Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voetbal

+15
Pannetoet
Raindrop
liesje
Kreeftje
Rush
Nyx
Carra
Auxo
Kowalski
Ilargi
SoGood
Mees
Fortissimo
Liz
Ilovethe90s
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voetbal - Pagina 2 Empty Re: Voetbal

Bericht  Liz wo 14 aug 2013 - 9:50

Super leuk al die PSV fans! Was een mooi weekend he smile! Mijn vriend is import Brabander en houdt niet echt van voetbal dus ik ben de fan thuis. Tijd voor een PSV meeting..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal - Pagina 2 Empty Re: Voetbal

Bericht  Toet wo 14 aug 2013 - 23:05

Ja, hier ook een voetbalfan! Ik ben trouwe supporter van Feyenoord en volg gewoon de hele eredivisie. CL en EL volg ik altijd en natuurlijk de EK's en WK's. Ik kijk voetbal international en studio sport om van alles op de hoogte te blijven, omdat ik natuurlijk niet alle wedstrijden kan zien. De wedstrijden van Feyenoord kijk ik wel altijd (als ik aan het werk ben daar en anders thuis, in de kantine of in de kroeg) en verder staat voetbal ieder weekend centraal bij mij omdat ik zelf speel en bij de wedstrijden van de selectie ga kijken. Ik heb helaas geen seizoenskaart voor Feyenoord meer omdat ik bijna altijd op zondag moet werken, soms koop ik een kaartje of kan ik in iemand anders plaats mee. Zodra ik afgestudeerd ben en niet meer in de horeca hoef te werken koop ik meteen weer een seizoenskaart, ik mis het echt!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal - Pagina 2 Empty Re: Voetbal

Bericht  Pannetoet do 15 aug 2013 - 1:17

Raindrop schreef:
Pannetoet schreef:Wat grappig! Bij ons zijn die vakken ook het goedkoopst :P Je zou toch zeggen dat die het duurst moeten zijn omdat iedereen daar wil zitten...

Jaa poeh ik kreeg zowat een rolberoerte toen ik dat hoorde! Ik wist wel dat er een wachtlijst was..en een jaarkaart lijkt mij zoo mooi dus ik ging een week geleden maar eens informeren, onbegonnen zaak met zoveel mensen voor je..dan ben ik al oud en bejaard als ik eindelijk zo'n kaart krijg haha.. Ik hoop nu dat er iemand is die zijn kaart niet meer wil en dat ik hem overneem :P maar die kans zal wel heel klein zijn!
 Haha idd! Hier waren dit jaar alle abonnementen sowieso goedkoper als voorgaande jaren.
Heb je je wel opgegeven voor de wachtlijst? Wist niet dat er zo'n lange wachtlijst is.. Hopelijk is er snel plaats voor je maar als iedereen daar wilt zitten haha. En een ander vak is zeker toch minder leuk he? Ik zit trouwens niet in het sfeervak, wel dichtbij het sfeervak maar merk wel dat er minder sfeer is waar ik zit.
Nee ik heb mij niet opgegeven..dat lijkt me haast onbegonnen werk :P Maar ik kan, zo goed als zeker, een kaart overnemen van iemand anders..whoeeeeeeee Very Happy Zó leuk! Ook echt midden in 'het sfeervak' maar ga toch lekker bij vriendlief zitten haha ook in het sfeervak hoor maar dan aan de andere kant..


@ Toet: Haha jij bent wel echt fan! Leuk! 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal - Pagina 2 Empty Re: Voetbal

Bericht  Auxo do 15 aug 2013 - 1:46

Toet schreef:Ja, hier ook een voetbalfan! Ik ben trouwe supporter van Feyenoord en volg gewoon de hele eredivisie. CL en EL volg ik altijd en natuurlijk de EK's en WK's. Ik kijk voetbal international en studio sport om van alles op de hoogte te blijven, omdat ik natuurlijk niet alle wedstrijden kan zien. De wedstrijden van Feyenoord kijk ik wel altijd (als ik aan het werk ben daar en anders thuis, in de kantine of in de kroeg) en verder staat voetbal ieder weekend centraal bij mij omdat ik zelf speel en bij de wedstrijden van de selectie ga kijken. Ik heb helaas geen seizoenskaart voor Feyenoord meer omdat ik bijna altijd op zondag moet werken, soms koop ik een kaartje of kan ik in iemand anders plaats mee. Zodra ik afgestudeerd ben en niet meer in de horeca hoef te werken koop ik meteen weer een seizoenskaart, ik mis het echt!
 Jij bent een goeie! Feyenoord is ook zo'n mooie club! Ik kom er ook regelmatig, een vriend van mij heeft daar seizoenkaart en als ik kan probeer ik ook kaartje te regelen. Ik kom daar zo graag Very Happy
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal - Pagina 2 Empty Re: Voetbal

Bericht  Toet do 15 aug 2013 - 2:48

Vind ik ook! Jammer dat ze al jaren weinig succes behalen (afgelopen seizoen was redelijk oké maar de rest..) want het is echt een leuke club, ik hou zó van de sfeer in de Kuip cheers 
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal - Pagina 2 Empty Re: Voetbal

Bericht  Auxo do 15 aug 2013 - 3:41

Ja dat is heel erg zonde. Maar ondanks dat blijven de supporters wel in grote getalen komen, nog iets wat het zo mooi maakt.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal - Pagina 2 Empty Re: Voetbal

Bericht  Stuiterbal do 15 aug 2013 - 3:58

Ik ben ook voetbal fan. Of nou ja fan ik ben vooral fan van het WK en EK. Daar kan ik helemaal in op gaan.
Mijn vriend is Ajax fan en dat is ook een club waar ik graag naar kijk.

Plus ik ben fan van de voetbalclub in mijn dorp uiteraard ;-)
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal - Pagina 2 Empty Re: Voetbal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum