Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voetbal tegen buitenmuur

+2
Roxi3
SuzieQ
6 plaatsers

Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  SuzieQ wo 27 jun 2012 - 5:46

Ik woon in een hoekhuis en mijn buurjongetje is de laatste dagen echt urenlang aan het voetballen tegen de buitenmuur vanb mijn huis (zij wonen aan de andere kant van het steegje, denk dat hij de bal tussen de 2 muren op en neer schopt). Ik word echt gestoord van dat gedreun, gelukkig ben ik weinig thuis, maar nu zit ik er dus al een uur naar te luisteren en het begint me aardig te storen.
Dat was even mijn zeurmomentje Wink. Jullie nog nadelen ontdekt aan hoekhuizen?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  Roxi3 wo 27 jun 2012 - 6:15

Ik heb precies hetzelfde probleem, ontzettend vervelend. Ik woon hier nu twee jaar en ik probeer het los te laten maar af en toe als het echt uit de hand loopt dan ga ik naar buiten en loop ik door het steegje heen, meestal durven ze dan niet meer. Een ander nadeel vind ik mensen/jongeren/kinderen die 's avonds in het steegje staan "te hangen". Het komt niet vaak voor maar ik voel me dan toch een beetje onveilig.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 6:17

Kun je niet gewoon vragen om ermee te stoppen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 6:22

Daar zeg je dan toch gewoon wat van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  Roza wo 27 jun 2012 - 6:25

Dat schopt ie maar lekker alleen tegen de muur van zijn eigen huis. Als het af en toe gebeurt, geen probleem. Maar ik ga me in mijn eigen huis toch zeker niet ergeren aan het eeuwige getrap tegen mijn muur?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  SuzieQ wo 27 jun 2012 - 6:28

Ik vind het een beetje lullig om daar iets van te zeggen. Ik vind het alleen maar goed dat zo n kind tenminste nog buiten speelt. En het gangetje is maar smal dus hij kan ook niet alleen tegen hun eigen muur schoppen. zijn ouders horen binnen ook de dreunen, dus ze weten hoe hard ik dat dus ook hoor. Ik vind het dan eerder aan hun om uit fatsoen tegen hun kind tre zeggen ergens anders te gaan voetballen. Ik hoop wel dat ik binnenkort de kinderen kan betrappen die mijn buitenmuur steeds volkalken met stoepkrijt, dat vind ik zo onverzorgd.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  Summerlovin wo 27 jun 2012 - 6:36

SuzieQ schreef:Ik vind het een beetje lullig om daar iets van te zeggen. Ik vind het alleen maar goed dat zo n kind tenminste nog buiten speelt. En het gangetje is maar smal dus hij kan ook niet alleen tegen hun eigen muur schoppen. zijn ouders horen binnen ook de dreunen, dus ze weten hoe hard ik dat dus ook hoor. Ik vind het dan eerder aan hun om uit fatsoen tegen hun kind tre zeggen ergens anders te gaan voetballen. Ik hoop wel dat ik binnenkort de kinderen kan betrappen die mijn buitenmuur steeds volkalken met stoepkrijt, dat vind ik zo onverzorgd.

Je zegt zelf niet vaak thuis te zijn. Misschien kun je met hem afspreken dat hij alleen tegen je muur aan mag voetballen als hij weet dat je niet thuis bent? (Weet niet of er bij jullie een auto voor de deur staat oid waardoor hij kan zien dat je er niet bent?)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  Ella wo 27 jun 2012 - 7:20

Vroeger toen ik nog thusi woonde hadden wij hier ook alijd last van. Maar het waren dan eigenlijk altijd 'grote'jongens. Een jaar of 18. Mijn paps zij er dan altijd wat van wsnt dat gaat wel wat harder als van kindjes van 7 bijv
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  Coco wo 27 jun 2012 - 7:45

Ik zou aangeven dat je het prima vind door de week tot een uur of 18u maar dat je 's avonds ook rustig wilt eten en zitten. En in het weekend als je van huis bent. Uiteraard heel goed dat hij buiten speelt. Maar zijn vader of moeder kan ook even met hem voetballen in de verticale lijn zodat die bal niet steeds tegen jouw muur dreunt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal tegen buitenmuur Empty Re: Voetbal tegen buitenmuur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum