Thriller - Michael Jackson
+5
Caramba
Blond
Alex
Rush
Bazinga
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Thriller - Michael Jackson
Wat zien we hier?
Hoe zouden jullie dit omschrijven?
Hoe zouden jullie dit omschrijven?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Thriller - Michael Jackson
Maar zie je ook een thriller?.. Waarom heet dat achterlijke nummer Thriller? :/ I'm so confused..
Bazinga- Ratel
Monsters.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja feitelijk is het horror. De clip in elk geval.
Het liedje is een beetje een grijs vlak vind ik... neigt ook over horror te gaan, maar dat is niet duidelijk.
Gast- Gast
Omdat het gaat over monsters en zombies. Dat zie je toch ook in de clip?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Een thriller (afgeleid van het Engelse to thrill, in vervoering brengen) is een spannend misdaadverhaal waarbij de klemtoon ligt op actie en gevaar. Het onderscheid met een whodunit ligt erin dat de schurk al vóór de ontknoping bekend is. Het doel is de lezer of kijker voortdurend in spanning te houden. Een thriller kan een roman zijn, een film of een toneelstuk.
Horror (het Latijnse woord voor angst) is de benaming voor een genre van verhalen waarbij het de bedoeling is de lezer of de toeschouwer als vorm van amusement angst aan te jagen.
Dit kan door bijvoorbeeld angstige situaties of wezens ten tonele te voeren. Deze wezens kunnen zowel fictief (vampieren, spoken) als echt bestaand (seriemoordenaars) zijn. Onder het genre vallen onder andere het griezelverhaal en de griezelroman. Het genre kan zowel in literatuur (boeken en romans) als horrorfilms en televisieseries worden toegepast. Een belangrijk element van horror is dat de lezer of kijker zich kan inleven in de situatie van de protagonist, waardoor hij of zij dezelfde angst voelt. Een ander element is dat er vaak onverwachte gebeurtenissen plaatsvinden (anticlimax).
Gekke MJ.
Horror (het Latijnse woord voor angst) is de benaming voor een genre van verhalen waarbij het de bedoeling is de lezer of de toeschouwer als vorm van amusement angst aan te jagen.
Dit kan door bijvoorbeeld angstige situaties of wezens ten tonele te voeren. Deze wezens kunnen zowel fictief (vampieren, spoken) als echt bestaand (seriemoordenaars) zijn. Onder het genre vallen onder andere het griezelverhaal en de griezelroman. Het genre kan zowel in literatuur (boeken en romans) als horrorfilms en televisieseries worden toegepast. Een belangrijk element van horror is dat de lezer of kijker zich kan inleven in de situatie van de protagonist, waardoor hij of zij dezelfde angst voelt. Een ander element is dat er vaak onverwachte gebeurtenissen plaatsvinden (anticlimax).
Gekke MJ.
Bazinga- Ratel
Thriller = angst. Monsters/zombies/weerwolven zijn angstaanjagend. Da's mijn interpretatie.
Hoewel ik MJ's monsterverschijning niet echt heel eng vind, zijn échte uiterlijk daarentegen.... maar dat is een ander verhaal
Hoewel ik MJ's monsterverschijning niet echt heel eng vind, zijn échte uiterlijk daarentegen.... maar dat is een ander verhaal
Gast- Gast
Nu sowieso.Youandi schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb ooit de Thriller gedaan met een playback show. Ik was zombie.
We wonnen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Spoken bestaan wel
Hahah waar komt deze opmerking ineens vandaan?
En de clip niet eng? Nu misschien niet meer nee, maar vroeger was ik doodsbang voor die clip!
Gast- Gast
Rush schreef:Nu sowieso.Youandi schreef:
Zijn neus zal weinig veranderd zijn
Gast- Gast
Ik vind de clip nog steeds niet zo leuk om naar te kijken.
Rush- Lady Post-a-lot
Zelda schreef:Spoken bestaan wel
Uhhu, zie hier; een Orb.
Ik denk zelf dat 't een teken van m'n oma is. Hoe thriller-achtig, roep Angela Lansbury!!
Bazinga- Ratel
Carrie schreef:Zelda schreef:Spoken bestaan wel
En de clip niet eng? Nu misschien niet meer nee, maar vroeger was ik doodsbang voor die clip!
Op een onbewaakt moment ging 1 van mijn groep 5 leerlingen deze clip opzoeken op de pc in de klas (was ongeveer 10 min voordat de les begon, waren al kids in de klas).
Ik heb echt een hoop bleke smoeltjes gezien toen ik de klas inkwam.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat er wordt gezegd dat spoken fictief zijn, maar ik geloof wel in geestenCarrie schreef:Zelda schreef:Spoken bestaan wel
Gast- Gast
Gekkie, zoek de verschillen;
Bazinga- Ratel
Het is gewoon hetzelfde hoor..spook en een geestverschijning.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spook
Gast- Gast
Tris schreef:Zelda schreef:Spoken bestaan wel
Uhhu, zie hier; een Orb.
Hoe kan dat nou een orb zijn, er is toch overduidelijk licht te zien?
Gast- Gast
Geen idee, ik geoof niet in Orbs. Een kennis van me ging uit d'r dak..
Bazinga- Ratel
Orbs zouden volgens mij pas orbs zijn als er een lichtvlek op een onlogische plek ontstaat.
En dan nog kun je met reflecties een heleboel doen dus sja...
Kan dat hier niet zeggen, deze chap heeft gewoon tegen het licht in staan fotograferen.
Gast- Gast
Die clip vond ik vroeger doodeng. MJ vind ik nog steeds eng! Laatst een droom over hem gehad, dat zijn neus ineens naast mij op bed lag. Hoe stom ook.
Verder eens met Zelda.
Verder eens met Zelda.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat schreef:Die clip vond ik vroeger doodeng. MJ vind ik nog steeds eng! Laatst een droom over hem gehad, dat zijn neus ineens naast mij op bed lag. Hoe stom ook.
Verder eens met Zelda.
Hahahahahaa
Gast- Gast
Daarom vind ik hem eng
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Michael Kors pumps
» Soort michael kors tas
» Barbie en Michael willen rust in de tent!
» Michael Clarke Duncan (Green Mile) overleden
» Soort michael kors tas
» Barbie en Michael willen rust in de tent!
» Michael Clarke Duncan (Green Mile) overleden
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: