De opmerkelijkste voornamen van 2012
+47
Minx
Rush
Punk'd
rapa nui
Lady4
Aimee
Filoria
Eppie
Mrs. Jansen
Evalynn
IkSmurfin
Maple
Sun88
SarahKey
Victoria-
Sorella
Flippin' Bitch
Willem
Melis_je
Exogenesis
Lady Starstruck
luisa
Toet
mii_joyce
mzcharlotte
Floor
Nyx
TukTuk
CCC
Sea of Trees
Bliss
Blond
Bimbam
Aggi
mouette
Lejow
Poisongirl
Moira
Artemis
Steep
Bazinga
Caroow
M@niek
Marin
Mermaid
Jeanette
Joan
51 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
De opmerkelijkste voornamen van 2012
Klik!
Ik zag dit voorbij komen op facebook. Zit er nog wat leuks bij voor jullie toekomstige kinderen?
Persoonlijk vind ik Blaas het ergst.
Ik zag dit voorbij komen op facebook. Zit er nog wat leuks bij voor jullie toekomstige kinderen?
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Re: De opmerkelijkste voornamen van 2012
Bliss staat er ook tussen!
Wat een namen hé haha! Wie noemt zijn kind nou herder ofzo? Mijn god.. En die tsjappie ghetto namen, echt verschrikkelijk haha.
Wat een namen hé haha! Wie noemt zijn kind nou herder ofzo? Mijn god.. En die tsjappie ghetto namen, echt verschrikkelijk haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bij sommige namen zie ik spontaan babietjes met gouden oorbellen en panterprintjes voor me.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Een grotere collectie ghettonamen dan ooit tevoren. Cherdestiny, Legendaiyro, Queen-ensiellyque, Chavenity, Brianitchio, Djahmahlio, Yah’liyah-Divine, Edsverchainery, Gië-Raysho, Dayshuendro, Jah-Luciëncio, Ashantella, Jovensleymar, Le’Johnso, Naygenn-Ruminey, Jevarryianne, Qivánno-Lorenxio, Raydiënshello, Regencely, Xiovyengelo, Aldreanique, Cedrixianthley, Kaeyano-Casey, Angejahnairah, C’yerlee-Deliyah, Jaydashantheley, Cheynaillyshia, D’Shelainey, Day-Shineneley, Divainchéliënne, Fay’den-river, Gerselayna-Rinshely, Jaevienteley, Dwigh-Shalaino, Ty’chaero-Jenoah, Abbygael-Joy, Jah’Deevah, D’vinejerreau, Jorghinio, Ar’Chianthony, Xi-jeany
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nyx, ik zeg: Sla je slag. Hier zitten me toch geschikte forumnamen tussen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hahaha lummetje en Lubbetje...serieus zou iemand dat echt aan zn kinderen geven?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het echt geweldig!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Vreselijk.
Hoewel ik Valerie-Sophie echt een leuke naam vind. Ik heb dan ook gehockeyd.
De ghetto-namen zitten er een aantal van bij R op school. Ik denk dat hij de kortste naam heeft van alle kinderen
De ghetto-namen zitten er een aantal van bij R op school. Ik denk dat hij de kortste naam heeft van alle kinderen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Really? Blaas vind je erger dan Lubbetje en Lummetje?..Joan schreef:Klik!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Haha eens met Bazinga! Hoe en waarom doen mensen dit?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ja we zijn er uit!Mermaid schreef:Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Eentje staat er tussen, de rest niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind Valerie en Sophie allebei leuke namen (Goh, die laatste ben ik zelf) maar die combi echt verschrikkelijk. Het rijmt ook nog eens.Caroow schreef:Vreselijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Abdellahzulbijadeyn zeker? Ik wíst 't.Marin schreef:Ja we zijn er uit!Mermaid schreef:Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Bazinga- Ratel
Ja, want je blaas is een orgaan waar pis in zit. Lubbetje is niks en kan afgekort worden naar Lubbert. Lummetje heeft dan iets meer pech. Maar Blaas? Dat arme kind. Ik zie 't al voor me dat één van zijn of haar klasgenootjes een blaasontsteking heeft.Bazinga schreef:Really? Blaas vind je erger dan Lubbetje en Lummetje?..Joan schreef:Klik!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Volgens mij hebben ze die namen gewoon gekozen uit gemakszucht; Lubbetje is 't meisje, want Lummetje heeft 't lummeltje hangen.
Bazinga- Ratel
Haha, ja je vind jezelf wel leuk?Marin schreef:Ik vind Valerie en Sophie allebei leuke namen (Goh, die laatste ben ik zelf) maar die combi echt verschrikkelijk. Het rijmt ook nog eens.Caroow schreef:Vreselijk.
Ik had echt graag een dubbele naam gehad. Caroline-Sophie leek mij altijd prachtig Helaas is het gewoon Carolien.
