De opmerkelijkste voornamen van 2012
+47
Minx
Rush
Punk'd
rapa nui
Lady4
Aimee
Filoria
Eppie
Mrs. Jansen
Evalynn
IkSmurfin
Maple
Sun88
SarahKey
Victoria-
Sorella
Flippin' Bitch
Willem
Melis_je
Exogenesis
Lady Starstruck
luisa
Toet
mii_joyce
mzcharlotte
Floor
Nyx
TukTuk
CCC
Sea of Trees
Bliss
Blond
Bimbam
Aggi
mouette
Lejow
Poisongirl
Moira
Artemis
Steep
Bazinga
Caroow
M@niek
Marin
Mermaid
Jeanette
Joan
51 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012
Ik ken meerdere jesica's ( wel amerikaanse meisjes) dus daar kijk ik niet van op. Maar sommige namen. Haha!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Wel ja, ik noem mijn kind moslim.
Moslims zelf zullen dat toch niet doen of juist wel?
Moslims zelf zullen dat toch niet doen of juist wel?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Zwaantje is een oude (Friese) naam trouwens.
nina- Kletskop
Marin schreef:Bazinga schreef:Abdellahzulbijadeyn zeker? Ik wíst 't.Marin schreef:Ja we zijn er uit!Mermaid schreef:Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Eentje staat er tussen, de rest niet.
Whahahaha ik ga hier stuk om dat plaatje whahaha
Wat een namen jongens.. oh oh oh
Vooral deze moest ik tig keer lezen voor ik het verschil zag: Chukwufuwanya en Chukwufunanya
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hilarische lijst! Ik doe gelijk inspiratie op.
De discussie eronder met de moeder van Jizz is overigens ook tenenkrommend.
De discussie eronder met de moeder van Jizz is overigens ook tenenkrommend.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Die zal je beide maar in je klas hebben.Lejow schreef:Vooral deze moest ik tig keer lezen voor ik het verschil zag: Chukwufuwanya en Chukwufunanya
nina- Kletskop
Je wil niet weten wat er soms voorbij komt.Moira schreef:Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Op het bord bij de administratie worden altijd de namen van de nieuwe kindjes geschreven, wanneer ze komen wennen. Soms staan we er met alle kleuterjuffen voor om te gokken hoe we die naam nou toch weer uit moeten spreken..
Lejow- Lady Post-a-lot
De? Staat er nou onderin echt 'De' in de zin dat iemand zo heet?
Laatst aangepast door nina op wo 14 aug 2013 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
Chuck-fuck-wanya is makkelijker te onthouden.nina schreef:Die zal je beide maar in je klas hebben.Lejow schreef:Vooral deze moest ik tig keer lezen voor ik het verschil zag: Chukwufuwanya en Chukwufunanya
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Prachtig, dat je, je als ouder zo kan uitleven op die namen. Maar sneu voor t kind... Er zitten wel erg bijzondere namen bij.....
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Dat maakte ik er iets ook van hahaRush schreef:Chuck-fuck-wanya is makkelijker te onthouden.nina schreef:Die zal je beide maar in je klas hebben.Lejow schreef:Vooral deze moest ik tig keer lezen voor ik het verschil zag: Chukwufuwanya en Chukwufunanya
Chuck fuck wanya en chuck fuck nanya!
Volgens mij wordt het al snel wanya en nanya (hoop ik...)
Lejow- Lady Post-a-lot
En Parisienne!Jeanette schreef:Bliss staat er ook tussen!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
En die arme kinderen moeten ook hun hele leven hun naam gaan spellen voor iedereen.Rush schreef:Een grotere collectie ghettonamen dan ooit tevoren. Cherdestiny, Legendaiyro, Queen-ensiellyque, Chavenity, Brianitchio, Djahmahlio, Yah’liyah-Divine, Edsverchainery, Gië-Raysho, Dayshuendro, Jah-Luciëncio, Ashantella, Jovensleymar, Le’Johnso, Naygenn-Ruminey, Jevarryianne, Qivánno-Lorenxio, Raydiënshello, Regencely, Xiovyengelo, Aldreanique, Cedrixianthley, Kaeyano-Casey, Angejahnairah, C’yerlee-Deliyah, Jaydashantheley, Cheynaillyshia, D’Shelainey, Day-Shineneley, Divainchéliënne, Fay’den-river, Gerselayna-Rinshely, Jaevienteley, Dwigh-Shalaino, Ty’chaero-Jenoah, Abbygael-Joy, Jah’Deevah, D’vinejerreau, Jorghinio, Ar’Chianthony, Xi-jeany
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat zulke rare namen echt verboden moeten worden.
Gast- Gast
Maar wie bepaalt wat raar is dan? Wat wij raar vinden is in andere landen misschien heel normaal.Pippa schreef:Ik vind dat zulke rare namen echt verboden moeten worden.
Gast- Gast
Nee . Maar in Ierland is dit een hele normale naam trouwens.Caroow schreef:Is jouw echte naam Moira?Moira schreef:Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ik 'ken' een Moira en omdat die naam niet zo veel voorkomt moet ik wel ff checken of het diegene is, vandaarMoira schreef:Nee . Maar in Ierland is dit een hele normale naam trouwens.Caroow schreef:Is jouw echte naam Moira?Moira schreef:Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat zal best, maar de namen die echt niet uit te spreken of te schrijven & welke rare betekenissen hebben, vind ik gewoon echt zielig voor het kind.Jente schreef:Maar wie bepaalt wat raar is dan? Wat wij raar vinden is in andere landen misschien heel normaal.Pippa schreef:Ik vind dat zulke rare namen echt verboden moeten worden.
Gast- Gast
Zoals Jizz.Pippa schreef:Dat zal best, maar de namen die echt niet uit te spreken of te schrijven & welke rare betekenissen hebben, vind ik gewoon echt zielig voor het kind.Jente schreef:Maar wie bepaalt wat raar is dan? Wat wij raar vinden is in andere landen misschien heel normaal.Pippa schreef:Ik vind dat zulke rare namen echt verboden moeten worden.
Ik snap sowieso niet dat als je je kind een aparte naam geeft, dat je die dan niet checkt. Die moeder van Jizz reageert onder de blog dat ze er pas later achter kwamen. Dat kind loopt nu de rest van haar leven met 'sperma' als naam.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pff, dat kan ik mij voorstellen ja!Lejow schreef:Je wil niet weten wat er soms voorbij komt.Moira schreef:Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Op het bord bij de administratie worden altijd de namen van de nieuwe kindjes geschreven, wanneer ze komen wennen. Soms staan we er met alle kleuterjuffen voor om te gokken hoe we die naam nou toch weer uit moeten spreken..
Moira- Fluisteraar
Ah, okee. Zo! Nee, ik ben diegene niet .Caroow schreef:Ik 'ken' een Moira en omdat die naam niet zo veel voorkomt moet ik wel ff checken of het diegene is, vandaarMoira schreef:Nee . Maar in Ierland is dit een hele normale naam trouwens.Caroow schreef:Is jouw echte naam Moira?Moira schreef:Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Moira- Fluisteraar
Jeanette schreef:Bliss staat er ook tussen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, lullig als je Jizz heet, maar Dick is ook een geaccepteerde naam. Ik zou mn kind ook geen onuitspreekbare naam geven, maar verbieden gaat ook weer zo ver (tenzij je je kind Adolf Hitler wil noemen ofzo).
Gast- Gast
Haha via mij zeker Joan?
Wie noemt z'n kind nou Moslim
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Iemand had m ook bij mij gepost van de week n.a.v. mijn NRC foto, maar ik weet niet of ik Joan op FB heb. Bizarre lijst iig. Ik had zelf de SVB lijst toen ie net uit was al doorgespit. Wat een namen.Sea of Trees schreef:Haha via mij zeker Joan?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Koninginnedag 2012
» Deze voornamen mogen niet in Nederland.
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012
» trouwtopic 2012
» Deze voornamen mogen niet in Nederland.
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012
» trouwtopic 2012
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: