asos kleding, hoe valt dat?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
asos kleding, hoe valt dat?
Ik kijk regelmatig op asos.com en zie dat ze wel leuke dingen hebben, maar durf toch nooit iets te bestellen. Nu ga ik denk ik toch de gok maar wagen en het gewoon doen, alleen hoe valt die kleding? Iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik heb normaal maat 34, maar als ik zo kijk naar die maattabel en mezelf dan opmeet dan heb ik wel maat 38 nodig. Ik weet het dus niet meer... en zo heb ik dus nog steeds niks besteld .
Ik heb normaal maat 34, maar als ik zo kijk naar die maattabel en mezelf dan opmeet dan heb ik wel maat 38 nodig. Ik weet het dus niet meer... en zo heb ik dus nog steeds niks besteld .
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Re: asos kleding, hoe valt dat?
Ik bestel meestal mijn gewone maat of als ik twijfel door het stofje 1 maat groter, maar daar heb je eigenlijk niks aan
Gast- Gast
Ik las aso kleding Ik dacht dat dit topic ging over hoe luipaardprint jurkjes vallen en te grote afzakkerige joggingsbroeken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Okee daar komt mijn uitleg hahaha...
Alles van ASOS own brand (dus als er echt ASOS in de titel staat) en het is van Viscose een maat groter pakken. (sowieso alles zonder elastan zou ik 1 maat groter pakken).
Schoenen van ASOS own brand ook 1 maat groter pakken.
Dingen waar elastan in gemixed worden kun je proberen in je eigen maat, maar dan ligt het er net aan hoe de rest van de stof valt. Ik heb bijv. in blazer en jassen gewoon een maat 8 terwijl ik van t-shirtjes en jurkjes zonder elastan echt een 10 moet hebben.
Broeken die vallen heel raar van ASOS own brand en zijn aan mij niet besteed.. Die broeken zitten heel straks rond mijn benen maar heel los rond de taille waardoor ik echt de hele dag aan het hijsen ben.. (maar dat ligt aan mij )
Ik persoonlijk vind een maat 8 als een 34/36 vallen. Een maat 10 als een normale 36. Maat 6 heb ik nog nooit gehad maar ik gok dat dat dan als een 32/34 valt.
Terugsturen kost meestal tussen de 6 en 12 euro maar de verzendkosten vanuit ASOS zijn gratis dus opzich ben je niet heel duur uit als je iets moet terugsturen.
(Bij H&M betaal je 4.95 verzendkosten en nog 1 euro als je wilt retouneren, dus zit je ook zo op de 6 euro).
Maar goed ik ben dan ook een ASOS fan
Alles van ASOS own brand (dus als er echt ASOS in de titel staat) en het is van Viscose een maat groter pakken. (sowieso alles zonder elastan zou ik 1 maat groter pakken).
Schoenen van ASOS own brand ook 1 maat groter pakken.
Dingen waar elastan in gemixed worden kun je proberen in je eigen maat, maar dan ligt het er net aan hoe de rest van de stof valt. Ik heb bijv. in blazer en jassen gewoon een maat 8 terwijl ik van t-shirtjes en jurkjes zonder elastan echt een 10 moet hebben.
Broeken die vallen heel raar van ASOS own brand en zijn aan mij niet besteed.. Die broeken zitten heel straks rond mijn benen maar heel los rond de taille waardoor ik echt de hele dag aan het hijsen ben.. (maar dat ligt aan mij )
Ik persoonlijk vind een maat 8 als een 34/36 vallen. Een maat 10 als een normale 36. Maat 6 heb ik nog nooit gehad maar ik gok dat dat dan als een 32/34 valt.
Terugsturen kost meestal tussen de 6 en 12 euro maar de verzendkosten vanuit ASOS zijn gratis dus opzich ben je niet heel duur uit als je iets moet terugsturen.
(Bij H&M betaal je 4.95 verzendkosten en nog 1 euro als je wilt retouneren, dus zit je ook zo op de 6 euro).
Maar goed ik ben dan ook een ASOS fan
Gast- Gast
Thanx voor de info.
Ik heb nu maar een size 8 besteld, dus nu maar hopen dat het goed zit. Ik ben echt benieuwd.
Ik heb nu maar een size 8 besteld, dus nu maar hopen dat het goed zit. Ik ben echt benieuwd.
Pancake- Fluisteraar
Pancake schreef:Thanx voor de info.
Ben ook benieuwd wat je ervan vindt! Het is in het begin altijd even uitzoeken hoe de kleding valt, maar als je het eenmaal weet vind ik het via ASOS echt super.
Mijn eerste aankoop was een bikini toen ik 14/15 jaar was. Ik shop alweer ruim 8/9 jaar bij ASOS
Gast- Gast
Mijn pakketje is binnen hoor en het zit helemaal goed . Dus ik ben helemaal blij.
Toen ik de rok uit de verpakking haalde dacht ik nog wel even "als ik daar maar in kom", maar het zit prima.
Toen ik de rok uit de verpakking haalde dacht ik nog wel even "als ik daar maar in kom", maar het zit prima.
Pancake- Fluisteraar
Leuuk
Nu ben ik wel heel benieuwd wat je besteld had SHOWENN
Nu ben ik wel heel benieuwd wat je besteld had SHOWENN
Gast- Gast
Dit is 'm (let niet op mijn niet bijpassende bovenkleding). Foto is een beetje van slechte kwaliteit.
Ik moet er ook nog even wat mooie laarzen bijkopen.
Ik moet er ook nog even wat mooie laarzen bijkopen.
Pancake- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe valt Name-it kleding?
» Asos fans
» ASOS retourzending
» Hoe valt Vila kleding?
» De ASOS-jurken: hoe vallen de maten?
» Asos fans
» ASOS retourzending