(Mijn nichtje heeft wel een mooie dubbele naam, al zeg ik het zelf. Voor zoon vond ik het niet echt geschikt, 2 ouders die werken bij de M en dan een kaknaam )
Caroow- Lady Post-a-lot
Bazinga schreef:Abdellahzulbijadeyn zeker? Ik wíst 't.Marin schreef:Ja we zijn er uit!Mermaid schreef:Marin; ik moest stiekem aan jou denken bij de kakkernamen. Heb je nog nieuwe inspiratie opgedaan?
Marin- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Haha, ja je vind jezelf wel leuk?Marin schreef:Ik vind Valerie en Sophie allebei leuke namen (Goh, die laatste ben ik zelf) maar die combi echt verschrikkelijk. Het rijmt ook nog eens.Caroow schreef:Vreselijk.
Ik had echt graag een dubbele naam gehad. Caroline-Sophie leek mij altijd prachtig Helaas is het gewoon Carolien.
(Mijn nichtje heeft wel een mooie dubbele naam, al zeg ik het zelf. Voor zoon vond ik het niet echt geschikt, 2 ouders die werken bij de M en dan een kaknaam )
Ik vind het zo dubbelop! Vooral bij dat soort lange namen.
Marin- Lady Post-a-lot
Oké ik denk dat ik m'n kind nog liever Blaas noem, dan Huig. Blaas kan je tenminste nog zien als een werkwoord, maar wat maak je van Huigje?
Bazinga- Ratel
Oh god.... Lachstuip.....
Waar moet ik beginnen, bij Briannna?
Of toch bij deze categorie:
[b style="border: 0px; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline; "] [/b]Alexx, Qiqi, Brajan, Djustin, Fabi-Jan, Djessebel, Seddrick, Felīcija, Jazmyn, Djim, Niils, Juuwls, Gionatan, Jhacobus, Djennet, Alhyzia, Danieq, Aliccea, Cateau, Jimmi, Annah, Yuriaan, Asmae, Carlein, Jorrith, Keavin, Maaik, Alexsander, Alexsandra, Swenn, Tjarlie, Djazzmin, Marlouz, Nayomi
[b style="border: 0px; font-style: inherit; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline; "] [/b]Jesica, Jorden, Felissity, Dantae, Shayenne, Navayo, Samoeray, AAliyah, Ellenoor, Donnevan, Matthéüs, Andjelina, Ansjelina, Duncen, Ferdienand, Dautsen, Heavely, Heavenley, Caeser, Jennefer, Jenniffer, en uitsmijter Briannne met driedubbele N
Ik vind echt dat het hele rijtje ouders van de categorie 'alternatieve spelling' preventief gesteriliseerd moet worden én dat ze geen stemrecht meer mogen hebben.... Werkelijk, je moet het IQ van een debiele Freggle hebben om Brajan of Andjelina te bedenken....
Waar moet ik beginnen, bij Briannna?
Of toch bij deze categorie:
[b style="border: 0px; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline; "] [/b]Alexx, Qiqi, Brajan, Djustin, Fabi-Jan, Djessebel, Seddrick, Felīcija, Jazmyn, Djim, Niils, Juuwls, Gionatan, Jhacobus, Djennet, Alhyzia, Danieq, Aliccea, Cateau, Jimmi, Annah, Yuriaan, Asmae, Carlein, Jorrith, Keavin, Maaik, Alexsander, Alexsandra, Swenn, Tjarlie, Djazzmin, Marlouz, Nayomi
[b style="border: 0px; font-style: inherit; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline; "] [/b]Jesica, Jorden, Felissity, Dantae, Shayenne, Navayo, Samoeray, AAliyah, Ellenoor, Donnevan, Matthéüs, Andjelina, Ansjelina, Duncen, Ferdienand, Dautsen, Heavely, Heavenley, Caeser, Jennefer, Jenniffer, en uitsmijter Briannne met driedubbele N
Ik vind echt dat het hele rijtje ouders van de categorie 'alternatieve spelling' preventief gesteriliseerd moet worden én dat ze geen stemrecht meer mogen hebben.... Werkelijk, je moet het IQ van een debiele Freggle hebben om Brajan of Andjelina te bedenken....
Laatst aangepast door Artemis op wo 14 aug 2013 - 0:23; in totaal 2 keer bewerkt
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Hahahaha ja Briannna. Ja de n bleef steken..
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Is jouw echte naam Moira?Moira schreef:Ik heb medelijden met de juffen van tegenwoordig. Vroeger hadden ze het wel iets makkelijker met Jan, Piet, Annie etc.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Koninginnedag 2012
» Deze voornamen mogen niet in Nederland.
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012
» trouwtopic 2012
» Deze voornamen mogen niet in Nederland.
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012
» trouwtopic 2012
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: