Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

+21
Suus
minoessepoes
smooch
Bolleke
Flippin' Bitch
Eliesje
Jeanette
Zonnetje
rapa nui
Silver
TNMN
Arwyn
Lady4
Susan
Toet
M_as
Caroow
Minx
Serena
Snoes
Inge
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  TNMN wo 1 dec 2010 - 10:11

Minella schreef:Sommige mensen hebben echt héel veel aan. Maar wat als het straks nog kouder is, wat doen die mensen dan? Mijn oppaskind had nu ook een maillot onder zijn broek aan, terwijl die in de bakfiets overkapt zit & verder binnen is op school.

Ik hoop niet dat het nog kouder wordt! Daarnaast moet ik een half uur naar school lopen, dus warm is goed. Klein beetje jaloers op je oppaskind, wat een bofferd in de overkapte bakfiets Very Happy


Laatst aangepast door TNMN op wo 1 dec 2010 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Zonnetje wo 1 dec 2010 - 10:13

Ik ben te voet naar wat winkels geweest en had een dikke, lange trui en legging aan met mijn snowboots, een dikke jas, sjaal en handschoenen. De kou ging wel door mijn legging heen, maar ik was steeds maar even buiten. Ik vind het binnen echt veel te warm met een panty/maillot onder een broek. De mensen die dat doen, trekken jullie die binnen uit?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Caroow wo 1 dec 2010 - 10:16

zonnetje schreef:Ik ben te voet naar wat winkels geweest en had een dikke, lange trui en legging aan met mijn snowboots, een dikke jas, sjaal en handschoenen. De kou ging wel door mijn legging heen, maar ik was steeds maar even buiten. Ik vind het binnen echt veel te warm met een panty/maillot onder een broek. De mensen die dat doen, trekken jullie die binnen uit?


Als het ergens subtiel kan wel ja. Maar dan doe ik niet mijn panty maar mijn broek uit. Anders wordt het zo'n gedoe.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:46

Ik heb gewoon gewerkt maar de verwarming trok het niet op 21 graden dus die hebben we 2 graden omhoog gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Jeanette wo 1 dec 2010 - 10:56

Niet veel extra warmer, maar dat komt ook omdat ik nu aan het werk ben en daar heerst heel het jaar door een hittegolf :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Eliesje wo 1 dec 2010 - 10:59

Wat had ik aan vandaag?

2 paar sokken,
Legging met een spijkerbroek erover heen,
Pully met een fleecevest erover,
Ging ik naar buiten een jas met een sjaal.

En nog had ik het koud.......
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Flippin' Bitch wo 1 dec 2010 - 11:02

Ik was best wel dik aangekleed, maar ging dan ook buiten paardrijden. Ik had 2 paar dikke sokken, panty, rijbroek, rubberen rijlaarzen, een thermoshirt, lange longsleeve, een jas met teddyvoering en een dikke sjaal. Van het rijden kreeg ik het wel wat warmer, maar mijn tenen en vingers :shock: Ik ga van het weekend nog maar even dikke rijhandschoenen kopen + thermorijlaarzen...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Bolleke wo 1 dec 2010 - 11:41

Ik had zelf een legging onder mijn spijkerbroek en mijn zoon een maillot onder zijn broek, hij moest 20 minuten lopen met school naar een gymzaal (alleen heen). Vond het eigenlijk niet normaal met deze temperatuur maar hij vond het leuk zei hij en had het niet koud, nou gelukkig!
Vind het echt niet overdreven, zo koud is het maar zelden, morgen word het al minder omdat de wind dan veel minder is.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  smooch wo 1 dec 2010 - 11:56

Jaa, ik had eerst een dunnere trui aan en toen ik mn hond ging uitlaten vond ik het erg koud. Heb voordat ik naar werk ging nog even snel een dikke trui aan gedaan.
Winterjas, uggs, hele dikke sjaal en handschoenen aan.
Alleen ik had echt een legging onder mn broek aan moeten doen. Mn spijkerbroek deed gewoon pijn tegen mn huid van de kou.

Het komt echt door de wind, want als de wind weg is valt de kou best mee.
Maar ik zag vandaag op het weer dat de tempratuur alweer omhoog gaat.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 12:04

Nee totaal niet, haha.. Ik had gewoon een rokje met een legging en een truitje aan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  minoessepoes wo 1 dec 2010 - 21:27

Ik moest gister eigenlijk gewoon mijn pak aan maar dat vond ik echt te koud, dus ik heb een legging onder mijn pantalon aan gedaan, dikke sokken en wel gewoon mijn nette schoenen, dan een hemdje, t-shirt met lange mouwen en een net wikkelvestje.
Dan mijn winterjas, thermo handschoenen, sjaal en muts. En eerlijk waar, ik kon wel janken toen ik na een half uur fietsen op de cursus aan kwam. Het begon al dat mijn fietszadel bevroren was en dus heel hard (en koud), mijn tenen waren echt door en door koud en ook mijn bovenbenen. Ik vond het niet grappig. De terug weg was beter maar toen had ik wind mee.

Vanochtend vond ik het minder koud aan voelen. Ik heb een wollen jurkje aan met een t-shirt met lange mouwen eronder met een legging en laarzen en op de fiets had ik daar een broek overheen, die heb ik nu uitgedaan.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Suus wo 1 dec 2010 - 21:32

Ik heb wel een fleece-legging aan, dat is wel lekker Very Happy Verder geen andere kleren dan anders, op mijn werk is de temperatuur ook gewoon aangenaam, dus dat scheelt. En buiten doe ik wel mijn winterjas, sjaal, muts en handschoenen aan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  VeryCherry wo 1 dec 2010 - 21:32

Hmmm, ik draag nu een maillot onder mijn broek en dikke sokken. Een jurkje, een dun truitje en een hoodie met capuchon. Draag in laagjes, dat doet het hem Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 21:33

Ik had gister wel een dunne long sleeve onder mijn tuniekje aan, en uggs (maar die draag ik al weken).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Lizzy wo 1 dec 2010 - 23:41

Ik heb het geluk dat mijn auto 's nachts binnen staat, die wordt dus niet koud. Dus hoef me niet extra te kleden, want ik stap alleen in en uit de auto en verder ben ik de hele dag dicht bij de verwarming op mijn werk.
Lizzy
Lizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 23:56

Ik vind het zo leuk dat het met dit weer niet uitmaakt hoe je eruitziet, het gaat er gewoon om dat het warm is. Dat vind ik een soort gezelligheid en onschuldigheid hebben die je in Nederland steeds minder ziet.

Nu snap ik btw wel ineens waarom vrouwen in Frankrijk en Italië een traditie hebben van elegante kleding die wij in het hogere noorden niet zo hebben. Zeker als je bedenkt dat dit soort weer vroeger heel normaal was voor Nederlandse begrippen. Nogal logisch dat warme kleding voorging op mooie kleding en dat dat er bij noordelijke landen ingebakken zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 0:03

Ik droeg gisteren overigens een maillot onder een wollen jurk en laarzen. Toen ik naar buiten ging, heb ik een baret opgedaan, sjaal en handschoenen en dat was op zich wel warm. Ik heb alleen geen goede handschoenen en de kou kwam ook door mijn maillot heen.

Vandaag doe ik het anders: maillot + spijkerbroek en extra paar dikke sokken. Van boven houd ik het simpel; ik draag een t-shirt met lange mouwen en een coltruitje met korte mouwen erover. Ik heb de indruk dat het beter is om je onderlijf goed warm te houden dan je bovenlijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Dolphinne do 2 dec 2010 - 1:27

Ik heb alleen een extra hemdje aangedaan onder mn shirt met lange mouwen en vest zonder mouwen.
Verder wel buiten mn wandelschoenen aan ipv mn laarzen met hak.

Maar hoef verder ook niet naar buiten (alleen van huis naar de auto en van de auto naar het kdv).
Zit nu thuis achter de pc (aan de studie) met een fleece-dekentje over mn benen. Lekker warm dus!

Mijn zoontje heb ik ook geen extra dikke kleding aangedaan. Binnen is het gewoon lekker warm en ze gaan vandaag toch niet buitenspelen. Hij had wel snowboots aan en op het kdv sloffen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Bolleke do 2 dec 2010 - 3:01


Gloria schreef:Ik vind het zo leuk dat het met dit weer niet uitmaakt hoe je eruitziet, het gaat er gewoon om dat het warm is. Dat vind ik een soort gezelligheid en onschuldigheid hebben die je in Nederland steeds minder ziet.

Nu snap ik btw wel ineens waarom vrouwen in Frankrijk en Italië een traditie hebben van elegante kleding die wij in het hogere noorden niet zo hebben. Zeker als je bedenkt dat dit soort weer vroeger heel normaal was voor Nederlandse begrippen. Nogal logisch dat warme kleding voorging op mooie kleding en dat dat er bij noordelijke landen ingebakken zit.

Ja dat klopt wel haha, ik zag er gisteren echt niet uit op de fiets, maar dat boeide me echt niet. Het was echt steenkoud, ik kwam onderweg nog meer mensen tegen die er niet uitzagen en we moesten eigenlijk allemaal een beetje om elkaar lachen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Caro do 2 dec 2010 - 3:07

Ik heb vandaag een normale broek aan, Uggs, een blousje, daarover heen een long sleeve en dat was het. Ik ga verder ook niet met de fiets, maar met de auto.

En ik moet dadelijk, zoals iedere dag, met de auto van Den Bosch naar Utrecht en heb nu al angst voor de avondspits..

Zucht: het sneeuwt ook eens in NL hoor...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:08

Gisteren had ik een jurkje aan met een panty, een ribjasje erover en laarzen.
Vandaag een spijkerrok met een maillot, daarop een lang topje met een trui en laarzen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Arwyn do 2 dec 2010 - 3:09

Gloria schreef:Ik heb de indruk dat het beter is om je onderlijf goed warm te houden dan je bovenlijf.

Ik heb vroeger van mijn moeder dus juist altijd geleerd dat andersom belangrijker is. Beter dat je romp goed warm is, dan je benen.

Als ik lang op de fiets zit, vind ik het echter wel belangrijk m'n benen ook goed in te pakken. Ik heb expres een superdikke winterjas gekocht waardoor m'n bovenlijf echt wel lekker warm blijft. Voor het stukje naar m'n werk of zo maken koude benen me niet zo oud, ben dan zo weer warm, maar als ik 's avonds op de fiets zit en daarna gelijk naar bed ga, kan ik dus echt urenlang niet slapen van die koude benen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Serena do 2 dec 2010 - 3:14

Arwyn schreef:
Gloria schreef:Ik heb de indruk dat het beter is om je onderlijf goed warm te houden dan je bovenlijf.

Ik heb vroeger van mijn moeder dus juist altijd geleerd dat andersom belangrijker is. Beter dat je romp goed warm is, dan je benen.

Ik heb dat ook altijd zo geleerd, omdat in je romp al je belangrijke organen zitten (hart, longen enz)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  minoessepoes do 2 dec 2010 - 3:17

Maar je bovenlijf zit vaak sowieso al beter ingepakt met een hemdje een trui en een jas, je benen hebben vaak maar 1 laag, alleen een broek of een legging. Dat is nogal een verschil!

Ik vind dat ik er zelf trouwens nog best fashionable uitzie met deze kou, ik heb een mooie jas (waarin ik er ook niet uitzie als een propje), draag gewoon mijn laarzen en een broek, mijn handschoenen zijn van leer en mooi bij mijn jas, bijpassende sjaal en zelfs mijn muts is nog best verantwoord.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Caroow do 2 dec 2010 - 5:23

Ik had vandaag naar school een panty, een maillot en een legging aan. Daarboven een hemdje, shirt met lange mouwen en een tuniekje. En natuurlijk schoenen en handschoenen. En toen ik vanmorgen door de harde sneeuw moest fietsen had ik een megalelijke muts op.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie extra dik gekleed gegaan vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum