaakt.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat mensen de box zouden houden. Dan bel je toch gewoon even naar het bedrijf om te melden dat ze een foutje hebben gemaakt?

Het gaat om een vrij dure box, ik zou me daar echt niet fijn bij voelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 22:05

Ik heb het pas gehad met Pampers. Besteld, maar kreeg de helft geleverd. Wel de doekjes, maar 3 dozen luiers ipv 6.

Gebeld, en dat was nog onderweg.

Paar dagen later staan ze aan de deur met de ontbrekende 3 dozen Pampers en nog een doos. Blijkt er in die doos nog een levering babydoekjes te zitten en 2 dozen Pampers.
Mocht van mijn man er niet over bellen... hun fout, hun probleem. Maar ik durf het nog niet te gebruiken laughcry

Zeker bij een groot bedrag zou ik echt bellen!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 22 jun 2012 - 22:34

Stofzuiger schreef:Ik heb het pas gehad met Pampers. Besteld, maar kreeg de helft geleverd. Wel de doekjes, maar 3 dozen luiers ipv 6.

Paar dagen later staan ze aan de deur met de ontbrekende 3 dozen Pampers en nog een doos. Blijkt er in die doos nog een levering babydoekjes te zitten en 2 dozen Pampers.
Mocht van mijn man er niet over bellen... hun fout, hun probleem. Maar ik durf het nog niet te gebruiken laughcry

Dat vind ik ook eigenlijk Embarassed Twisted Evil
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  snoezel vr 22 jun 2012 - 22:42

Ja, ik ben dan ook altijd zo'n twijfelkont. Ergens heb ik wel zoiets van- hun probleem, maar ergens zal het me geen rustig idee geven, zo van- "kunnen ze elk moment weer op komen halen"
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 22:52

Lejow schreef:
Stofzuiger schreef:Ik heb het pas gehad met Pampers. Besteld, maar kreeg de helft geleverd. Wel de doekjes, maar 3 dozen luiers ipv 6.

Dat vind ik ook eigenlijk Embarassed Twisted Evil
Ik vind dat ook, zonder Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 22:55

Ik zou wel bellen, mij geweten zou te erg opspreken.

Ik heb dat eens gehad met een ring. Had een ring van mijn man gekregen, maar die moest een maat kleiner zijn. Toen mijn man er mee terug kwam, bleek er een hele andere ring in te zitten. Wel dezelfde serie, maar een vele duurdere versie, zo'n ring met een groeibriljant, in de mijne zit er maar 1, in die andere 2, en die was veel dikker van goud/witgoud.

Was op een zaterdagmiddag en net na sluitingstijd kwam mijn man er mee thuis. Ik heb meteen gebeld, en gelukkig waren ze nog aanwezig. Had me anders het hele weekend rot gevoelt, ookal zou ik sowieso die maandag bellen. Die juwelier was erg blij, die waren er anders nooit achter gekomen, gaven ze toe.

Wel jammer dat ik geen beloning kreeg.Damn geweten 394967

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 22 jun 2012 - 23:01

Hun fout hun probleem? Maar als het ons zou gebeuren (door je eigen internetshopje of dergelijk) zouden we een topic openen hoe schandalig het wel niet is dat de mensen je product zomaar houden ipv te bellen of terug te sturen.

Ik zou ook bellen, het gaat hier niet om een broek van €20,00 ofzo, daarnaast zou ik elke keer als de telefoon zou gaan schrikken en denken; "zullen zij het zijn? om te bellen voor de box?"
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 23:03

Hmmm dat is zeker lastig! Ik denk dat ik even af zou wachten.

Gast
Gast

Bericht  girli vr 22 jun 2012 - 23:07

Babydoll schreef:Hun fout hun probleem? Maar als het ons zou gebeuren (door je eigen internetshopje of dergelijk) zouden we een topic openen hoe schandalig het wel niet is dat de mensen je product zomaar houden ipv te bellen of terug te sturen.

Ik zou ook bellen, het gaat hier niet om een broek van €20,00 ofzo, daarnaast zou ik elke keer als de telefoon zou gaan schrikken en denken; "zullen zij het zijn? om te bellen voor de box?"
+1

En je wordt er continue aan herinnerd zodra je die box ziet natuurlijk, mocht je er inderdaad voor kiezen om het te houden.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 23:07

Babydoll schreef:Hun fout hun probleem? Maar als het ons zou gebeuren (door je eigen internetshopje of dergelijk) zouden we een topic openen hoe schandalig het wel niet is dat de mensen je product zomaar houden ipv te bellen of terug te sturen.

Absoluut eens met bovenstaande. smile daarom zou ik ook netjes bellen, ik zou het ook niet fijn vinden als mensen die bij mij deden, fouten maken kan altijd maar simpel oplossen door het te houden vind ik te makkelijk gedacht.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 22 jun 2012 - 23:10

Hmm, nee ik had gebeld. Ik zou er niet gerust op zijn en stel ze komen erachter en je wil nog eens wat kopen in die winkel.. ik zou het niet doen, niet houden dus. Het hoort niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 23:18

Ja eens...
Hun fout hun probleem :shock: zo werkt het eenmaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 23:21

Ik zou bellen, anders zou het me echt niet lekker zitten.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 22 jun 2012 - 23:22

Ik zou waarschijnlijk wel bellen, maar ik vind het ook geen halsmisdaad als mensen het als een meevaller zien en de box houden. Het is misschien niet zo netjes, maar ik kan het wel begrijpen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gympie vr 22 jun 2012 - 23:28

Ik heb het wel eens met een boek gedaan van Bol. Embarassed

Ik had het besteld met de voorwaarde voor 22.30 uur besteld, morgen in huis. Het boek was er na 2 dagen nog niet. Na 6 dagen nog niet. Gebeld en de bestelling geannuleerd, mijn geld werd teruggestort. Een dag later werd het boek bezorgd. Toen had ik ondertussen het boek al bij de Bruna gekocht. Ik heb het geleverde boek van Bol hier een maand in huis laten liggen, mochten ze er toch nog achteraan gaan...en toen heb ik het aan mijn zus gegeven.

Een box lijkt me wel wat duurder, dus ik weet niet of ik dat zou doen...En ik ben altijd wel bang voor karma. Dat heb ik met het boek ook nog steeds. Embarassed
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud