Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Minder mooi weer, wanneer dan?

+22
Parisienne
Framboos
rianne287
Rouxxxe
Ilovethe90s
Auxo
Takkie
Bazinga
Burn
Lejow
Jeanette
Maple
Destino
banjer49
Mermaid
Nyx
Exogenesis
Joan
Susan
Blair
Rush
SuzieQ
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  SuzieQ za 10 aug 2013 - 21:18

Ik heb gekeken op weeronline en dan de 14 daagse voorspelling. Vanaf 14 aug weer boven de 25 graden en 21 aug 30 graden. Ben er echt klaar mee

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Rush za 10 aug 2013 - 21:20

SuzieQ schreef:Ik heb gekeken op weeronline en dan de 14 daagse voorspelling. Vanaf 14 aug weer boven de 25 graden en 21 aug 30 graden. Ben er echt klaar mee
21 aug is niet volgende week haha. Voor die datum staat hier ook 27graden. Heerlijk,  ik heb dan weer vakantie! 

Maar volgende week is 23 de max idd hier.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Gast za 10 aug 2013 - 21:23

Mermaid schreef:
Jente schreef:
Mermaid schreef:Mijn vriend vond het vandaag maar koud in Noorwegen, maar die zit ook op de noordkaap.

Ik vind de wind al dagen koud, dus ik fiets meestal met een vest aan.
De Noordkaap is nog wel 2000 km noordelijker dan waar ik woon, dus ik geloof graag dat het daar koud is nu! Ik zou nog steeds buiten kunnen zitten nu smile
 Jij woont redelijk in het zuiden toch? Hij vaart voornamelijk aan de westkust nu.
Ik woon aan de westkust! Maar die is lang natuurlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Nyx za 10 aug 2013 - 23:03

Buh! Ik moet nu net weer hier lezen dat het rond mijn verjaardag opwarmt. thumbdown 

Ik ben gewoon echt geen zomertype.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Blair zo 11 aug 2013 - 0:14

Nyx schreef:Buh! Ik moet nu net weer hier lezen dat het rond mijn verjaardag opwarmt. thumbdown 

Ik ben gewoon echt geen zomertype.
Ik ook niet, maar ben dan ook echt een winterkind zoals mijn fam me noemt. (geboren 11-11)
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Lejow zo 11 aug 2013 - 0:35

Hier regent het nu, bah.. Ik wil zon en warmte! Ik heb echt een hekel aan de winter!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Burn zo 11 aug 2013 - 0:37

Yeah Nyx, dat wordt dus ook met mijn verjaardag buiten zitten!

Het is hier echt heerlijk weer, zit buiten in een hemdje, en ik heb het gewoon warm. Het is heerlijk zonning..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Bazinga zo 11 aug 2013 - 0:53

Ik leef weer in mijn hoodie thuis!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Takkie zo 11 aug 2013 - 0:59

Het regent hier :nopompom:

Doe mij maar wel 25-30 graden hoor! Heerlijk, dan kom ik tot leven.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Auxo zo 11 aug 2013 - 2:29

Nu, het is koud en regenachtig hier Wink
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Blair zo 11 aug 2013 - 2:32

Hier is het zonnig en vrij warm. Krijgen wij geen regen?!!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Ilovethe90s zo 11 aug 2013 - 2:33

De laatste week is het inderdaad niet zoveel maar .... http://www.telegraaf.nl/teleweer/21801020/__Opnieuw_warmer__.html
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Rouxxxe zo 11 aug 2013 - 2:57

Ilovethe90s schreef:De laatste week is het inderdaad niet zoveel maar .... http://www.telegraaf.nl/teleweer/21801020/__Opnieuw_warmer__.html
Jeuj! Very Happy 
Wij zijn afgelopen week terug gekomen van drie weken vakantie. Alleen maar gehoord vanuit Nederland hoe mooi het hier was. Komen we terug, is het van dit wisselvallige weer haha. Vind het wel lekker als het nog wat mooier wordt.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  rianne287 zo 11 aug 2013 - 3:22

Kom maar op met de zon. Wij hebben nu eindelijk vakantie en ik zit binnen met een vestje en sokken aan Sad
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Framboos zo 11 aug 2013 - 3:24

Ik vind dit weer prima, alleen vind ik het zo moeilijk wat ik moet aantrekken. Als ik 's morgens om 7 uur op mijn fiets stap naar mijn werk is het nog iets fris, maar als ik dan 's middags naar huis fiets zweet ik mij kapot in mijn laarsjes en denk ik had ik maar mijn slippers aan. Verder hoor je mij niet klagen hoor Very Happy 
Framboos
Framboos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Nyx zo 11 aug 2013 - 3:27

Burn schreef:Yeah Nyx, dat wordt dus ook met mijn verjaardag buiten zitten!

Het is hier echt heerlijk weer, zit buiten in een hemdje, en ik heb het gewoon warm. Het is heerlijk zonning..
Ik heb helaas niet genoeg plek om op het balkon te kunnen zitten met mijn visite. Dus dat wordt binnen zitten en iedereen die klaagt dat het zo warm is. Het is ook elk jaar hetzelfde. :P

Ik ben trouwens geen winterkind, helaas, nog net in de zomer geboren. Scheen niet zulk mooi weer te zijn die dag, dus dat zal het wel zijn.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Exogenesis zo 11 aug 2013 - 5:57

Zoals het nu is, zo mag het van mij wel tot eind november blijven (rond de 20 graden, zon en regen afgewisseld). En daarna strenge vorst. En een fatsoenlijk pak sneeuw, zodat we gedwongen worden binnen te blijven angel
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Parisienne zo 11 aug 2013 - 10:02

Toen ik een aantal weken geleden twee weken op vakantie was, was het hier heel mooi weer en lekker warm. Ik kom thuis en het is 'koud' en erg wisselvallig. A.s. zaterdag gaan we weer op vakantie en wordt het hier in NL wéér mooi en warm weer. 

Is vast mijn straf, omdat ik deze zomer twee keer een paar weken op vakantie ben Evil or Very Mad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Surya zo 11 aug 2013 - 11:02

Van mij mag het nog wel tot eind september zomers blijven.
Hebben we het eindelijk niet meer koud, hebben we het wel weer warm.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Elliot zo 11 aug 2013 - 19:22

Ik verbaas me dit jaar zo erg over het 'geklaag' over het weer. In maart-april-mei-juni hoorde ik alleen maar geklaag omdat het zo grauw en regenachtig was, iedereen wilde lenteweer. Ok, het was niet zo'n mooie lente, maar ik ben in april en in juni een weekje vrij geweest en allebei die weken was het stralend weer.
In juli-augustus was het prachtig weer, en nu klaagt iedereen weer over de extreme warmte en willen heel veel mensen dat het weer kouder wordt.. :nopompom: 

Ik weet dat het elk jaar zo is en dat het nooit goed is qua weer, maar het valt me dit jaar extra op.

Tot zover mijn evaluatie!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Jeanette ma 12 aug 2013 - 10:01

Exogenesis schreef:Zoals het nu is, zo mag het van mij wel tot eind november blijven (rond de 20 graden, zon en regen afgewisseld). En daarna strenge vorst. En een fatsoenlijk pak sneeuw, zodat we gedwongen worden binnen te blijven angel
Strenge vorst?!:shock:  Ben je mal, moet er nog niet aan denken haha.

Ik vind het deze zomer heerlijk hoor! Kan mij niet lang genoeg duren. Jammer dat de zomer voor bij vliegt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Mermaid di 13 aug 2013 - 20:18

Jente schreef:
Mermaid schreef:
Jente schreef:
Mermaid schreef:Mijn vriend vond het vandaag maar koud in Noorwegen, maar die zit ook op de noordkaap.

Ik vind de wind al dagen koud, dus ik fiets meestal met een vest aan.
De Noordkaap is nog wel 2000 km noordelijker dan waar ik woon, dus ik geloof graag dat het daar koud is nu! Ik zou nog steeds buiten kunnen zitten nu smile
 Jij woont redelijk in het zuiden toch? Hij vaart voornamelijk aan de westkust nu.
Ik woon aan de westkust! Maar die is lang natuurlijk Wink
 Die is heel lang en heel mooi! Welk deel woon jij?
Ik ben er vorig jaar geweest en het is zo mooi! En duur... En om ontopic te blijven, toen ik er was was het ook supermooi weer :P
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Snoes di 13 aug 2013 - 21:37

Ik vind het weer prima zo! Heel veel zon en warmte gehad, even een paar mindere dagen, maar het wordt wel weer mooier.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Pitufo di 13 aug 2013 - 22:26

Snoes schreef:Ik vind het weer prima zo! Heel veel zon en warmte gehad, even een paar mindere dagen, maar het wordt wel weer mooier.
Ik ook! En wat heet mindere dagen.... Het is hier nog steeds iedere dag een graad of 21 en gisteren hebben we twee buitjes gehad, maar dat is het dan ook. Ik vind het heerlijk zo!
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Minder mooi weer, wanneer dan? - Pagina 2 Empty Re: Minder mooi weer, wanneer dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum