Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voetbal

+15
Pannetoet
Raindrop
liesje
Kreeftje
Rush
Nyx
Carra
Auxo
Kowalski
Ilargi
SoGood
Mees
Fortissimo
Liz
Ilovethe90s
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voetbal Empty Voetbal

Bericht  Ilovethe90s zo 11 aug 2013 - 2:31

Kijk je graag naar voetbal?
Heb je een favoriete club? Heb je daar misschien ook een seizoenkaart van?
Of kijk je wellicht alleen naar wedstrijden van het Nederlands elftal? Of helemaal niet?

Vertel ...
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Auxo zo 11 aug 2013 - 2:33

Ik ben dol op voetbal! Heb een seizoenkaart, welke club meld ik hier niet ivm herkenning. Ben ook blij dat het seizoen weer begonnen is! Helaas sinds ik op mezelf woon geen Eredivisie Live (nu Fox) meer, maar ga gewoon weer lekker bij mijn ouders kijken als ik daar zin in heb Very Happy
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gast zo 11 aug 2013 - 2:44

Ik vind voetbal best wel leuk, maar ik ben geen fanatieke fan. Ik ga iets van 2 keer per jaar naar een wedstrijd van de club hier, maar de eredivisie van Noorwegen is zo'n beetje amateurniveau vergeleken bij Nederland laughcry   Ik kijk wel naar de uitslagen, maar ik kan er niet wakker van liggen als 'mijn' club verliest.
Het Nederlands elftal vind ik ook wel leuk om te kijken, maar niet de oefenwedstrijden. Als er EK of WK is kijk ik wel alle wedstrijden en vind ik het ook heel spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Liz ma 12 aug 2013 - 3:05

Ik ben een fanatieke PSV fan. Ik heb geen seizoenskaart omdat ik 2 weekenden in de maand werk dus dan maar weinig wedstrijden kan zien. Ik koop wel regelmatig losse kaartjes, ben lid van de supportersclub en volg alle wedstrijden op tv.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Fortissimo ma 12 aug 2013 - 3:08

Nee, al moet ik het wel een beetje leuk vinden om het met mijn vriend uit te houden ;)Zo ga ik een paar keer per jaar naar de Arena, dat vind ik wel erg leuk en heb ik een paar maanden gewerkt bij de Eredivisie club uit het Noorden en dat was toch wel erg leuk. Ik ben altijd wel blij als die club weer heeft gewonnen. Die club uit de Arena doet me verder niet zo veel, behalve dat ze een leuk uit-tenue hebben :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Mees ma 12 aug 2013 - 3:24

Liz schreef:Ik ben een fanatieke PSV fan. Ik heb geen seizoenskaart omdat ik 2 weekenden in de maand werk dus dan maar weinig wedstrijden kan zien. Ik koop wel regelmatig losse kaartjes, ben lid van de supportersclub en volg alle wedstrijden op tv.
Wat leuk! Ik ben ook een PSV supporter. Heb nu geloof ik voor het 13de seizoen een seizoenskaart.
Soms vind ik het verschrikkelijke dat ik van voetbal houd, dat ik me weer druk loop te maken om 11 spelers die over dat veld rennen..haha! Of dat ik helemaal zenuwachtig word. Maar missen kan ik het toch echt niet!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  SoGood ma 12 aug 2013 - 3:38

Ilovethe90s schreef:Kijk je graag naar voetbal? Nee, maar mijn vriend wel.
Heb je een favoriete club? Heb je daar misschien ook een seizoenkaart van? Nee, maar mijn vriend wel.
Of kijk je wellicht alleen naar wedstrijden van het Nederlands elftal? Of helemaal niet? Alleen als het belangrijk is.

Vertel ...
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Ilargi ma 12 aug 2013 - 4:00

Ja ik ben een groot Ajax fan!! Volg iedere wedstrijd wel, en ben ook altijd wel een beetje zenuwachtig! Op naar het 4e opeenvolgende kampioenschap :cheering:
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Kowalski ma 12 aug 2013 - 4:11

Liz schreef:Ik ben een fanatieke PSV fan. Ik heb geen seizoenskaart omdat ik 2 weekenden in de maand werk dus dan maar weinig wedstrijden kan zien. Ik koop wel regelmatig losse kaartjes, ben lid van de supportersclub en volg alle wedstrijden op tv.
Dit dus! Geen seizoenskaart omdat ik dat geld er niet voor (over) heb, omdat ik net als jij bijna ieder weekend óf werk, óf zelf wedstrijden heb.

Daarnaast vind ik het ook super om het Nederlands Elftal te volgen en ook andere nederlandse clubs in de Champions League of Europa League.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Auxo ma 12 aug 2013 - 21:17

Wat een PSV fans hier, jammer hoor Wink
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Carra ma 12 aug 2013 - 21:27

.


Laatst aangepast door Carra op zo 1 sep 2013 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Nyx ma 12 aug 2013 - 21:45

Vroeger was ik helemaal in to voetbal. Het hielp ook dat mijn hele familie praktisch elke dag, als vrijwilliger, op het voetbalveld stonden.

Op zaterdag volgde ik een 6e klasse club (Heel erg slechte voetbal). Op zondag een 1e klasse club (Die af en aan in de hoofdklasse verschenen, maar wegens geldgebrek vaak weer naar de 1e klasse terugkeerden). Op zondagavonden alle samenvattingen. Doordeweeks weleens een voetbalwedstrijd. Het Nederlands Elftal, Jong Oranje. Van huis uit ben ik opgegroeid met Feyenoord, dus dat is ook altijd mijn club gebleven. Maar ik draag FC Groningen ook een warm hart toe.

Ik ben officieel nog lid van de ploeg in de 6e klasse, maar door hun slechte voetbal komt het nooit meer in mij op om op zaterdag even te gaan kijken. Verder interesseert me voetbal alleen als het een EK/WK is. Dan vind ik het heerlijk om thuis op de bank te zitten en mee te schreeuwen. Of in de auto met de radio hard en dan ben ik ook coach mee. Vrijdag heb ik de eerste samenvattingen op de televisie gekeken en ik vond het wel leuk van mezelf dat ik gelijk weer in alle wedstrijden zat. Maar echt missen doe ik het niet.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Rush ma 12 aug 2013 - 21:46

Bij een EK of WK probeer ik zoveel mogelijk te kijken, ook wedstrijden die niet van NL zijn. Voor de rest boeit voetbal me totaal niet!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Kreeftje ma 12 aug 2013 - 21:53

Hier nog een PSV fan!

17 jaar seizoenkaart gehad, nu voor het eerst niet helaas... Door mijn werk (horeca) kan ik heel weinig gaan, dus zonde vd kaart. Ben vorig seizoen 2x kunnen gaan kijken. En dan is het best veel geld... Maar veel vrienden en familie hebben wel nog hun kaart, dus kan echt wel een keertje ipv hun gaan. 

Vriend en ik willen nu wel een abbo op fox pakken, toch wel leuk om zo wat wedstrijden mee te kunnen pakken!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  liesje di 13 aug 2013 - 1:01

Ik ben feyenoord fan. Voordat ik kinderen kreeg had ik een seizoenkaart. Nu kijk ik wanneer ik vrij ben ik werk in de zorg. Maar leuk dat er meer meisen van voetbal houden
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Mees di 13 aug 2013 - 1:57

Auxo schreef:Wat een PSV fans hier, jammer hoor Wink
:P 
Maar je club was goed bezig dit weekend!! Very Happy 
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Raindrop di 13 aug 2013 - 7:03

Hier nog een PSV fan! Ik heb geen seizoenkaart omdat ik in België woon. In België volg ik ook voetbal, daar supporter ik voor KRC Genk, daar heb ik een abonnement op. Wil ook graag naar wat losse wedstrijden van PSV smile 

Ik volg het dus in NL en BE en het WK en EK volg ik ook, ik vind het sowieso wel altijd leuk als het Nederlandse en Belgische elftal moeten spelen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Pannetoet di 13 aug 2013 - 7:31

Ik ben fan van Fc twente Very Happy Ik word niet chagrijnig als ze verliezen maar ik vind het gewoon leuk! Ik snap die strijd tussen de clubs ook nooit zo haha.. Als ik mee kan, dan ga ik zeker mee naar een wedstrijd! Die sfeer is zo geweldig I love you Helaas geen jaarkaart, zou ik wel heel graag willen! Maar ik wil graag in Vak-p zitten (vanwege de supermooie sfeer) en die zit bommetje vol en de wachtlijst is enorm (denk aan 800 man & elk jaar worden er ongeveer 15-20 mensen geplaatst :O)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Raindrop di 13 aug 2013 - 7:45

Wow Pannetoet, die wachtlijst is lang en dat er ook maar zo weinig mensen geplaatst worden.. Maar logisch ook als iedereen in dat vak wilt zitten haha.
Bij ons zijn de sfeervakken ook heel populair en dit jaar waren de abonnementen ook extra goedkoop.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Pannetoet di 13 aug 2013 - 8:23

Wat grappig! Bij ons zijn die vakken ook het goedkoopst :P Je zou toch zeggen dat die het duurst moeten zijn omdat iedereen daar wil zitten...


Jaa poeh ik kreeg zowat een rolberoerte toen ik dat hoorde! Ik wist wel dat er een wachtlijst was..en een jaarkaart lijkt mij zoo mooi dus ik ging een week geleden maar eens informeren, onbegonnen zaak met zoveel mensen voor je..dan ben ik al oud en bejaard als ik eindelijk zo'n kaart krijg haha.. Ik hoop nu dat er iemand is die zijn kaart niet meer wil en dat ik hem overneem :P maar die kans zal wel heel klein zijn!



 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Raindrop di 13 aug 2013 - 8:37

Pannetoet schreef:Wat grappig! Bij ons zijn die vakken ook het goedkoopst :P Je zou toch zeggen dat die het duurst moeten zijn omdat iedereen daar wil zitten...


Jaa poeh ik kreeg zowat een rolberoerte toen ik dat hoorde! Ik wist wel dat er een wachtlijst was..en een jaarkaart lijkt mij zoo mooi dus ik ging een week geleden maar eens informeren, onbegonnen zaak met zoveel mensen voor je..dan ben ik al oud en bejaard als ik eindelijk zo'n kaart krijg haha.. Ik hoop nu dat er iemand is die zijn kaart niet meer wil en dat ik hem overneem :P maar die kans zal wel heel klein zijn!



 
 Haha idd! Hier waren dit jaar alle abonnementen sowieso goedkoper als voorgaande jaren.
Heb je je wel opgegeven voor de wachtlijst? Wist niet dat er zo'n lange wachtlijst is.. Hopelijk is er snel plaats voor je maar als iedereen daar wilt zitten haha. En een ander vak is zeker toch minder leuk he? Ik zit trouwens niet in het sfeervak, wel dichtbij het sfeervak maar merk wel dat er minder sfeer is waar ik zit.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Juno di 13 aug 2013 - 9:06

*


Laatst aangepast door Juno op vr 6 sep 2013 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Auxo di 13 aug 2013 - 10:06

Mees schreef:
Auxo schreef:Wat een PSV fans hier, jammer hoor Wink
:P 
Maar je club was goed bezig dit weekend!! Very Happy 
 Zeker! Was een blije supporter afgelopen weekend Very Happy
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Mees di 13 aug 2013 - 11:30

Auxo schreef:
Mees schreef:
Auxo schreef:Wat een PSV fans hier, jammer hoor Wink
:P 
Maar je club was goed bezig dit weekend!! Very Happy 
 Zeker! Was een blije supporter afgelopen weekend Very Happy
Anders ik wel smile
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Mermaid di 13 aug 2013 - 20:32

Ik was een tijdje heel enthousiast met voetbal. Wedstrijden en trainingen bezoeken etc. Ging toen vooral naar Rotterdam en had 2 favoriete spelers waar ik ook sites over had, ze kenden mij ook. Was wel grappig.

Nu volg ik het eigenlijk helemaal niet meer. Kwam er pas deze week achter waar die 2 nu spelen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum