Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Algemeen speelgoed tip-topic

+19
Printje
Mida4you
Caroow
Silke
Filoria
PapillonRose
Jezzie
Rush
Darius
Twellie
Manderijn
Flower_L
Novalee
Vixen
Maple
Annie24
Liadan
Shopaholic
Robin_
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Twellie za 10 aug 2013 - 10:11

Hebben jullie kindjes echt het geduld voor een spelletje? Mijn dochter vind het even leuk, daarna gaat ze spelregels aanpassen zodat ze wel wint van mij maar na drie minuten is dat ook niet leuk meer en gaat ze maar een tent bouwen van het spelbord.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Printje za 10 aug 2013 - 10:12

Twellie; hier is het wisselend, meestal vindt hij het erg leuk (vooral die kleurentorentjes en Knappe Koppen) maar ow jee wanneer hij merkt dat hij niet aan het winnen is. hahaha Ik laat hem namelijk echt niet altijd winnen...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Darius za 10 aug 2013 - 10:24

Manderijn schreef:
Liadan schreef:
Minneke schreef:Als het echt een gezelschapsspel moet zijn vinden ze hier 'Kikker speelt tikkertje'  of hoe het dan ook heet, erg leuk. Een soort simpele versie van mens erger je niet.
Leuk, die gaat op mijn lijstje voor sinterklaas.
 Die doen ze hier ook heel graag. Maar ook Knibbel Knabbel Knuisje blijft een succes.
Ik vind Kikker speelt tikkertje juist helemaal niet zo leuk. Met name dat speelbord (nou ja, plastic tasje) vind ik heel erg irritant.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Rush za 10 aug 2013 - 10:28

Nijntje speelt verstoppertje ga ik opschrijven voor Sinterklaas voor m`n neefje! Handig dit topic.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Jezzie za 10 aug 2013 - 10:38

Nijntje speelt verstoppertje staat hier op haar lijstje! :cheering: 
(en anders koop ik het na haar verjaardag alsnog Wink )
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  PapillonRose za 10 aug 2013 - 10:49

Qua speelgoed is haar keukentje met allerlei spullen al een lange tijd een succes. Ze speelt er iedere dag mee!

Qua spelletjes vind ik het nog lastig om iets te vinden. Al hebben we nu Bambino Loco en dat gaat aardig. We hebben boekjes van 3-5 jaar, maar daar kan ze al aardig mee uit de voeten op de hele moeilijke opdrachten na. Alleen na een paar opdrachten vindt ze het wel mooi geweest en gaat met de steentjes spelen of ze gewoon lukraak overal in het boekje neerleggen. Ook leuk natuurlijk Laughing Voor haat verjaardag of Sint of Kerst wil ik denk ik nog wel een ander soort spel kopen. Zal de genoemde opties uit dit topic eens bekijken!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Gast za 10 aug 2013 - 11:15

Darius schreef:
Manderijn schreef:
Liadan schreef:
Minneke schreef:Als het echt een gezelschapsspel moet zijn vinden ze hier 'Kikker speelt tikkertje'  of hoe het dan ook heet, erg leuk. Een soort simpele versie van mens erger je niet.
Leuk, die gaat op mijn lijstje voor sinterklaas.
 Die doen ze hier ook heel graag. Maar ook Knibbel Knabbel Knuisje blijft een succes.
Ik vind Kikker speelt tikkertje juist helemaal niet zo leuk. Met name dat speelbord (nou ja, plastic tasje) vind ik heel erg irritant.
Ik zelf ook niet echt, maar voor de kinderen is het heel overzichtelijk dat er maar drie spelregels zijn en de dieren zijn mooi gemaakt.

Voor de jongste is het uitdagend genoeg zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Gast zo 11 aug 2013 - 8:42

Even een vraagje: heeft iemand ervaring met een speelgoed-tractor? We denken erover om deze aan Thije te geven voor zijn derde verjaardag over twee weken, maar is het een succes? Deze is voor 3 t/m 7 jaar, dus hij kan er even mee vooruit in theorie.

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Claas-tractor-arion-430-gallery

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Filoria zo 11 aug 2013 - 8:50

Twellie schreef:Hebben jullie kindjes echt het geduld voor een spelletje? Mijn dochter vind het even leuk, daarna gaat ze spelregels aanpassen zodat ze wel wint van mij maar na drie minuten is dat ook niet leuk meer en gaat ze maar een tent bouwen van het spelbord.
Hier is er heeel veel geduld voor spelletjes. Hij wil Carcasonne Junior soms wel drie keer achter elkaar spelen. En netjes volgens de regels. Ook als hij verliest. We leren hem nu pesten (kaartspel). We zijn zelf echte spelletjesfanaten smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Silke zo 11 aug 2013 - 8:55

Minneke schreef:Even een vraagje: heeft iemand ervaring met een speelgoed-tractor? We denken erover om deze aan Thije te geven voor zijn derde verjaardag over twee weken, maar is het een succes? Deze is voor 3 t/m 7 jaar, dus hij kan er even mee vooruit in theorie.

 Wij hebben er twee; een kleinere waar mijn zoontje al vanaf zijn 2e op kon en sinds kort ook een grotere. Hier is het een groot succes, er wordt iedere dag wel op gereden. Wij hebben ook achter elke tractor een kar, en die wordt dan volgeladen met van alles en dat wordt dan aan de andere kant van de tuin weer uitgeladen. Het hangt er ook wel vanaf hoeveel ruimte je hebt, wij hebben een redelijk grote tuin.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Gast zo 11 aug 2013 - 9:41

Silke schreef:
Minneke schreef:Even een vraagje: heeft iemand ervaring met een speelgoed-tractor? We denken erover om deze aan Thije te geven voor zijn derde verjaardag over twee weken, maar is het een succes? Deze is voor 3 t/m 7 jaar, dus hij kan er even mee vooruit in theorie.

 Wij hebben er twee; een kleinere waar mijn zoontje al vanaf zijn 2e op kon en sinds kort ook een grotere. Hier is het een groot succes, er wordt iedere dag wel op gereden. Wij hebben ook achter elke tractor een kar, en die wordt dan volgeladen met van alles en dat wordt dan aan de andere kant van de tuin weer uitgeladen. Het hangt er ook wel vanaf hoeveel ruimte je hebt, wij hebben een redelijk grote tuin.
O, dat klinkt leuk! We hebben een tuin van 10 bij 10, maar aan het eind van ons straatje zit een plein met speeltuin, dus ruimte genoeg denk ik. Die kar wil ik er idd ook bij, maar misschien pas met sinterklaas of kerst gezien de kosten Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Caroow ma 12 aug 2013 - 4:02

Naam: Mijn eerste laptop (hema)
Leeftijd: Officieel 2 tot 4 jaar, maar hier nu al een hit.
Prijs:12,50

Dit is op het moment een dikke hit bij R:

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 -15180017-product_rd-663763487

Je ziet in de spiegel die kleurtjes heen en weer springen, je kan liedjes luisteren of cijfers/vormen/dierengeluiden of kleuren.

R snapt er natuurlijk niet veel van, maar hij ragt wat op de knoppen en lacht naar de spiegel. Hij kan zichzelf er zeker 10 minuten mee vermaken (en dan gaat hij richting mond).

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Mida4you ma 12 aug 2013 - 7:22

Z. Is ook helemaal gek van die laptop. De laptop ligt voor nu een poosje in de auto en ze pakt hem altijd direct als ze in de auto zit.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Printje ma 12 aug 2013 - 7:23

N is ook weg van die laptop, onvoorstelbaar haha maar goed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Dolphinne ma 12 aug 2013 - 10:22

Minneke schreef:
Silke schreef:
Minneke schreef:Even een vraagje: heeft iemand ervaring met een speelgoed-tractor? We denken erover om deze aan Thije te geven voor zijn derde verjaardag over twee weken, maar is het een succes? Deze is voor 3 t/m 7 jaar, dus hij kan er even mee vooruit in theorie.

 Wij hebben er twee; een kleinere waar mijn zoontje al vanaf zijn 2e op kon en sinds kort ook een grotere. Hier is het een groot succes, er wordt iedere dag wel op gereden. Wij hebben ook achter elke tractor een kar, en die wordt dan volgeladen met van alles en dat wordt dan aan de andere kant van de tuin weer uitgeladen. Het hangt er ook wel vanaf hoeveel ruimte je hebt, wij hebben een redelijk grote tuin.
O, dat klinkt leuk! We hebben een tuin van 10 bij 10, maar aan het eind van ons straatje zit een plein met speeltuin, dus ruimte genoeg denk ik. Die kar wil ik er idd ook bij, maar misschien pas met sinterklaas of kerst gezien de kosten Wink.
 Hier is de tractor ook een succes. Al begint mijn zoontje er al wat groot voor te worden. We hebben eenmmaat kleiner met aanhanger. Die was toen in totaal iets van 60 Euro dacht ik. 
Hij crosst er hier de hele straat mee door. Afgewisseld met zijn fiets.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  studiebol za 17 aug 2013 - 0:01

Hier kan ik vast ook wel om een tip vragen!
Een van de twee is dol op muziek, zodra ze muziek hoort gaat ze dansen. Hebben jullie nog leuke kado tips daarvoor? We hebben al muziekinstrumenten zoals een trommel,xylofoon,blokfluit dat is leuk maar heeft niet het danseffect zeg maar. Het magische liedjesboek hebben we ook en als ze die aan zet gaat ze ook dansen.
Iemand hier voor nog leuke tips?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Liadan za 17 aug 2013 - 0:06

Misschien een microfoon met liedjes of een keyboard?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  studiebol za 17 aug 2013 - 0:14

Liadan schreef:Misschien een microfoon met liedjes of een keyboard?
Thanks! denk dat die microfoon dan neergelegd wordt wat opzich natuurlijk niet heel erg is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Esmee za 17 aug 2013 - 0:35

Wil je dat ze zelf de muziek maakt of vooral iets om op te dansen? Voor dat laatste is misschien al een kinder cd spelertje leuk?
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Razz za 17 aug 2013 - 8:29

Twellie schreef:Hebben jullie kindjes echt het geduld voor een spelletje? Mijn dochter vind het even leuk, daarna gaat ze spelregels aanpassen zodat ze wel wint van mij maar na drie minuten is dat ook niet leuk meer en gaat ze maar een tent bouwen van het spelbord.
Hier hetzelfde. S. heeft daar echt het geduld nog niet voor!

Minneke, zo'n traptractor heeft S. ook een bij m'n ouders. Inclusief een aanhanger. Hij is echt dol op auto's, vrachtwagens, politieauto, tractors etc en hij is dan ook helemaal gek op zijn eigen tractor en speelt er heel er vaak mee.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen speelgoed tip-topic - Pagina 2 Empty Re: Algemeen speelgoed tip-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum