Koninginnedag 2012
+64
mo-lola
Aziraphale
ExpressoB
Caro
Ella
Barbabella
Zwerver
Error
Melis1985
flower
Flip Fluitketel
Gympie
Mida4you
Summerlovin
Lima
VeryCherry
banjer49
studiebol
silly-one
Lady4
Bliss
kwak
Roza
Bosjesvrouw
SnowWhite
rapa nui
Tinus
Marin
Parisienne
Middleme
Arwyn
minoessepoes
loura
SarahKey
Esperanza
Susan
Happy
Paper Crown
Atelier Madame
Mizz_S
woezel
TGR
SuperGrover
Caresses
Prosecco
Caramba
bolus26
Zonnetje
M@niek
_Lacey_
Pompoen
Blond
Japie
Lenthe
Sarah1985
patjuhhh
LDJ
Rouxxxe
Jeanette
Burn
Dennenappel
Rush
Linnie1985
Toet
68 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Koninginnedag 2012
Wij gaan ieder jaar met koninginnedag naar Eindhoven. Ik ben dat een keer zat, ik zoek inspiratie voor iets nieuws.
Waar is het te doen? Waar vieren jullie koninginnedag en wat is daar allemaal te doen?
Waar is het te doen? Waar vieren jullie koninginnedag en wat is daar allemaal te doen?
Laatst aangepast door Toet op ma 12 maa 2012 - 23:18; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Koninginnedag 2012
20120 dat duurt nog wel ff .
Ik weet niet eens of ik dan vrij ben... Dus nog geen plannen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Koninginnedag 20120 breng ik onder de grond door denk ik.
Ik ga nooit naar een grote stad, gewoon in ons eigen dorp, drank genoeg!
Ik ga nooit naar een grote stad, gewoon in ons eigen dorp, drank genoeg!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahah ik zal het ff aanpassen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dan lig ik inderdaad onder de grond en in 2012 moet ik volgens mij werken.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Linnie1985 schreef:20120 dat duurt nog wel ff .
Ja, voor 20120 heb ik ook nog geen plannen
Gast- Gast
ik ga altijd hier in de buurt naar diverse (rommel)markten en `s avonds wel eens hier naar het dorp. Daar staat dan buiten een podium maar allemaal lokale bandjes enzo optreden wel leuk. Vorig jaar was Guus Meeuwis er ook gewoon een dagje om te kijken en die heeft toen `s avonds ook nog wat nummers gezongen, vond ik wel erg leuk en sympatiek van `m.
Gast- Gast
Amsterdam, s'ochtends met de kinderen naar het vondelpark en d'middags zonder kinderen naar de Jordaan :-)
Gast- Gast
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Alleen dat ik de dag door breng met familie en/of vrienden. Ben dan net een weekje thuis!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sunprincess schreef:Amsterdam, s'ochtends met de kinderen naar het vondelpark en d'middags zonder kinderen naar de Jordaan :-)
Ik vind het Vondelpark zo leuk . Zoveel kinderen die grappige dingen doen. Een jongetje gaf drumsolo's voor 20 cent en voor 10 cent mocht je zelf drummen . Er was ook eens een meneer aan het vissen en die had beet, maar de vis was behoorlijk zwaar. Op een gegeven moment stonden wel honderd mensen hem aan te moedigen en toen de vis uit het water was, ging iedereen juichen. Die stralende man ook was zo leuk om te zien .
Ik vind Amsterdam dus leuk, maar dan niet zo zeer bij de podia, maar vooral het Vondelpark. Ik weet zelf nog niet wat ik ga doen.
Gast- Gast
Ik ga naar Queensday in Etten-leur; http://queensday2012.supersized.nl/ Is een festival met hardstyle.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog geeen idee wat ik ga doen.. Mijn vriend zit dan in de nachtdienst, dus ligt overdag in bed, dus ga denk ik kijken of ik wat kan doen met een vriendin en anders zie ik het wel. Vind t nooit zo heel boeiend.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Met Koninginnedag zijn wij dit jaar een weekje op vakantie met m'n schoonfamilie .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik moet dan werken tot half 2. Denk dat ik daarna niet veel meer ga doen.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
wij hadden in de planning naar museumplein te gaan maar dat gaat niet door daar. Dus geen idee wat we gaan doen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
De avond ervoor ga ik naar http://www.oranjefestival.com/website/index.php?page=1
Voor Koninginnedag zelf weet ik het nog niet. Amsterdam is altijd leuk maar ik ben bang dat ik 538 daar toch wel mis.
Is er geen andere leuke stad (in de buurt van Utrecht/Rotterdam/Eindhoven) waar ook leuke optredens zijn?
Voor Koninginnedag zelf weet ik het nog niet. Amsterdam is altijd leuk maar ik ben bang dat ik 538 daar toch wel mis.
Is er geen andere leuke stad (in de buurt van Utrecht/Rotterdam/Eindhoven) waar ook leuke optredens zijn?
Gast- Gast
Ik werk sinds een aantal maanden in een restaurant en al het personeel moet aanwezig zijn op Koninginnedag. Heb ik echt geen zin in, want ik hoorde dat er vorig jaar niks te doen was. Echt vervelend als je dan allemaal moet werken, terwijl er niks is. Ik hoop dus dat de baas zegt dat hij maar een aantal mensen wil inplannen en dat ik niet tot die mensen behoor Maar ik vrees dat ik gewoon moet werken.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik woon in het centrum waar elk jaar eerst een koninginnenacht en vervolgens een koninginnenacht wordt gevierd. Heel leuk, aardig en gezellig allemaal, maar ik zit wel 24u in de herrie. Dus ik twijfel dit jaar of ik bij een vriend ga logeren, zodat ik in ieder geval wat slaap krijg. De andere optie is dat ik eens uit mijn luie stoel kom en gewoon die 24u ga feesten.
Gast- Gast
Lily schreef:Amsterdam wilde dit jaar toch niet zoveel bezoekers trekken?!
Klopt.....
Gast- Gast
Ik woon in een van de gemeenten waar de Koningin komt, dus ik ga kijken of ik een glimp van hun op kan vangen
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Nog géén idee. Eigenlijk zou ik wel naar mijn oude woonplaats willen, daar is het hele centrum een rommelmarkt
Gast- Gast
Ik ben niet zo'n Koninginnedag fan. Ik vier altijd 5 mei.
Misschien ga ik naar Arnhem, anders blijf ik lekker thuis. (Hopelijk is het mooi weer en kan ik in de zon gaan zitten).
Misschien ga ik naar Arnhem, anders blijf ik lekker thuis. (Hopelijk is het mooi weer en kan ik in de zon gaan zitten).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vier de aankomende 16 jaar de verjaardag van mijn neefje op koninginnedag
Gast- Gast
Pippa schreef:Nog géén idee. Eigenlijk zou ik wel naar mijn oude woonplaats willen, daar is het hele centrum een rommelmarkt
Waar ik woon? Of je andere oude woonplaats?
Ik vraag me dus af of A'foort leuk is met koninginnedag. Ik ga altijd naar Amsterdam naar mijn ouders waar de rommelmarkt voor de deur begint inclusief straatartiesten, optredens etc.. Maar ik begin er per jaar steeds minder zin in te krijgen. Eigenlijk is het steeds meer dat ik er enorm naar uit kijk maar het eigenlijk elke keer weer een beetje tegenvalt. Eigenlijk heb ik gewoon zin om rond te slieren met vriendinnen, alleen ja, het sliert niet zo lekker met krukken en alles en bovendien zou ik zo gauw ook niet weten met wie... Geen idee dus eigenlijk wat ik ga doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Laatste Koninginnedag
» Goedemorgen Koninginnedag !
» Kapsalon open op Koninginnedag?
» Bijzondere koninginnedag
» Koninginnedag 2011
» Goedemorgen Koninginnedag !